צפייה בגרסה מלאה : בולמים לסופה
שלום לכולם,
בולמים לסופה, ארוכה, סגורה.
רנצ'ו + מערכת שליטה ?, פרוקומפ ?, אבו נעים ? אחר ? חשוב להשקיע בבולם בסופה (קפיצי עלים) ? מיותר בולם יקר ?
קצת סדר מי שיכול.
אסי
לרוב ההמלצה ברכבים עם קפיצי עלים היא בולם פשוט זול וקשיח יחסית.
אין טעם ללכת על מותגים.
מסכים עם בולדוג, אבל -
בחפירות ארכאולוגיות בבית של ארז נמצא לא מזמן סטוק של בולמי ראנצ'ו 9000 חדשים, לסופות, מתחילת המאה. המחירים כנראה מאד אטרקטיביים ----------> שווה להרים טלפון.
ארז נכפולגר, 067-424210
(הסיפור על סליק הבולמים אמיתי, ואידיוטי יותר ממה שהוא נשמע).
בדיקות פחמן 14 מראות שהבולמים שנתגלו אצל ארז הם מהדגמים והכמויות הבאים:
1 יחידה - 9144
2 יחידות - 9214
2 יחידות - 9119
4 יחידות - 9188
3 יחידות - 9116
עמי
את המידות וצורת החיבור תוכל לראות בקישור המצורף:
http://www.off-road.com/toyota/tech/shocks/index2.html
אני מנסה עכשיו בסופה ארוכה סגורה בולמים של טאף-דוג. נכון להיום - ממש מצויינים. ניסיתי גם מונרו אדוונצ'ר - קצת קשים, מתאימים למי שנוסע עם משקל כבד קבוע מאחור.
אני נוסע על רנצ'ו 9000. מאוד מרוצה- הג'יפ מתנהג יופי ורך יחסית לאחרים.
לדעתי כל עניין השליטה מרחוק מיותר לחלוטין.
נראה לי שכל בולם טוב (יותר טוב מגבריאל ב 75 שקל) יעשה עבודה טובה, בתנאי שהוא מותאם למשקל (לא- הבולם (המאוד איכותי, אגב) של סופה ממוגנת לא מתאים למשקל).
אסף.
אסף
כמה נסעתה עם בולמים נשלטים?
אצלי (הילקס, סרן קידמי חי, קיט קפיצי רנצ'ו ובולמי רנצ'ו 9000), השליטה מאוד שימושית, בכביש ובשטח כפונקציה של הדרך והעומס על הרכב.
סתם לדוגמה, למעבר במפ סטופים, קידמי על חמש אחורי על אפס וההילקס "מגהץ" את הבמפ סטופ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.