RONI
15-03-08, 15:32
ששששששבת שלום לכולם.
בעקבות בהייה לתוך קרבו של אדון חלפון,כן זה שמו מהיום מפני שיש יותר מדי דוגמנים,
ראיתי זריקה של הפולי ,הווה אומר לא עובד מקביל לחבריו לטור,משאבת המים ודוד אלטרנטור.
הפולי הוא כפול והרצועה מורכבת בחלקו החיצוני,ישנה מעיכה הנראית בעין ויכולה לגרום לטעות אופטית
במהלך הסיבוב של המנוע.
במקור היו לרכב כל הפולים כפולים.ראה מקור,http://m38a1.ca/fhead.html
אז ככה,האם כדאי להחליף?
יש ברשותי באדיבותו של ינוביץ,פולי יציקה חדש ,יחיד.
אין חופש בפולי [בדקתי ידנית] חגורה משוחררת כמובן.
הפולי פשוט עקום.
איזה נזק יכול להגרם ממנו ?
הוא עשוי פח .
הרי לא נוגעים במשהו עד שנעצר!
נשאלת השאלה לכשיעצר מה יהיה הנזק?
דרך אגב הפולי מחובר כיחידה אחת האחד לשני,ולא עם שלושה ברגים שאפשר להחליף רק הפולי
הקדמי, העקום.
ולא לפתוח את האום של כ35 ממ קוטר.של הקראנק.
דרך אגב לא צריך לפרק רדיאטור לצורך העניין.
אפציר קטן יוכל לחלוץ אותו.אם מכות פטיש לא ישכנעו אותו.
בעקבות בהייה לתוך קרבו של אדון חלפון,כן זה שמו מהיום מפני שיש יותר מדי דוגמנים,
ראיתי זריקה של הפולי ,הווה אומר לא עובד מקביל לחבריו לטור,משאבת המים ודוד אלטרנטור.
הפולי הוא כפול והרצועה מורכבת בחלקו החיצוני,ישנה מעיכה הנראית בעין ויכולה לגרום לטעות אופטית
במהלך הסיבוב של המנוע.
במקור היו לרכב כל הפולים כפולים.ראה מקור,http://m38a1.ca/fhead.html
אז ככה,האם כדאי להחליף?
יש ברשותי באדיבותו של ינוביץ,פולי יציקה חדש ,יחיד.
אין חופש בפולי [בדקתי ידנית] חגורה משוחררת כמובן.
הפולי פשוט עקום.
איזה נזק יכול להגרם ממנו ?
הוא עשוי פח .
הרי לא נוגעים במשהו עד שנעצר!
נשאלת השאלה לכשיעצר מה יהיה הנזק?
דרך אגב הפולי מחובר כיחידה אחת האחד לשני,ולא עם שלושה ברגים שאפשר להחליף רק הפולי
הקדמי, העקום.
ולא לפתוח את האום של כ35 ממ קוטר.של הקראנק.
דרך אגב לא צריך לפרק רדיאטור לצורך העניין.
אפציר קטן יוכל לחלוץ אותו.אם מכות פטיש לא ישכנעו אותו.