צפייה בגרסה מלאה : נזילה מסרן קדמי-מה מפרקים?
בוקר טוב!
אחרי חודש הCJ מתחיל לבקש צומי...
התחילה נזילה קטנה מהסרן הקדמי (כמה טיפות במשך לילה שלם),
לפי מה שראיתי בשרטוטים של הסרן יש רק מחז"ש אחד בצד של הדיפרנציאל.
האם אין מחז"ש בקצה הסרן?
אם לא-זה אומר שבשביל נזילה קטנה אני אמור לפרק דיפ' קדמי...
במדה ומקפידים על מילוי שמן -יש אפשרות לחיות בשלום עם הנזילה חודש(יש טיול גדול בקרוב ואין לי זמן להיתקע בבית עם פירוקים)
תודה!
six 4 life
22-03-08, 18:23
מאיפה אתה רואה את השמן- מאחד מצינורות הסרן (איפה שהציריות יושבות), או מאיזור היוק?
מצינור הסרן-מאיזור יציאת הציריה -נראה כמו מחז"ש אבל לא מצאתי אותו בשרטוטים
six 4 life
22-03-08, 21:18
לא מצאת מכיוון שאין מחז"ש חיצוני אלא 2 פנימיים, אחד לכל צינור.
הם יושבים בין הצינור לבין מיסבי הקייס של הדיפרנציאל.
כדי להחליף אותם תיאלץ לפרק את הסרן כמעט לחלוטין, שזה אומר פירוק של כל צד עד לרמת שליפת הציריות החוצה
לאחר מכן פתיחה של מכסה הדיפ' ופירוק הקייס החוצה (פחות מסובך, או קשה), ולאחר מכן לחלוץ את מחזירי השמן- שנמצאים אחד בכל צד.
לאחר מכן להשחיל את החדשים בזהירות רבה, ולהרכיב הכל חזרה.
אלו בגדול הפעולות שתידרש לבצע. אם אתה מחליט להוריד לביצוע תעדכן ותקבל דגשים.
ערן המסוקס
23-03-08, 09:16
אתה יכול לנסוע עם מחזי"ש פגומים בשקט כמה שתרצה עד שימאס.
כל עוד אתה לא נכנס למים לא תהיה בעייה. אחרי/לפני טיול בדוק גובה ונקיון השמן.
סע לשלום.
נ.ב
תיקון והחלפת מחזירי השמן לא תמיד מחזיק לזמן רב. כדי שיחזיק יש לחדש את פני השטח של הציריה באיזור מחזירי השמן. ללא חידוש פני השטח, אפשר להחליק ככל האפשר את האיזור ידנית, ולקצר את הקפיץ של מחזיר השמן, לצורך אטימה. זה פתרון שיחזיק פחות טוב.
מחזק את דברי ערן - אתה יכול לסחוב את הנזילה הזאת, בוודאי עד הטיולים של פסח. הטפטוף ימשך עד שמפלס השמן יגיע לגובה הציריה - שזה מפלס תקין פחות או יותר - ואחרי זה ישאר קבוע ולא תראה יותר נזילה, אלא בשיפועי צד והצלבות לאורך זמן. הבעייה תתחיל בחורף כשתכנס למעברי מים ושלוליות, ואז מים יכנסו לך לדיפרנציאל, ידללו את השמן וכאן כבר יכול להתחיל להצטבר נזק ארוך טווח למיסבים. בהנחה שהמחז"ש כבר פרוץ זמן רב (אולי מילאת שמן לאחרונה ולכן פתאום אתה רואה את הנזילה?) אז כדאי לבדוק את מצב השמן ואף להחליף עכשיו כפעולה מונעת.
תודה!
הנזילה התחילה אחרי שהרכב עמד כמה ימים עם פנצ'ר (אולי היה לחץ על המחז"ש בגלל הזווית?)
בכל מקרה נבצע החלפת שמן וניתן לו לטפטף עד שנמצא זמן לטפל בזה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.