צפייה בגרסה מלאה : למי יש טלפון של הוט
מאיר רוטברג
27-03-08, 12:34
חברים, אני שוקל להכניס לעסקה טל של הוט
השאלה היא לא על הכסף העיסקה ברורה וכדאית
תקלות?
בעיות?
איציק - 4X6ZH
27-03-08, 13:14
למי היא כדאית לך ?
או למי שמתקשר אליך ?
****
איציק
אם אתה מתכנן על החבילה המשולשת של טלפון כבלים ואינטרנט קח בחשבון דבר אחד
תקלה במערכת משאירה אותך מנותק מהכל מעבר לכך שהתשתיות שלהם לא משהו ואתה לא יכול לעשות את כל החיוגי 1800 1700 ועוד כל מיני שירותים שהתרגלת מבזק
מאיר רוטברג
27-03-08, 19:53
רק טלפוניה במשרד
אם כך אז תבדוק את כל השירותים שאתה משתמש בהם כיום בבזק אם ישנם כאלו מעבר לקו טלפון רגיל
תשווה ותבדוק אם ניתן להפעילם גם על קווים של הוט ואם כן עלה והצלח !
אולי כדאי לך בכלל להחזיק קו של הוט בנוסף ולא במקום !
הקו הרבה פחות יציב מקו בזק,
אין חשמל-אין טלפון, גם קפיצת חשמל קטנה תנתק לך את השיחה ויקח כחצי דקה עד שהקו חוזר
מהסיבה הנ"ל בעיתי בחיבור למערכת אזעקה או גילוי אש (ע"פי התקן נדרש גיבוי חשמלי לקו של 48 שעות).
בנוסף -בשביל הספורט נסה להשיג בטלפון את השירות הטכני (לא מכירות!) של הוט, אחרי שתצליח (וזה יקח הרבה זמן)דמיין את עצמך עושה את זה מהסלולרי באמצע יום עבודה עמוס...
חחח הזכרת לי משהו מצחיק
בהתחלה מספר הטלפון של מוקד תקלות הוט היה 1800 של בזק כביכול שיחת חינם
אמה מה מנוי הוט לא יכולים לחייג 1800 וככה מצאו עצמם בהתחלה בלי קו ובלי מוקד שירות
AvigdorAharon
27-03-08, 21:05
אני מתרחק מהוט כמו מלבה!!!
גם אם יתנו לי בחינם, אני לא לוקח.
אין לי כח לכתוב את כל הסיפור, בקצרה:
כדי להתחבר, הם יעשו כמעט כל מה שתבקש. כאשר ביקשתי לדחות (לא לבטל) את החיבור בחודשיים, לא היה להם זמן לחזור אלי... לאחר כ 4 חודשים, הם מתקשרים לשאול מה שלומי...
לדעתי, תנסה את 012, המחירים כמו של הוט, ובינתיים, אני מאוד מרוצה מהשרות (הטלפון קיים כשבועיים).
אביגדור
מאיר רוטברג
27-03-08, 21:35
הכונה היא להכניס 2 קווי הוט בנוסף לקיים ולהשאיר את בזק,
2 קווי הוט לשיחות יוצאות , אם הוט נפל יש לי בזק בל מקרה
ניתן לבצע זאת בקומבינציה עם המרכזיה שלי
לכן אני שואל לפני שאני מתקין בכל זת הפער אדיר
צילצלתי לבזק בדקו בדקו הצליחו להוזיל לי את העלויות ב ערך ב 3 אחוז
לג לרש אבל לא נותנים להם להתחרות
המעניין שהם נוקבים מספר של נטישה עיסקית תוך חודשיים מהוט של 15 אחוז
הקו הרבה פחות יציב מקו בזק,
אין חשמל-אין טלפון, גם קפיצת חשמל קטנה תנתק לך את השיחה ויקח כחצי דקה עד שהקו חוזר
מהסיבה הנ"ל בעיתי בחיבור למערכת אזעקה או גילוי אש (ע"פי התקן נדרש גיבוי חשמלי לקו של 48 שעות).
בנוסף -בשביל הספורט נסה להשיג בטלפון את השירות הטכני (לא מכירות!) של הוט, אחרי שתצליח (וזה יקח הרבה זמן)דמיין את עצמך עושה את זה מהסלולרי באמצע יום עבודה עמוס...
על סמך איזו עובדה אתה מבסס את הטענה לגבי יציבות הקו?
אין חשמל אין קוו - גם ברוב הטלפונים העל חוטיים שמחוברים לקוו בזק אותה בעיה.
גם בבזק לוקח דקות ארוכות מאוד להשיג את התמיכה - הם לא יותר טובים ומהירים משאר חברות התקשורת.
מספר פרטים: (זאת דעתי בלבד המבוססת על נסיון מר. אין לראות בדבר עובדות מוצקות ובדוקות)
הקו של הוט הוא אכן טוב ויפה כל עוד אתה תוגדר אצליהם כ"לקוח מועדף". לאחר ההתקנה, ולבטח לאחר שתרצה להיתנק, אתה הופך למה שקרוי בשפה השיווקית "לקוח בעייתי" או "לא רצוי" או משהו כזה.
המשמעות? הם יודעים עליך את כל הפרטים (טלפון נייד וכו) ואתה אוטומטית מועבר למסלול של המתנות ארוכות, טיפול מסורבל, הכל על מנת שתרד מהם.
אם תחליט להתנתק, אתה עומד לגלות שזה על גבול הבלתי אפשרי. הם ממשכים לגבות ממך כל מיני חיובים, אומרים שהכל בסדר, אתה ממשיך לראות את הכסף יורד מהכרטיס...
החשבוניות לא ברורות וגם הסבר טלפוני עבורם הוא כמעט בלתי אפשרי להבנה. אני התנתקתי כי עברתי דירה למקום ללא תשתית. הם המשיכו לחייב אותי עבור תשלומים מונפצים, קראו להם בשמות לא ברורים, שלחו לי חשבוניות לכתובת שכבר לא גרתי בה. סיוט אמיתי.
אין מצב לדבר שם עם אותו נציג, וכל נסיון להתלונן נגמר ב"נבדוק ונחזור אליך". הם חוזרים אחרי מספר ימים ארוך, עם תשובות לא קשורות לנושא ובעיות חיוב חדשות. בקיצור- הם נוקטים בשיטת שיווק אגרסיבית ועל גבול הפלילית. אני מבטיח לכם שבסוף עו"ד אחד טוב יטבע אותם על זה...
גם בתקשורת דיברו על זה בזמנו.
לידיעתך!
יש עוד אופציה, קוראים לה 073 או במילים סלקום נייח.
מאחר ואתה לקוח עסקי זה יעבוד. מנסיון איתם, הקווים יציבים
המחירים זולים ואתה יכול להלביש על זה גם תשתית אינטרנט.
ואם אתה גם לקוח סלולארי של סלקום זה בכלל חגיגה.
072 זו טכנולוגיה קצת בעייתית כי אתה עדיין צריך את בזק או הוט
בתור ספק אינטרנט.
חברים יקרים (בלי ציניות) אתם כמו חבורת אנגלים, כל היום מתלוננים על מזג האויר אבל לא עושים כלום בנידון, זה לא נכון שאין מה לעשות , - טירטרו אותך? השפילו אותך? התעלמו ממך? - פנה לשומר מסך עם אמנון לוי, פנה למבקר המדינה והגש תלונה, פנה למשרד התקשורת, פנה לחברי כנסת (יש רשימת כתובות אימייל של כולם) שיעלו את הנושא לדיון ציבורי בועדות הכנסת.
פניה למבקר המדינה דרך האינטרנט , זה עובד בגדול, והוכח חד משמעית כי האזרח הקטן יכול לתת בראש לגופים גדולים - מניסיון אישי!!
חברים יקרים (בלי ציניות) אתם כמו חבורת אנגלים, כל היום מתלוננים על מזג האויר אבל לא עושים כלום בנידון, זה לא נכון שאין מה לעשות , - טירטרו אותך? השפילו אותך? התעלמו ממך? - פנה לשומר מסך עם אמנון לוי, פנה למבקר המדינה והגש תלונה, פנה למשרד התקשורת, פנה לחברי כנסת (יש רשימת כתובות אימייל של כולם) שיעלו את הנושא לדיון ציבורי בועדות הכנסת.
פניה למבקר המדינה דרך האינטרנט , זה עובד בגדול, והוכח חד משמעית כי האזרח הקטן יכול לתת בראש לגופים גדולים - מניסיון אישי!!
אתה צודק! (וגם בלי ציניות)
אבל, העניין שהוא שאני, כמו 99.9% מהציבור, עסוקים מדי ואין לנו את הכח, הזמן והסבלנות לעשות את מה שאתה מציע. ככה זה. ולצערינו הם יודעים את זה. אגב, את התלונות שלנו אתה מוזמן לבדוק עם כל מי שניסה להיתנתק מהוט, זאת שיטה!
אני לא מתכוון כל היום להילחם בכל הגופים הגדולים שעושים לי את החיים קשים ושואבים ממני כסף: הוט, סלקום, כביש 6, האחים עופר... (טוב נו, האחרון זה עניין אחר לגמרי)
יש לי טלפון של הוט, בערך חודש וחצי, מאוד מרוצה - גם מאיכות הקו וגם מהשירות (גם השירות הטכני). תתפלא כמה הם שיפרו את השירות מאז הירידות האחרונות עליהם.
על המחיר אין מה לדבר.
אגב, 1-700 עובד גם בהוט. בכלל, המבצעים של הוט כוללים, בדרך כלל, חיוג חינם לבזק והוט ומחיר מוזל לכל השאר, כל זה תמורת סכום חודשי כלשהו.
מאיר רוטברג
30-03-08, 21:45
יש לי טלפון של הוט, בערך חודש וחצי, מאוד מרוצה - גם מאיכות הקו וגם מהשירות (גם השירות הטכני). תתפלא כמה הם שיפרו את השירות מאז הירידות האחרונות עליהם.
על המחיר אין מה לדבר.
אגב, 1-700 עובד גם בהוט. בכלל, המבצעים של הוט כוללים, בדרך כלל, חיוג חינם לבזק והוט ומחיר מוזל לכל השאר, כל זה תמורת סכום חודשי כלשהו.
אגב 1-700 אין להוט יש לי במשרד והם לא יכולים לתת מענה לזה
הם גם לא יכולים לתת לך
סתם שאלה
כל העניין הוא בכדי להוזיל עלויות או שאתה מחפש איזשהוא פתרון תקשורת כלשהוא ?
מאיר רוטברג
30-03-08, 22:05
הוזלת עלויות חד משמעי,
חשבונות התקשורת מזמן עברו את גבול השפיות
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.