צפייה בגרסה מלאה : הרכבת הגבהה ל XJ Teraflex
שלום
בקרוב אני מתקין את ה
TeraFlex 2"
טיפים בבקשה מניסיון שלכם.
תודה
כל הטיפים שלי כאן:
http://www.jeepolog.com/297.html
בהגבהה של 2 אינץ' אמור להיות הרבה יותר קל - אתה לא מחליף זרועות, לא פנהרד, רק קפיצים ובולמים וכיוון פרונט. מאחורה יש לך בקיט קפיץ חדש, תוספת של עלה, או רק שאקלים ארוכים?
תודה נמרוד
הקיט שלי רק עם שאקלים גדולים.
קראתי את המאמר הזה מזמן ופינטאזתי .....
לא מצאתי את האום שתופס את השאקלים לשילדה, ועכשיו אני מבין מהתמונות במאמר שהוא חלק ממנה.
קמה קשה יהיה לחלץ את הקפיץ הקדמי ללא מכווץ ?
אתה צריך את המכווצים לא כדי להוציא את הקפיץ המקורי אלא כדי להכניס את הקפיץ החדש שהוא ארוך יותר. יכול להיות שקפיץ של 2 אינץ' בלבד יכנס גם בלי מכווצים, אני לא יודע. אני בטוח שאתה יכול למצוא את המידע בפורומי XJ אמריקאים.
הי,
ל 2" סביר שלא תצטרך מכווץ.
בזמנו הרכבנו קפיצי גראנד V8 (ארוכים באינץ בערך) + ספייסרים של 2" לצ'ירוקי.
לא היה צורך במכווץ.
טיפ חשוב בכתבה של נמרוד הוא התזת WD40. אל תזלזל בו. להחליף את האום אם הוא מתפרק בתוך השלדה זה "סרט".
סער.
תודה WD40 יושפרץ
הי,
ל 2" סביר שלא תצטרך מכווץ.
בזמנו הרכבנו קפיצי גראנד V8 (ארוכים באינץ בערך) + ספייסרים של 2" לצ'ירוקי.
לא היה צורך במכווץ.
טיפ חשוב בכתבה של נמרוד הוא התזת WD40. אל תזלזל בו. להחליף את האום אם הוא מתפרק בתוך השלדה זה "סרט".
סער.
ההרכבה פשוטה ומהירה של השאקלים.
את ההגבה הקידמית נרכיב אחרי הטסט הקרוב.
יש 2 בעיות שצריך לשפצר:
1. יש בורג שתופס את הטמבון האחורי שמפריע לשאקל לנוע אחורה. (אני מתכוון להפוך את כיוון הבורג)
2. נגיעות של בורג שאקל תחתון באגזוז. (לא רציני)
תודה.
1. יש בורג שתופס את הטמבון האחורי שמפריע לשאקל לנוע אחורה. (אני מתכוון להפוך את כיוון הבורג)
נכון מאד. נדמה לי שכתבתי על זה בכתבה, לא? אתה יכול פשוט להעיף את הבורג הזה, זה אחד מתוך ארבעה בכל צד, שמונה ברגים שמחזיקים חתיכת פח ופלסטיק מצ'וקמקת, פחות שני ברגים לא משנים כלום.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.