מה עדיף לשטח - נראה לי שה95 בגלל ה]פחות תחכום שלו .. לא?
ובכביש? מי עדיף?
ה95 מוגבה RE 4.5
''וה2000 בטראפלקס 4
ובשביל הכיס שלנו? מי עידף, מי יהיה יותר אמין? למי הטיפוליפם והחלים יותר זולים?
ZJ 95 + רוביקון 4.5 מול WJ 2000 + טרהפלקס 4". השוואה מעניינת.
2 הרכבים יהיו טובים בשטח, ה ZJ לדעתי יתקדם קצת יותר רחוק.
הZJ יותר JEEP, יותר אגרסיבי, פחות עדין, הקיט של רוביקון מעולה לשטח פחות לכביש מבחינת נוחות, ההרכבה אינה כה מסובכת, ב95 אין צורך בשינוי דריישאפטים, אין יותר מדי בלגן. ניתן להתקין נעילות בקלות למרות שהסרן כאן יותר חלש, מצד שני צריך להשקיע בהחלפת הטרנספר.
בWJ מעבר לקיט היקר יותר, תתכונן להחלפת דריישאפטים, הקיט הזה יותר רך, אמנם יותר נוח בכביש ובשבילים מגוהצים, אך סוגר מיתלים יותר מהר במהמורות.
הWJ יותר עדין, יותר פגיע מלמטה, יותר רכב "מנהלים". אך גם הוא יספק את הסחורה בשטח רק בעלות קצת יותר גבוהה.
בכביש ה WJ לוקח בנוקאאוט, גם נוחות, גם כח, התנהגות כביש עדיפה.
הZJ יהיה נוקשה לאחר הגבהה.
מכנית ( מנוע, גיר, טרנספר, מע' קירור) WJ הרבה הרבה יותר טוב.
כל השאר אותו הזבל.
למעט מע' מיזוג, מער' חשמל ב ZJ יותר אמין וטוב מה WJ.
רמי,
עשית משהו עם ה- WJ שלך, או שהשארת אותו "stock" מקורי?
אייל
אם ככה..אז מי יותר זול לתחזוקה? ומי יהיה פחות במוסך? הWJ?
או שבגלל בעיות החשמל שלו, דווקא הוא יהיה יותר במוסך...
בכל מקרה - זה היה סתם לסקרנות.
אייל.
stock as a virgin.
ZJ יותר זול בתיקונים.
WJ יהיה פחות במוסך.