צפייה בגרסה מלאה : זוויות כניסה ונטישה.
לאחר ההגבהה לא מצאתי זמן לבדוק מחדש את זוויות הכניסה והנטישה. בסוף השבוע בדקתי כדי לספק את הסקרנות. אז התוצאות הן = בדוקות 6 פעמים = כניסה 60 מעלות יציאה 51 מעלות. אפילו ביונימוג התוצאות הן 47/46 בהתאמה. אז מעט כבוד לוואזי ,לא יזיק.
AvigdorAharon
22-03-04, 06:40
אבל חיים, לא הצלחנו לראות אותו ביום שבת...
אביגדור (רק בצחוק)
רגע....תן לי להבין לוואז יש קפיצי עלים,נכון?
יש לך צמיגי 235/85/16 אם אני לא טועה?
ובכל זאת יש לך זווית גישה/נטישה טובה יותר מרכבים עם קפיצים ספראלים....ואתה עוד מכוון גבוה...רכב עם קפיצים ספראלים וצמיגים בגובה הגג שלך....
אך חשבת את הזווית?
לא חישבתי את הזוית, פשוט מדדתי אותה עם מד-זווית מקצועי לאחר שהנחתי סרגל מדידה בין הגלגל לתחתית הפגוש - שזו הנקודה הנמוכה ביותר.
ומה עם השאקלים של העלים, הם לא יותר נמוכים מהפגוש?
הקפיצים בוואז יושבים על הציר ולא תלויים מלמטה, כך שהשאקלים נמצאים מאוד גבוה והם לא נמוכים מהפגוש.
ומה עם השאקלים של העלים, הם לא יותר נמוכים מהפגוש?
שאקל רוורס (וקפיצים מעל הסרן).
קפיץ מעל הסרן, אבל שאקל רגיל, מקדימה. לא שאקל רברס.
מבדיקה לפי אחת התמונות בגלריה שלך הזוית כניסה עומדת על 53 מעלות
ונטישה על 44 מעלות וזה בלי להתחשב בווי גרירה שיש לך מקדימה ומאחורה שרק גורעים ממנה. ותוספות שונות של מישקל שמורידות את המרכב כלפי מטה.
הווים לא מורידים את הזוויות היות והם גבוהים יותר מהפגושים. הזוויות נמדדו עם מד זוית מקצועי בין הגלגלים והפגושים והתוצאה כמו שציינתי 60/51.
הווים כן מורידים את הזוית היות והם יותר בולטים מהפגוש.
הזויות נקבעות על-ידי הפגושים היות והוו האחורי גבוה מהפגוש, והקדמי שבולט מעט גם מוגבה מעט מהתחתית שלו ולא משנה את הזוית.
כנראה שלפגושים של הואז יש פטנט חדש.
בכל רכב שאני מכיר שהותקן אצלו וו גרירה בגובה הפגוש נגרעו כמה מעלות מהזוית נטישה.
לפי התמונות בגלריה שךלך הוו הותקן כמו בכל מקום אחר, בגובה הפגוש אבל עדיין הוא לא מפריע לא לזוית גישה ולא לזוית נטישה.
מוזר לי
קפיץ מעל הסרן, אבל שאקל רגיל, מקדימה. לא שאקל רברס.
נמרוד, בדקתי בתמונות של הרכב של חיים ששמורות על המחשב, לרכב יש שאקל רברס. או שיש לי בעיית ראיה קשה ... :).
חג שמח.
בולדוג .וו הגרירה האחורי לא מורכב על הפגוש. הפגוש מחולק לשני חלקים עם רווח בינהם של כשלושים ס'מ. הוו מורכב באמצע ויותר למעלה על מבנה נפרד של קונסטרוקציה פנימית של מוט עגול ישר ושני אלכסונים המתחברים לקורת רוחב שמעוגנת לקורות השאסי. כך שאין כל קשר בין וו הגרירה לפגוש ולזוויות .החשיבה שלך מושפעת מתכנונים אמריקאיים שיוצרים קיבעון מחשבתי המוגבל רק לפתרונות שלהם ,ושבדרך כלל מושפעים מעלויות הייצור ולא מהאיכות הנדרשת. זה לא הדבר היחיד שמוזר בוואז ולא מתאים לפתרון בית-ספר שאליו הורגלת וקשה לך לחשוב אחרת. לוקח זמן להתרגל.
חיים, צר לי לאכזב אותך בנוגע לקיבעון המחשבתי בו אני לוקה ומתבסס על העובדה שתוצרת אמריקה זה טוב. החשיבה שלי מושפעת מהתמונות שמופיעות אצלך בגלריה ורואים בהן את מיקומי הווי גרירה שפיזרת במקומות ראנדומליים מסביב לואז שלך שהוא ללא ספק פאר היצירה הרוסית אותו אתה מנסה לשנות, לשפר ולשדרג תוך כדי שימוש בחלקים מזדמנים מתוצרת גרמניה כי המהנדס הרוסי לא העתיק אותם נכון.
סוזי המשתוללת
12-04-04, 02:26
איזה מהנדס ?
רוסי ?
כמה וודקה הוא שתה לפני שהעתיק ?
סוזי, מצטער, רמת הדיון לא מתאימה לי.
AvigdorAharon
12-04-04, 23:06
חיים,
על תקח דברים אלו באופן אישי, לא כדאי.
גם אני נצר למשפחה רוסית (יותר נכון, לטבית), שבטעות לקחה את המטוס ליעד הלא נכון לפני כשלושים שנה, וודקה זה משקה מעולה!
אביגדור
קצת פורפוציות....
http://www.unimog-forever.com/images/u1100cc.gif
http://www.unimog-forever.com/Specialties/416-CrewCab/doka416y3.jpg
או....
http://www.unimog-forever.com/images/u0900cc.gif
חיים אתה עדיין חושב שיש לכם את אותם זויות???
לא. היות ויש לי יונימוג וחצי שעומדים בחצר אני יכול לראות ,למדוד ולקרוא .הוואז עם זוויות טובות בהרבה בכניסה- 60 מעלות ובנטישה לפי הספרות ליונימוג יש 47 מעלות ולוואז 51.[ ה-416 הקצר שבשרטוט שלך -דגם 406 - עם זוית נטישה מיוחדת היות והוא ללא וו גרירה} בכל מקרה אין ג'יפ שידוע לי שמתקרב אפילו לנתונים של הוואז. תקן אותי אם אני טועה . בקרוב ארכז את כל נתוני הוואז המשופר ,מה שעלול להפתיע הרבה ספקנים.
מילים כתובות, ועוד באינטרנט, שוות לתחת.
לארז, לכל הספקנים והמאמינים, השגתי צילום ריגול בלעדי מאחורי מסך הברזל, מצולם ע"י הלויין הסודי משה 3 , מפוענח ומנותח ע"י ראש הדסק הרוסי לשעבר במוסד לביטוח לאומי איגור אמסלם , שירות מיוחד עבור גולשי ג'יפולוג.
http://www.jeepolog.com/ext_images/vaz_angle2.jpg
קחו בחשבון רמת דיוק של +- כמה מעלות טובות, התמונה אינה מצולמת מזוית אופטימלית, אבל אפשר להתרשם שהמספרים של חיים סבירים בהחלט. מקדימה, כולל הפגוש, יש זוית של 52 מעלות - ואם היינו מבטלים את הפגוש ומודדים רק עד תושבת הקפיץ (ובג'יפ הבנוי נכון זו המגבלה) הזוית בהחלט יכולה להיות יותר מ60. עובדה ארז, קפיצי העלים של הואז הם:
א. קצרים מאד
ב. מותקנים גבוה מעל הסרן.
ולכן הוא בהיבט הזה טוב יותר מג'יפים אמריקאים.
מאחורה חיים קצת הגזמת, עם הפגוש המפלצתי והנמוך אין שם יותר מ40 מעלות, אבל עם הורדת הפגוש, הזוית משתפרת בהרבה. ושוב, תושבות הקפיצים קרובות הרבה יותר לגלגל מאשר בג'יפ אמריקאי.
מבדיקה לפי אחת התמונות בגלריה שלך הזוית כניסה עומדת על 53 מעלות
ונטישה על 44 מעלות וזה בלי להתחשב בווי גרירה שיש לך מקדימה ומאחורה שרק גורעים ממנה. ותוספות שונות של מישקל שמורידות את המרכב כלפי מטה.
חביבי, המערכת ריגול שלך שווה לת#*. התמונה הזאת עברה אצלי קודם, רק שאני עשיתי חישובים פחות מדוייקים.
ועדיין, בין 51 ל40 מעלות יש הרבה הבדל.
עומר
אתם בטוחים שהתמונה המצורפת צולמה לאחר ההגבהה?
עובדה ארז, קפיצי העלים של הואז הם:
א. קצרים מאד
ב. מותקנים גבוה מעל הסרן.
ולכן הוא בהיבט הזה טוב יותר מג'יפים אמריקאים.
ושוב, תושבות הקפיצים קרובות הרבה יותר לגלגל מאשר בג'יפ אמריקאי.
נימרוד, בהתבסס על הנתונים האלה, לוואז אין עודף מהלך מתלה אם כך.
קפיצים קצרים, נדנדות קצרות ומרחק קצר בין תושבות הקפיץ.
ולכן עולה השאלה מה מהלך המתלה של וואז סטנדרטי ועד כמה הקפיצים הקצרים שלו משפיעים על יציבות בזוויות צד.
התמונה הינה לפני החלפת הפגוש האחורי וההגבהה שלו למעלה ממפלס שולי המרכב.בגדול -מכסימום הגבהה שלא מסתירה את המספר האחורי. וכן לפני ההגבה של השאקלים שהוסיפה לו תאורטית 160 מ'מ פחות 75 מ'מ ס'הכ 85 מ'מ. נמרוד - אעשה תמונה מעודכנת כשהעצלן יתחיל לזוז ואז אעביר לך אותה בלווין האמריקאי לצורך ניתוח. בכל מקרה תודה על היוזמה.
התמונה הינה לפני החלפת הפגוש האחורי וההגבהה שלו למעלה ממפלס שולי המרכב.בגדול -מכסימום הגבהה שלא מסתירה את המספר האחורי. וכן לפני ההגבה של השאקלים שהוסיפה לו תאורטית 160 מ'מ פחות 75 מ'מ ס'הכ 85 מ'מ. נמרוד - אעשה תמונה מעודכנת כשהעצלן יתחיל לזוז ואז אעביר לך אותה בלווין האמריקאי לצורך ניתוח. בכל מקרה תודה על היוזמה.
חיים, ההגבהה אחרי החלפת השאקלים היא חצי מההפרש בין אורכי השאקלים (כ-4 ס"מ במקרה שלך) כיוון שהשאקל מורכב רק בקצה אחד של הקפיץ ואילו בקצה השני אין שינוי.
אדי
מחר תהיינה בפורום תמונות מעודכנות עם חישובי הזוויות הנכונות והמדויקות. מכל מקום על פניו נראה שאין ג'יפ שאני יודע עליו שמתקרב לזוויות האלה . אני פותח היום שרשור חדש שבו יתנו חברי הפורום את נתוני הג'יפ שלהם במתכונת אחידה.
six 4 life
20-04-04, 17:25
חיים אל תשכח את העובדה שאתה נוסע עם צמיגים שמידותיהם שוות לצמיגי 33'.
-ארז 8) -
חיים אל תשכח את העובדה שאתה נוסע עם צמיגים שמידותיהם שוות לצמיגי 33'.
-ארז 8) -
32", 265/75/16.
עכשו ניגמרו הויכוחים . יש תמונה בגלריה של הג'יפ עם הזוויות שנמדדו בתוכנת אוטוקאד. להלן התוצאות .זוית כניסה 67 מעלות, זווית נטישה 49 מעלות. נמרוד מתבקש לבדוק את הנתונים ולתת את החלטתו שתהיה סופית בעינין. כ'כ נא לגרור את התמונה לשרשור, עקב מוגבלות מובנית בנושא.
http://www.rehasim.co.il/vaz/vaz203.jpg
six 4 life
21-04-04, 19:50
סוף סוף רואים את ההגבהה!
נראה מצויין חיים.
-ארז 8) -
יש בו בכלל רכבת כח כרגע?
בנוסף, עוד לא התייחסת לשאלה שלי לגבי היציבות ומהלך המתלה, אם תוכל לבדוק את זה.
אדי , התמונה משום מה גדולה מדי ולא רואים את הפרונט. אפשר להכניס אותה לפריים?
אדי , התמונה משום מה גדולה מדי ולא רואים את הפרונט. אפשר להכניס אותה לפריים?
אני רואה אותה טוב ... אולי בגלל שאני עובד עם מסך 21"? 8)
http://www.jeepolog.com/ext_images/vaz_kosher.jpg
הריני מאשר בזאת שהתמונה כשרה למהדרין מן המהדרין, ואין להטיל יותר ספק בזויותיו ומידותיו הטובות של ה"ה חיים רכס.
נימרוד, ממתי מודדים זוויות של רכב בלי מנוע גיר וטרנספר?
נמרוד..........ענק , אני צוחק כבר עשר דקות . מאיפה מצאת חותמת כשרות???????????
נימרוד, ממתי מודדים זוויות של רכב בלי מנוע גיר וטרנספר?
עומר אתה בטוח שאתה בולדוג? אתה קטנוני... כמו צ'יוואווה...
http://www.at-m.or.jp/~nekosan/CatShowPhoto/030917up/chiwawa.jpg
אני נקרע ממהתנצחויות האידיאולוגיות שלך ושל חיים... כאילו שהמלחמה הקרה לא נגמרה וחומת ברלין לא נפלה... :lol:
(אגב, חיים, האמריקאים ניצחו בסוף. בהכל)
תשמע, בתוך כל העודף חומר הטכני הזה, צריך שני שוברי שיגרה. אני וחיים משתדלים לספק את הסחורה בזמן ועל הצד הטוב ביותר.
חוצמזה, כבר מזמן אמרתי לך, אני גדל מימדים וקטן אמונה, אני מפקפק בהכל עד שהמציאות טופחת לי על הפנים (לרוב זה עם לום).
מישהו מחשב את הזויות שלי???
http://www.jeeptrip.com/upload/mgeo6nfw-2.jpg
ארז , לפי התמונה יש לך זוית כניסנ מעולה , אבל אתה לא יכול לצאת עם זוית נטישה כזו. תחתוך 30 ס'מ מאחור.
השתגעת? ואיפה אני אשים את הכלבים?
לא נורא ...אני אשאר בתוך המכשול :lol:
חברה ,מה שכן אתם משעשעים אותי בהתנצחויות האלה....
חיים-אחלה רכב.
נמרוד-סחתן על החותמת,והבדיקה המקיפה.
ארז , לפי התמונה יש לך זוית כניסנ מעולה , .
בתמונה לא רואים את זה, אבל יש שם כננת. עדיין, בגלל הגלגלים המאוד גדולים, הזווית מצויינת. מה שאני מנסה לומר- תעלה תמונה שבה רואים את זווית הגישה, כולל הכננת והכל.
אסף.
סוזי המשתוללת
31-05-04, 00:45
חיים
אני מנצל על הוודקה
מצד שני כבר מזמן למדנו שמיספרים לא מספרים את כל הסיפור בשטח והתכלס הוא שקובע
לפני כמה שבועות חילצתי את גרולד שניסה לטפס את העליה הקשה האחורית של תל קשיש. ניכנס לזוית צד לא נעימה בכלל.
לא יודע אם מישהו צילם ולא יודע לתת זויות ומידות
אבל כשהלכתי לחבר את הכבל לואז ( שהיא למיטב ידיעתי סטנדרטית ) התרשמתי שהוא עוד שניה מתגלגל.
זה ניראה מבחוץ לא נעים בכלל.
האוטו צר, גבוה, קצר ובזוית טיפוס חדה עם זוית צד חדה זה ניראה כמו משהו מפוקפק מאוד.
שוב, זה הכל מהתרשמות ויזואלית שלי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.