צפייה בגרסה מלאה : דיסקו לנדקרוזר או סורנטו
שלום חברים,
כמישהו שמעולם לא היה לו ג'יפ אך תמיד נמשך לנושא אני צריך עזרה וחוות דעת רצינית.
הדרישות העקריות שלי מהג'יפ:
1. האם דיזל או בנזין - יותר מעניין אותי חסכו בדלק ואמינות מאשר תאוצה?
2. ג'יפ שאשתי תוכל לנהוג עליו ביום יום - ללא בעיות :grin: .
3. נוחות בנסיעה על כביש ויכולת שטח סבירה
4. מוסך אמין וטוב באזור תל אביב
לסיכום אני נוטה לדיסקו אבל יש לי חשש גדול מנושא האמינות:neutral: , האם אני צודק (מדובר בשנתון 2004)
תודה
אמינות של הלנד קרוזר אינה מוטלת בספק של הלנדרובר והקיה דווקא כן ,
לך על הקרוזר ותהנה מרכב עביר ונוח ובעיקר אמין מאוד.
מוסך טוב זה שפילמן בסגולה.
אמינות של הלנד קרוזר אינה מוטלת בספק של הלנדרובר והקיה דווקא כן ,
לך על הקרוזר ותהנה מרכב עביר ונוח ובעיקר אמין מאוד.
מוסך טוב זה שפילמן בסגולה.
אפשר להתווכח עם הקביעה החד משמעית הזו, אבל בכל מקרה, אם אתה קונה טויוטה,
דע שבכל פעם שתזדקק לשרותו של היבואן (חלקים וכו') הוא יכניס לך את כל הרגל, וזה כואב...:evil:
מוטי.
הלנד קרוזר הוא גם היקר מבין השלושה.
אני די נוטה לדיסקו, אבל מפחיד אותי להכנס למצב שאני רץ אחרי טיפולים לרכב.
אתם חושבים שהדיסקו יסבול מבעית אמינות גם בטיולי שטח של מתחילים וכשרוב הנסיעות בעיר?
מה בקשר לדיזל או בנזין?
מחיר הדיזל כיום לצרכן כמעט 9 שח לליטר עם הנחה שנעה בין שקל וחצי ל3 שקלים. תלוי איפה אתה קונה. ריכבי השטח הגדולים אוכלים בסולר משהו כמו 1:8 - 1:9 והבנזין 1:5 - 1:7. פקקים רק יחמירו את המצב.
לגבי דיסקו או משהו אחר, למה שלא תנסה את אופצית החיפוש ?
כל השאלות שלך נישאלו ונענו המון פעמים. גם ההיא שעניתי עליה בהתחלת התגובה.
טויוטה מתקלקלת, תיקונים מאוד יקרים.
קיה אני לא מכיר.
ל"ר מתקלקל והתיקונים כניראה טיפה פחות מאשר הטויוטה אבל גם יקרים.
כ-ו-ל-ם מתקלקלים.
המוניטין הגרועים של הדיסקברי נובעים מדיסקברי דור ראשון (לפני שנת 99). כשמדובר בדיסקברי 2 (משנת 99 עד 2004) מדובר ברכב אמין לפחות ברמה של היפנים, ובנוסף עולה על רוב הSUVים האחרים בכל מה שקשור לשטח, ולנוחות נסיעה. יש "נקודת תורפה" אחת מבחינת אמינות והיא כריות האוויר (של המתלה האחורי), אך החלפת כריות אחת לכמה שנים שקולה להחלפת קפיצים ברכב שיש בו קפיצים מברזל- נכון, ההוצאה גדולה יותר, אך בזה זה נגמר, והתמורה שווה את זה (לדעתי).
בשורה התחתונה, הדיסקברי 2, ובמיוחד בשנתיים האחרונות שלו (2003 - 2004 ) הוא מהSUVים המוצלחים שיוצרו אי פעם, לדעתי הצנועה.
אסף.
המוניטין הגרועים של הדיסקברי נובעים מדיסקברי דור ראשון (לפני שנת 99). כשמדובר בדיסקברי 2 (משנת 99 עד 2004) מדובר ברכב אמין לפחות ברמה של היפנים, ובנוסף עולה על רוב הSUVים האחרים בכל מה שקשור לשטח, ולנוחות נסיעה. יש "נקודת תורפה" אחת מבחינת אמינות והיא כריות האוויר (של המתלה האחורי), אך החלפת כריות אחת לכמה שנים שקולה להחלפת קפיצים ברכב שיש בו קפיצים מברזל- נכון, ההוצאה גדולה יותר, אך בזה זה נגמר, והתמורה שווה את זה (לדעתי).
בשורה התחתונה, הדיסקברי 2, ובמיוחד בשנתיים האחרונות שלו (2003 - 2004 ) הוא מהSUVים המוצלחים שיוצרו אי פעם, לדעתי הצנועה.
אסף.
לאחרונה אני משוטט בכל מיני פורומים בנושא ועד כמה שאני מבין הדיסקו סובל מתדמית שלילית מאוד של אמינות. שמעתי כמה התייחסויות לא מחמיאות על חלודה במקומות ידועים ועל בעיות במערכת החשמל גם בשנים האחרונות של דגם 2.
נראה לי שכרגע הסורנטו מוביל ("עם כל הצער בדבר"...)
הדיסקו בטיפול נכון ומוקפד נותן חזרה המון
יתרונו הגדול במחיר ההתחלתי החלקים הלא כל כך יקרים כמו של ה טויוטה
לנו יש דיסקו וסורטג'
הילד שלי נסע פעם בטיוטה וכשירד אמר בתמימות ילדותית שהטויוטה (פרדו) לא היתה נוחה
בעל הטויוטה ענה שכאשר רגילים להיות מלכים בכרכרה שום עגלה לא תהיה נוחה
בהצלחה
המוניטין הגרועים של הדיסקברי נובעים מדיסקברי דור ראשון (לפני שנת 99). כשמדובר בדיסקברי 2 (משנת 99 עד 2004) מדובר ברכב אמין לפחות ברמה של היפנים, ובנוסף עולה על רוב הSUVים האחרים בכל מה שקשור לשטח, ולנוחות נסיעה. יש "נקודת תורפה" אחת מבחינת אמינות והיא כריות האוויר (של המתלה האחורי), אך החלפת כריות אחת לכמה שנים שקולה להחלפת קפיצים ברכב שיש בו קפיצים מברזל- נכון, ההוצאה גדולה יותר, אך בזה זה נגמר, והתמורה שווה את זה (לדעתי).
בשורה התחתונה, הדיסקברי 2, ובמיוחד בשנתיים האחרונות שלו (2003 - 2004 ) הוא מהSUVים המוצלחים שיוצרו אי פעם, לדעתי הצנועה.
אסף.
אח, אסף, אסף,
אתה עושה לי דה ז'ה וו.
לפני כמה שנים סיפרו לי את אותם סיפורים על הדור אחד עם EDC וללא EDC, בייחוד, לחשו יודעי הסוד, ששנת 98 EDC הוא וינטאג' מעולה.
יוני5
ברור לי שיש אנשים שניכוו מהדיסקו (במיוחד דור 1) האם יש מישהו שנכווה מדור 2.
כרגע הבחירה שלי עומדת בין הסורנטו לדיסקו דור 2 (אותו מחיר בשנתון 2005).
אישית (וכרגע מרחוק) אני מעדיף את הדיסקו...:???:
מה אומרים...?:)
הדיסקו יתן לך הרבה יותר השטח מהסורנטו, אבל תחשוב שאם שניהם עולים אותו דבר לשנתון 2005, מה זה אומר על הדיסקו שעלה הרבה יותר בתור חדש.
בנוסף תסתכל באתר הזה:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm
תבדוק שם את הדיסקו, תראה מה האנגלים חושבים עליו.
אאל"ת 2005 זה כבר דיסקברי 3
אח, אסף, אסף,
אתה עושה לי דה ז'ה וו.
לפני כמה שנים סיפרו לי את אותם סיפורים על הדור אחד עם EDC וללא EDC, בייחוד, לחשו יודעי הסוד, ששנת 98 EDC הוא וינטאג' מעולה.
יוני5
אני אף פעם לא אמרתי את זה (ואם כן- אני אכחיש). מה שכן- ושים לב טוב, יוני- אם זה היה לפני כמה שנים, גם דיסקו 98 היה יותר חדש ופחות בית שימוש. כן, כן... בשנת 98, אני בטוח שאפילו אתה היית מוכן להיראות בכזה. הזמן עושה את שלו.
אסף.
הדיסקו יתן לך הרבה יותר השטח מהסורנטו, אבל תחשוב שאם שניהם עולים אותו דבר לשנתון 2005, מה זה אומר על הדיסקו שעלה הרבה יותר בתור חדש.
בנוסף תסתכל באתר הזה:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm
תבדוק שם את הדיסקו, תראה מה האנגלים חושבים עליו.
אילן,
תודה רבה על האתר (מעולה) - מבחינתי זה סוגר את העניין לכיוון הסורנטו.
אכן 2004 דיסקו 1 נראה מאוד לא אמין, יותר מדי recall-ים ובאופן כללי ההערכה שלו לא נראית מזהירה.
תודה רבה על העזרה,
ברגע שאמצא את הרכב שלי אעדכן...:grin:
הסורנטו הוא רכב נח ונעים לנהיגה אבל הוא רכב נמוך מאוד, ולכן הוא לא מתאים לשטח עם עבירויות ובהחלט לא בקטגוריה של הלנדקרוזר או הדסקברי בנושא עבירויות. הוא מתאים יותר לשבילי קק"ל מאשר לשטח.
גיל
הדיסקו 2 הוא אחד הרכבים הנוחים ביותר עלים נסעתי (ביחוד עם מדובר בדגם עם הACE)
זה דבר שאי אפשר להגיד על הסורנטו שאם הקפיצים המקוריים היה רכב מאד לא נעים לנסיעה
עם שני הרכבים יש לי נסיון כחדשים, לא יודע מה מצבם אחרי כמה שנים. מצד שני הדיסקו לדעתי בבסיסו עולה על הסורנטו בכמה רמות.
גלעד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.