צפייה בגרסה מלאה : בולמים ל ZJ
שלום לכולם
בלינק המצ"ב http://www.rocky-road.com/grandshock.html
מדובר על בולמים המתאימים לגראנד התאמה ספיציפית וגם במחיר של 155 דולר לרביעיה.
שאלתי: אם למשהוא יש ניסיון עם בולמים אלו ויכול להביע דעה.
ההתלבטות היא בין אלו לבין MX6 שעולים יותר מ פי 2.
בברכה
אורן.
שלום לכולם
בלינק המצ"ב http://www.rocky-road.com/grandshock.html
מדובר על בולמים המתאימים לגראנד התאמה ספיציפית וגם במחיר של 155 דולר לרביעיה.
שאלתי: אם למשהוא יש ניסיון עם בולמים אלו ויכול להביע דעה.
ההתלבטות היא בין אלו לבין MX6 שעולים יותר מ פי 2.
בברכה
אורן.
נראה לי שהסיכוי שמישהו בארץ ישתמש בבולם שכזה שואף לאפס. אם אתה רציני בנוגע לבולם שלהם הייתי מציע שתנבור קצת באתרים המקבילים בארה"ב כמו JeepsUnlimited.com.
אישית לא הייתי קונה בולם 'נישה' שמציע את המחיר הזול ביותר.
לך על הטוב ביותר.
מנסיון הזול עולה ביוקר.!
לא יודע אם MX6 הוא הטוב ביותר
אבל זה מה שהתקנתי.
שווה כל שקל/$/ER
איכות ללא תחרות
הבדל שמים וארץ לפני ואחרי.
בהצלחה
IRO מציעים את בילשטיין כשדרוג לבולמים.
מה באמת נחשב הבולם הטוב לגראנד?
מצטרף לדיון, אחרי בישול סופי ובפעם האחרונה של הראנצ'ואים בנחל נקרות (האם מוט הבולם אמור לשנות צבע? :) ). אמנם XJ אבל לפחות מקדימה זה אותו מתלה ואותה הגבהה של 4.5 אינץ'.
מה הבולם הטוב יותר, MX6 או בילשטיין 5150?
הבחירה שלי ב MX6 נבעה ממחקר ממעמיק באתרים רבים בחו"ל,
למרות מחירו, [כ 100$ ליח' בארה"ב] אני חושב שהוא נותן תמורה מלאה למחיר.
התנסיתי עם מספר סוגים שקדמו לMX6 ובהם מונרו, קוני, בילשטיין, ומקוריים למינם.
השוני הגדול בתחושה בכביש הוא שהרכב מפסיק להיות "אמריקאי" ז"א משייט כסירה אבודה בלב האספלט. . . והופך להיות יותר "גרמני", ומי שחווה נסיעה במרצדס או BMW יודע על מה אני מדבר.
הנסיעה חלקה, והתחושה שהצמיגים "דבוקים " לכביש לא משנה עד כמה הוא משובש.
בשטח זה כבר סיפור אחר, הרבה יותר מדהים.
התנסיתי בשני גרנדים סטנדרטיים, ללא הגבהות, אחד עם בולמים מקוריים והשני עם בולמי מונרו. באורך סטנדרטי. עד כה.
הבולמים באורך המקורי היו כ"כ רכים שהם נסגרים כמעט בכל מצב.
המצב שונה עם ה MX, איתם אני נמצא במצב אחד מתחת לקשה ביותר נכון לעכשו.
הנסיעה חלקה לגמרי גם במהירויות שלא ייאמנו. שהיו "מפרקות " רכבים אחרים.
שבילי קורדרוי מגוהצים במהירות של 70-80 קמ"ש ...
ברור לי שהשוני, אצלי, לא בא רק מהבולמים [אני שדרגתי קצת יותר מבולמים ... ראה בקישור הבא http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=26708 ]
אבל אין ספק שאצלי זהו שילוב מדהים. בין נוחות לקשיחות.
בהצלחה
הנסיעה חלקה לגמרי גם במהירויות שלא ייאמנו. שהיו "מפרקות " רכבים אחרים.
שבילי קורדרוי מגוהצים במהירות של 70-80 קמ"ש ...
משעשע איך הפרופורציות משתנות מרכב לרכב...
בכל מקרה לעניין, גם הMX6 וגם 5150 מצויינים, כמו שכבר אמרתי לך נמרוד, צריך להקפיד על השיסתום הנכון ב5150 ,כזו המתאים לעלים מאחורה וסליל מקדימה.
אם כבר להשוות בין השתיים,שים מול ה5150 את הMX6 עם המיכל החיצוני, במקרה הזה אני מאמין שהפרו קומפ לוקח.
אני עם ה MX6 כבר איזה 4-5 שנים, בולמים מעולים בכל קנה מידה בתנאי שאוהבים את הקשיחות המסוימת של רכב "גרמני", אם מחפשים רכות סטייל קוני או OME דואל טיוב כאן לא הכתובת.
היתרונות שלו ברכב מוגבה - הקטנת זוויות גלגול בסיבובים, ואי סגירה של מיתלים בכניסה מהירה למהמורות.
אני מכוון על מצב 3 בבורר הקשיחות, לדעתי המצב האופטימלי.
בולם מאוד אמין, שרידות מפתיעה ומרשימה לאורך שנים, הבולמים פשוט מסרבים להשחק, לנזול או למות..
החיסרון היחידי - איבוד של 1" בפתיחה בגלל מנגנון הכיוון.
כל האמור מתייחס לקפיצי סליל, לדעתי ב ZJ ובWJ הם בחירה מעולה.
ב XJ קפיצי עלים, לא יודע, רצוי לבדוק בפורומים בחו"ל.
החיסרון היחידי - איבוד של 1" בפתיחה בגלל מנגנון הכיוון.
למה ?
נמק ?
ברור לי שהשוני, אצלי, לא בא רק מהבולמים [אני שדרגתי קצת יותר מבולמים ... ראה בקישור הבא http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=26708 ]
אבל אין ספק שאצלי זהו שילוב מדהים. בין נוחות לקשיחות.
בהצלחה
אתה ידידי פסול מלתת עדות לגבי טיב הבולמים עם מערכת המתלים שהתקנת באוטו :D :lol: רכב עם מערכת זרועות ארוכות הוא לא קנה מידה בשום מובן עבורנו בני התמותה שתקועים עדיין עם זרועות קצרות (הקנאה מדברת :D ).
מישהו יודע האם בולמי MX6 הם בולמי אמולסיה או שיש בוכנה מפרידה בין הנוזל לגז בתוך הבולם גם בגרסא בלי המיכל?
מצ"ב טבלה של בילשטיין להתאמת בולמי 5150 לרכב:
http://www.bilstein.com/ValvingQuickReferenceChart.pdf
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.