PDA

צפייה בגרסה מלאה : בולם פרוץ, וסדק בעלה ועוד כמה שאלות



meltzer
23-04-08, 21:04
שלום,
1. כנראה שהבולמים של הסמוראי שלי הגיעו לסוף דרכם והאחורי שמאלי הוא סממן הראשון.
אז השאלות שלי הם כאלה?
* האם להחליף רק הבולם שנפרץ או להחליף כבר את כל הבולמים או רק צמד אחורי.
* למי שיש המלצות לבולמים מסוימים, חברות או דגמים מסוימים שיש לו ניסיון איתם.
* עלויות ומקומות ממולצים לקניה.

2. כמו כן יש לי סדק בעלה הקדמי הקטן הנמוך האם ניתן לטפל בבעיה באופן מקומי, האם יש צורך להחליף את העלה או שניתן לרתח אותו ומה הנזקים העלולים להיות כאשר ממשיכים לנסוע עם העלה הסדוק, האם זה יכול להוביל לנזק בשאר הקפיצים או בקפיצים בצידו השני של הסרן.

3. יש לי תחושה שיש חופש באזור המתלים הקדמיים הדבר מורגש בעיקר בכניסה למהמורות ותחושה של צניחה וחוסר ריסון שלא הכרתי מהסרו הקדמי.
בדקתי חופשים בשאקלים הקדמיים ובבולמים ובמוטות הקישור הקדמיים ולא מצאתי משהו חריג.
אם מישהו מכיר בדיקה טובה או יכול להאיר את צומת לבי לברגים שאולי פיספסתי או שווה לבדוק ואם יש דרך כלשהי סוג של איתור תקלות בסרן הקדמי על מנת לבדוק אם בכלל ישנה בעיה או סתם תחושה מוטעית שלי.

קראתי את הכתבה על שיפוץ הסרן הקדמי ואני מעוניין לבצע אותו בקרוב, אם מישהו יודע לתת סדר גודל של זמן שזה לקח לו ועוד כל מיני טיפים כללים שיכולים לעשות את העבודה קצת יותר קלה.

GodsFather
24-04-08, 00:40
כל התשובות לשאלות שלך קיימות בפורום, למד את רזי החיפוש ותגלה עולם ומלואו.

לגבי הבולמים - אם מחליפים, אז במינימום זה שניים על אותו הסרן, אמרת שהלך לך אחד , תחליף זוג. אם יש לך כסף להחליף את כל ה4 מה טוב. ממה שרשמת, ככל הנראה הזוג הנוסף גם מיצה את חייו.

סמוראי שלא עבר מודיפיקציה במתלים שלו לא צריך משהו יותר מסטנדרט, כלומר בולמי מונרו כחולים פשוטים שעד לא מזמן עלו בין 100-200 ש"ח ליחידה.

עלה סדוק/שבור זה רע ולא נוסעים ככה, אין מה לדבר על ריסון אם הבולמים מתים, על אחת כמה וכמה אם יש לך עלה פגום. לך לקפיצאי שיתן מבט ויחליף לך את העלה ואולי אף יותר מכך, זה לא צריך לעלות יותר מ300-400 ש"ח במקרה הרע,כולל עבודה ומע"מ.

מהיכן אתה בארץ ?

אני ממליץ לך לפנות לקפיצי חמילבסקי בחולון לטיפול בנושא (בהנחה ואתה מאיזור המרכז), הוא גם יכול לסדר לך מחיר על הבולמים ולהרכיב לך אותם במקום וכך אולי גם תרוויח בעסקה הזו מחיר טוב יותר מאשר קניה לבד. (למען הסר ספק, אין לי אינטרס מכל סוג שהוא אצל חמילבסקי, פשוט מנוסה מעבודות בעבר שביצעתי אצלו)

על הסרן הקדמי, לפי איתי חבר הפורום, הסיפור לוקח בין יום ליומיים עבודה לכל הסרן לחובבן/חסר נסיון אך מלומד. אבל, כבר היו דברים מעולם, לא מדובר בסיפור רציני ואם יש כמה חברים שיכולים לעזור, אז גם יום עבודה שלם זה לא צריך לקחת, בהנחה ויש את כל החלקים הנחוצים. איתי יפרט יותר ממני במקרה הזה.

ושוב, למד את פונקצית החיפוש.

-->