צפייה בגרסה מלאה : ההבדל בין NP231 ל-NP241
מדיון של נמרוד בנושאי XJ - ZJ,
עלה העניין שלסופות משנת 96 (או לחלק מהן), יש טרנספר NP241.
מה ההבדל בין NP231 ו-NP241 ?
חוזק ? של מה ?
polar bear
12-03-03, 12:32
http://www.newventuregear.com/
זה האתר של החברה המיצרת, תמצא שם ספציפקציות של הטרנספר שלך, ואם זה לא יספק אותך , יש שם אי מייל , בתת הספריה AFTER MARKET , אני פעם שלחתי וענו לי בצורה יפה מאד.
בהצלחה.
מה יש לך- רשום על התיבה, ליד היציאה האחורית- יש דיסקית עגולה עליה רשום הסוג, ויחס ההעברה בLOW.
חוזק- ספציפית בין שתי אלה ההבדל בקוטר של הגל הראשי באזור היציאה (ב231 יש הצרה, ב241 אין), ובחוזק השרשרת ועובי הגג"שים של השרשרת. גם התיבה עצמה קצת יותר גדולה, מה שאומר יותר חזקה.
פירוט המספרים:
ספרה ראשונה- מספר מהירויות (2- שתי מהירויות)
ספרה שניה- חוזק (בין 1 ל 7) - 3 נחשב LIGHT DUTY, ו4 הגודל המתאים לרוב הFULLSIZEים הלא גדולים מדי. זה הולך לפי משקל כולל של הרכב.
ספרה שלישית- סוג-
1- PART TIME 4X4
2- FULL TIME 4X4, עם דיפרנציאל מרכזי שאפשר לנעול מכנית- כמו בחלק מהצ'רוקים והאמר (HD)
3- שילוב חשמלי
5- FULL TIME עם דיפרנציאל טורסן
6- שילוב על ידי מחשב, עם מצמד רטוב (יש בGMים חדשים)
7- FULL TIME עם GERODISC שנועל את התיבה- כמו בגרנד עם QUADRATRAC II
9- FULL TIME עם מצמד ויסקוזי- כמו בגרנד הישן יותר
לרוב התיבות אופצית LOW 4:1
אסף.
זאביק, למיטב ידיעתי כל הממוגנות מגיעות עם 241 בלי קשר לשנת היצור שלהם.
יוני
השוני המכני בין שתי התיבות מתמצה בשלושה דברים:
1. קוטר הציר
2. רוחב השרשרת
3. מספר המזלות (6 במקום 3) בגיר הפלנטרי.
לרדו
סתם סקרנות...
אני מבין נכון ש231 ו241 הם בעלי מידות פיזיות זהות וברי החלפה אחד לאחד?
לא. 241 יותר גדולה, ומקטינה את מרווח הגחון. גם האורך לא זהה- צריך מתאם ביציאה הקדמית.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.