צפייה בגרסה מלאה : טמבון מברזל לגימיני
ברצוני לקנות טמבון קדמי לגימיני חפשתי פה בפרום לגבי מחירים יתרנות וחסרונות
רציתי לדעת עם יש פה אנשים שיש להם את הטמבון יכולים להגיד עם זה כדאי
עם כדי לקנות מאספיר למרות המחיר הדיי יקר
או ללכת לאנשים שבונים באופן פרטי אך באיכות גבוהה ?
תודה לעונים
שים לב-
חלק מהדגמים בשוק מאווררים פחות מהפגוש המקורי. בשילוב עם מגן גחון, הגיר האוטומטי לא מקבל מספיק קירור, ומתחמם. לכן חשוב לבדוק טוב כמה גדולים הפתחים בפגוש.
אסף.
ברצוני לקנות טמבון קדמי לגימיני חפשתי פה בפרום לגבי מחירים יתרנות וחסרונות
רציתי לדעת עם יש פה אנשים שיש להם את הטמבון יכולים להגיד עם זה כדאי
עם כדי לקנות מאספיר למרות המחיר הדיי יקר
או ללכת לאנשים שבונים באופן פרטי אך באיכות גבוהה ?
תודה לעונים
אם כבר ביררת- מה זה מחיר די יקר של אספיר?
בפעם האחרונה שבדקתי באספיר רצו 4K ואצל טופג'יפ בצפון 3K.
מה שאני יכול לומר זה שיש דברים יותר משמעותיים ומועילים שכדאי להשקיע בהם לפני הפגוש. לא שזה רע שיש פגוש מתכת במקום הפלסטיק המצ'וקמק, אלא שזוויות הגישה/ נטישה טובות מאד מלכתחילה ואני לא חשתי שיש מגבלה בתחום גם במצבים קיצוניים יחסית.
שים לב-
חלק מהדגמים בשוק מאווררים פחות מהפגוש המקורי. בשילוב עם מגן גחון, הגיר האוטומטי לא מקבל מספיק קירור, ומתחמם. לכן חשוב לבדוק טוב כמה גדולים הפתחים בפגוש.
אסף.
אוקי תודה רבה על המידע עכשיו עוד שאלה קטנה חוץ מהיופי שזה נותן לרכב זה דבר שכדי להשקיע בוו ?
עודד זנטון
11-05-08, 13:51
טמבון מברזל עונה על מס' צרכים.
א. עמידות מול שיפשופים ומכות בשטח.
ב. אפשר לבנות בו נק' גרירה מאסיביות לצורכי חילוץ.
ג.אפשר להתקין כננת.
ד. אפשרות לשימוש בהיי ליפט.
ה. אם זה טמבון "שולחן", אפשר להניח עליו כוס כפה...
ו. פ ו ז ה .
אם הפונקציות האלה או חלקן חשובות לך, לך על זה.
אם לא, לא.
(לי באופן אישי הן חשובות. כן, גם הפוזה..)
טוב חברים היום בסוף קניתי אצל טופגייפ במחיר מעולה יורכב יום שלישי אני יעלה תמונות :)
כמו שהבטחתי תמונות של הטמבון החדש צריך עוד כמה שיפצורים אבל בגדול עמי מטופ גייפ עשה עבודה מעולה....... ממליץ בחום
כמו שהבטחתי תמונות של הטמבון החדש צריך עוד כמה שיפצורים אבל בגדול עמי מטופ גייפ עשה עבודה מעולה....... ממליץ בחום
כמה שאלות:
1. כמה עולה?
2. כמה שוקל?
3. האם אין זה יוצר בעיה עם חיישני כריות האויר?
אפשר עוד תמונות מזוויות שונות?
כמה שאלות:
1. כמה עולה?
2. כמה שוקל?
3. האם אין זה יוצר בעיה עם חיישני כריות האויר?
תראה לגבי מחיר אני הסתדרתי עם הבן אדם כי עשיתי את כל המיגונים מבין סף תחתון ווה והטמבון וחודש הבא הוא יתקין לי גם גגון(בגדול הטמבון עולה 3000) אני לא רוצה ליחצן את הבן אדם אבל הוא בן אדם משש מקצועי ואמין ששרות שהוא נותן שווה את השקעה
עכשיו לגבי המשקל הטמבון שוקל בסביבות 20 קילו + -
ולגבי הכריות אוויר שאלתי אותו את אותה שאלה הוא אמר לי שאין לזה קשר לטמבון
אפשר עוד תמונות מזוויות שונות?
אני יעלה היום בערב כי אתמול צלמתי את התמונות שהיה חשוך
נ.ב הוא עוד לא סיים לסדר אותו יש רווח בן הכנף לטמבון שהוא צריך לסדר אותו
אפשר עוד תמונות מזוויות שונות?
העבודה יפה. אבל כמו שאסף כתב בהתחלה, יש מחלה משותפת לכל פגושי השולחן האלו, הם פוגעים בצורה משמעותית בקירור, בעיקר בגרסא האוטומטית. מספיק להשוות את התמונה הזאת של הפגוש המקורי לתמונה עם הפגוש החדש ולראות בבירור שאיבדת כמעט חצי משטח כניסת האוויר למערכת הקירור. בג'ימני זה קריטי. הבעייה אופיינית גם לפגושים של אספיר. אתה צריך לדאוג לזרימת אויר דרך הפגוש, אפשר לחשוב על כל מיני דרכים, למשל הזזת לוחית הרישוי הצידה ויצירת פתח כניסה דרך הפגוש בדומה לפגוש המקורי.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=9808
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=9897
נמרוד ואסף תודה רבה על היעוץ שלכם ואני גם יעשה את זה
הבעיות של הקירור יתחילו לבוא בשטח ??
זה חוקי להזיז את הלוחוית רישוי לאחד הצדדים ???
נראה יפה מאוד,
לדעתי אין בעיה חוקית להזיז את המספר לאחד הצדדים .
אני ביום ראשון מתקין אצלו משהו דומה לויטארה, נקווה שיראה יפה לפחות כמו אצלך ושאיכות העבודה היא כמו שהיא ניראת.
אכן שווה , אבל לא 3000 ש"ח!
על עבודה לא מדוייקת, ברקטים שלא חתוכים בלייזר ובנויים מפלחים שמרותכים בנקודות הכשל,
גימורים של ריתוכים לא מושחזים , פינות של הפגוש לא מותאמות לקו הרכב, משקל כבד יחסית למשקל
הרכב, ומה הכי מצחיק הסמל של דאקר בפרונט של הפגוש-לא בטוח ששולמו זכויות יוצרים לסמל ולשימוש בו.
גם שמעתיקים צריך לדעת לעשות עבודה טובה.
תגיד ג'רי, אתה אומר את מה שאתה אומר, כחוות דעת מקצועית אמיתית?
או כחלק מהיותך סוכן מכירות של אספיר?
מצטער ,לא קונה את התשובה שלך ,גם אם היא נכונה, הייתי מצפה ממתחרה שלא ילכלך על מתחרה אחר בפורום.
אני רואה כאן ניגוד אינטרסים.
והאמת, הייתי מתייחס לזה הרבה יותר ברצינות אם היית מוסיף גילוי נאות קטן.
נראה לי לא מקצועי.
נראה נהדר, תביא כתובת ומספר טלפון.:lol:
אכן שווה , אבל לא 3000 ש"ח!
על עבודה לא מדוייקת, ברקטים שלא חתוכים בלייזר ובנויים מפלחים שמרותכים בנקודות הכשל,
גימורים של ריתוכים לא מושחזים , פינות של הפגוש לא מותאמות לקו הרכב, משקל כבד יחסית למשקל
הרכב, ומה הכי מצחיק הסמל של דאקר בפרונט של הפגוש-לא בטוח ששולמו זכויות יוצרים לסמל ולשימוש בו.
גם שמעתיקים צריך לדעת לעשות עבודה טובה.
ג'רי עם אתה באמת סוכן של אספיר אז רק שתדע שעוד שקלתי לעשות אצלכם את הטמבון אבל הקטע
שאתם יושבים על עץ מאוד גבוה שכנראה לא תרדו ממנו וחבל כי יכלתם להרוויח עוד הרבה לקוחות. ולגבי הטמבון חוץ מהקטע של סידור הכנפים שאני יסדר את זה. הטמבון שלו הרבה יותר מאוורר ואסטתי ואכותי משל אספיר זאת לפחות לפי דעתי אני רק יזיז את הלוחית רישוי לאחד הצדדים ותהיה כנסית אוויר טובה
למערכת הקירור. ועוד דבר "ומה הכי מצחיק הסמל של דאקר בפרונט של הפגוש-לא בטוח ששולמו זכויות יוצרים לסמל ולשימוש בו."
אני באמת מצטער שכואב לך על גנבת סמל (כבר שככחתי שכל המדבקות וסמלים שמדבקים על הרכבים זה חוקי)
נראה נהדר, תביא כתובת ומספר טלפון.:lol:
אני לא יודע עם מותר לפרסם פה אני ישלח לך לפרטי
נראה אחלה, עשית לי חשק לעשות משהו בנידון גם בג'ימני שלי!
כמה שאלות-
-מאיזה עובי הפח?
-נראה מהתמונות שאופן החיבור לשלדה הוא ע"י ברגים המחוברים לאוזני הגרירה בחלק התחתון של השלדה, והפגוש נמצא ביחס אליו גבוה ומלפנים. באיזה אופן חיברת ביניהם (הפגוש עצמו והאוזן) והאם זה מספיק מסיבי?
אני לא יודע עם מותר לפרסם פה אני ישלח לך לפרטי
מותר. כחבר פורום (ולא מפרסם שהוא בעל עניין מסחרי) אתה מוזמן להמליץ לחברים אחרים על מוצר מוצלח, לדעתך.
אסף (ג'רי)- חלק מההערות שלך לגבי הגימור וצורת הבניה נכונות. אבל כפי שכבר הערתי לך בעבר, וכפי שהעירו לך כאן בצדק- אתה חייב בגילוי על הקשר המסחרי שלך למתחרים. אני כותב לך את זה כחבר, ואני יודע שאתה מתכוון לטוב- אבל זה נראה רע (ואני מוצא טעם לכתוב את הדברים בפומבי ולא בה"פ כדי שגם אחרים ינהגו באופן דומה כשיש סיבה).
אסף.
מותר. כחבר פורום (ולא מפרסם שהוא בעל עניין מסחרי) אתה מוזמן להמליץ לחברים אחרים על מוצר מוצלח, לדעתך.
אסף (ג'רי)- חלק מההערות שלך לגבי הגימור וצורת הבניה נכונות. אבל כפי שכבר הערתי לך בעבר, וכפי שהעירו לך כאן בצדק- אתה חייב בגילוי על הקשר המסחרי שלך למתחרים. אני כותב לך את זה כחבר, ואני יודע שאתה מתכוון לטוב- אבל זה נראה רע (ואני מוצא טעם לכתוב את הדברים בפומבי ולא בה"פ כדי שגם אחרים ינהגו באופן דומה כשיש סיבה).
אסף.
הבעייה שיש אנשים שכואב להם שטוב לך וכנראה שהם לעולם לא ישתנו
נראה אחלה, עשית לי חשק לעשות משהו בנידון גם בג'ימני שלי!
כמה שאלות-
-מאיזה עובי הפח?
-נראה מהתמונות שאופן החיבור לשלדה הוא ע"י ברגים המחוברים לאוזני הגרירה בחלק התחתון של השלדה, והפגוש נמצא ביחס אליו גבוה ומלפנים. באיזה אופן חיברת ביניהם (הפגוש עצמו והאוזן) והאם זה מספיק מסיבי?
אחי אני לא יודע מאיזה עובי הפח אבל בפנים זה 6 מ"מ על בטוח לגבי כל הפרטים אני יתן לך את המספר של עמי 0547653062 ויש לו גם אתר באינטרנט תרשום TOPJEEP בגוגל ותמצא
לא קשור לויכוח, אך מאוד קשור לדיון.
לאלו שעוד לא עשו את ההוצאה הגדולה:
לפני זמן לא רב נתקלתי בתמונה ברשת,
קצת יצירתיות והפגוש המקורי הרבה פחות פגיע.
שנייה לפני שמשלמים כמה אלפים בסדנה המקומית.
לא קשור לויכוח, אך מאוד קשור לדיון.
לאלו שעוד לא עשו את ההוצאה הגדולה:
לפני זמן לא רב נתקלתי בתמונה ברשת,
קצת יצירתיות והפגוש המקורי הרבה פחות פגיע.
שנייה לפני שמשלמים כמה אלפים בסדנה המקומית.
רק חבל להרוס טמבון מקורי ולחתוך אותו ועם אתה קורא לזה פיתרון יצירתי
זה בדיוק ההגדרה של פתרון יצירתי. וגם נראה טוב מאד (לעניות דעתי).
אני חושב שהמשפט שמתאר את עמי, הוא, בן אדם שאוהב את מה שהוא עושה.
עובד יפה, נראה מקצועי, גם אם לא נראה לכם, אני בהחלט מרוצה.
שלום לכולם, לגבי ה"דיון" במחיר שדורשות הסדנאות השונות על פגושים ממתכת, נכון שקשה לשלם כמה אלפי שקלים לפגוש, והעלות ביחס למחיר הרכב גבוהה יחסית לרכבים אחרים , אבל אל תשכחו שעלות של סדנא היא לא רק חומר גלם והרכבה, הושקע תכנון , אב טיפוס, אישור של היבואן (אספיר) כדי לא לפגוע באחריות לרכב חדש. ואף אחד לא עובד לשם שמיים. אצלי התקנתי פגוש+כננת באספיר.
2 מסגרים שאני עובד איתם ובעבר ביקשתי שיבנו לי פגוש צינורות בגימיני הקודם שלי , לא רצו להתעסק עם זה גם משיקולי רווח והשקעה וגם היו הוגנים ואמרו ששווה לשלם יותר ולקבל מוצר יפה שהושקעה חשיבה בבניה שלו.
בכל אופן הפתרון הזול ביותר הוא לפרק את הפלסטיק השחור בתחתית הפגוש ולחתוך הזוית את הפגוש ( כמו בתמונה של הגימיני הלבן)
מי שרוצה לראות פגוש מפורק ולתרשם ולקחת מידות לפני שמפרק מהאוטו מוזמן.
יש לי פגוש חדש במחסן.
רונן 050-7967370
אני חושב שהמשפט שמתאר את עמי, הוא, בן אדם שאוהב את מה שהוא עושה.
עובד יפה, נראה מקצועי, גם אם לא נראה לכם, אני בהחלט מרוצה.
תתחדש, יצא יפה.
הגב הטמבון הזה תוכנן בגיפטריפ.
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=9&item=683318
הוא מתבסס על טמבון שבכלל נבנה ברוסיה .
והנה השרשור מפורום ישראלי ברוסית ששם ישנה הפריסה של הטמבון והמידות.
http://www.4x4israel.com/forum/viewtopic.php?t=8&start=0
חברים אחרי תיקונים ופינשיים אחרונים הטמבון נראה מושלם ומסודר יותר מתמיד כמו כן אני רואה וחייב לציין את הנאמנות של עמי והאיכות של הבנייה של הטמבון האיכותי הזה
בומס הקופץ
22-05-08, 00:05
אוהד מה בדיוק היו התיקונים?
נראה כאילו לוחית הרישוי שלך עדיין מסתירה את פתח האיוורור הגדול ביותר. אולי שווה לך לנסות למקם אותה יותר למטה או בצד כמו שהוצע לפני זה.
אוהד מה בדיוק היו התיקונים?
נראה כאילו לוחית הרישוי שלך עדיין מסתירה את פתח האיוורור הגדול ביותר. אולי שווה לך לנסות למקם אותה יותר למטה או בצד כמו שהוצע לפני זה.
לא אחי לגבי פתחי האיוורור אני לא משנה כלום אני מאמין שלא תהיה לי בעייה עם זה עם היה אני ינסה לארגן משהו הסידורים שהיה זה הפינות שהוא סדר לי
חברים אחרי תיקונים ופינשיים אחרונים הטמבון נראה מושלם ומסודר יותר מתמיד כמו כן אני רואה וחייב לציין את הנאמנות של עמי והאיכות של הבנייה של הטמבון האיכותי הזה
דבר ראשון נראה מעולה,ואני מצטרף למחמאות על עמי,הוא בנה לי לויטרה.
דבר שני,סתם מחשבה למי שעוד לא בנה,לא עדיף משהו קצת יותר צר?
דבר ראשון נראה מעולה,ואני מצטרף למחמאות על עמי,הוא בנה לי לויטרה.
דבר שני,סתם מחשבה למי שעוד לא בנה,לא עדיף משהו קצת יותר צר?
מה הכוונה משהו קצת יותר צר ???
לא אחי לגבי פתחי האיוורור אני לא משנה כלום אני מאמין שלא תהיה לי בעייה עם זה עם היה אני ינסה לארגן משהו הסידורים שהיה זה הפינות שהוא סדר לי
מה שכתבתי לך בהתחלה זה מנסיון עם ג'ימני אוטומטי שהגיר שלו התחמם בעליה של יריחו-ירושלים בגלל שהפתח הגדול בפגוש המתכת היה חסום על ידי לוחית הרישוי. חבל שיתבשל לך הגיר.
אסף.
מה הכוונה משהו קצת יותר צר ???
הכוונה לגובה של הטמבון,כלומר שיהיה קצת יותר גדול מהמספר..
בכל אופן הבנתי שיש שם איזו בעייה עם המוטות של השלדה וצריך להסתיר אותם גם.
זהו זה סופי הגימי שלי מוכן לכל שטח סיימתי הכל הוצאה לא קטנה (אבל שווה) סט מיגונים תחתיים שלוש חלקים, מדרגות, פגוש קדמי ברזל וצמגים מקסיס 100 אחוז שטח
הצעד הבא כננת + הגבהות אבל כנראה רק עוד שלושה חודשים
הכוכב הכחול
25-05-08, 20:55
ההודעה שלך מזכירה לי חתימה של מישהו פה,
זה סופי הגימי שלי מוכן לכל שטח, סט מיגונים תחתיים שלוש חלקים, מדרגות, פגוש קדמי ברזל וצמגים מקסיס 100 אחוז שטח
וואלה.... ו.... נעילה יש לך? ;-)
נמרוד פעם רשם-
ג'יפ בלי נעילה זה לא ג'יפ ... (אבל תתנחם לך יש ג'ימני :twisted: ).
בכל אופן מאברוק
נראה טוב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.