PDA

צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת על איסוזו טרופר בנזין



omrisiv
11-05-08, 00:19
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית לגבי
הרכב הנל בין השנים 97-99
היתי רוצה לדעת
צריכת דלק
עלות החזקה כללית אמינות של הרכב
האם הרכב נוח
ואיך הוא בשטח

כיום אני נוסע על ניסן טארנו 96 קצר בנזין היתי מעונין להחליף אותו לטרופר בנזין אוטו'

ועוד דבר קטן האם זה עדיף על גראנד צירוקי

סוזי המשתוללת
11-05-08, 01:33
לי יש טרופר בנזין כבר כמעט שנתיים
אני מאד מרוצה הרכב חזק מכל הבחינות גם מכיוון הביצועים בכביש ובשטח וגם מבחינת חוסן המערכות המיכניות שלו
נקודת החולשה העיקרית שלו היא מוטות ההגה שעלולים להשבר תחת הצלבה חריפה עם הרבה גז ואחיזה פתאומית - יש לזה פתרונות שונים
הרכב נח מאד ומפנק מאד עם כל האופציות שאתה יכול לחשוב כולל וישרים בכל מקום / מראות שמתקפלות בשטח וחוזרות למקומן עצמאית או נשארות מקופלות בלחיצת כפתור ועוד
ברכב שלי שנת 97 הכל מתפקד כיאות
העבירות שלו כרכב סטנדרטי היא מהגבוהות שיש הודות למהלך מתלה אחורי מצויין ושילוב עם מגביל החלקה ומנוע בריא ובשילוב הנ"ל הוא יעבור כמעט כל מסלול טיולים בארץ
מבחינת החוסן המיכני הוא עולה על הגרנד צ'רוקי (לפחות בתחום הסרנים)וכנ"ל גם באמינות של מערכות החשמל
שני הרכבים צורכים דלק באותו סדר גודל (1:6 בעיר ו1:8 בחוץ ב100 קמ"ש )
דגמי 97 הם עם מנוע 3200 190 כ"ס ו98 באים עם מנוע 3500 215 כ"ס
לגרנד צירוקי קל יותר להשיג שיפורים אבל גם לטרופר יש את אותם שיפורים ובמחירים דומים
אני מאד ממליץ
חפש אחד משופר ותהנה

gooja
11-05-08, 11:38
שמוליק,

מה בנושא נעילה אחורית? אפשרי או בעייתי עד משוגע?

omrisiv
11-05-08, 17:44
לי יש טרופר בנזין כבר כמעט שנתיים
אני מאד מרוצה הרכב חזק מכל הבחינות גם מכיוון הביצועים בכביש ובשטח וגם מבחינת חוסן המערכות המיכניות שלו
נקודת החולשה העיקרית שלו היא מוטות ההגה שעלולים להשבר תחת הצלבה חריפה עם הרבה גז ואחיזה פתאומית - יש לזה פתרונות שונים
הרכב נח מאד ומפנק מאד עם כל האופציות שאתה יכול לחשוב כולל וישרים בכל מקום / מראות שמתקפלות בשטח וחוזרות למקומן עצמאית או נשארות מקופלות בלחיצת כפתור ועוד
ברכב שלי שנת 97 הכל מתפקד כיאות
העבירות שלו כרכב סטנדרטי היא מהגבוהות שיש הודות למהלך מתלה אחורי מצויין ושילוב עם מגביל החלקה ומנוע בריא ובשילוב הנ"ל הוא יעבור כמעט כל מסלול טיולים בארץ
מבחינת החוסן המיכני הוא עולה על הגרנד צ'רוקי (לפחות בתחום הסרנים)וכנ"ל גם באמינות של מערכות החשמל
שני הרכבים צורכים דלק באותו סדר גודל (1:6 בעיר ו1:8 בחוץ ב100 קמ"ש )
דגמי 97 הם עם מנוע 3200 190 כ"ס ו98 באים עם מנוע 3500 215 כ"ס
לגרנד צירוקי קל יותר להשיג שיפורים אבל גם לטרופר יש את אותם שיפורים ובמחירים דומים
אני מאד ממליץ
חפש אחד משופר ותהנה

תודה רבה על החוות דעת העשירה אבל מה זאת אומרת לגבי המוטות הגה שעלולים להשבר
איך ניתן לפתור את זה

טרופר בנזין
12-05-08, 15:04
שלום

כמה קילומטרים יש לטרנו שלך והאם אתה מעוניין למכור אותו?


יש לי הצעה מעניינת בשבילך.

תתקשר ל 057-7360291

סוזי המשתוללת
13-05-08, 09:58
אפי
לי יש שתי נעילות אין שום בעייה
היום אפילו אפשר להשיג נעילות אוטומטיות לטרופר אבל בגלל שלישראל יובאו רק דגמים עם דיפ מוגבל החלקה - בית הדיף לא מתאים להסבה הנ"ל (בסרן האחורי בלבד - מקדימה אין בעייה :-D )
מה שאומר שבשביל כ250 דולר יכולה להיות נעילה קדמית מלאה ובשילוב עם המוגבל החלקה מקבלים יופי של תוצאה
arb כמובן שאין בעייה לשים

gilinash
15-05-08, 02:05
יש לי טרופר בנזין 99 כ3 חודשים ואני מאוד מרוצה צריכת הדלק היא 7.1-7.5 משולב בעיר ומוחצה לה שזה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי הרכב נוח מאוד חזק בטירוף וזול בטיפולים. לי יש את הדגם הקצר והוא בגודל של טרנו ארוך בערך יש לי שני ילדים בני 5 והעליה והירדיה למושב האחורי נוחה מאוד אפילו בכדי להכניס את מושבי הבטיחות של הילדים בקיצר לך על זה אתה תהנה מאוד. לגבי צ'רוקי האמת היא שאני לא ממש מכיר אבל אני לא סומך על רכבים אמריקאים בטח לא במודלים שאתה מדבר עלייהם.

omrisiv
26-05-08, 22:37
תודה רבה לכולם היתחלתי לחפס טרופר
אני מקווה שאמצא אחת שמורה :lol:

סוזי המשתוללת
27-05-08, 01:55
תודה רבה על החוות דעת העשירה אבל מה זאת אומרת לגבי המוטות הגה שעלולים להשבר
איך ניתן לפתור את זה

או שמייצרים מוטות מחוזקים (סתם יקר ) או שפשוט מחזיקים אחד ספייר וחמש דקות עבודה פותרות את הבעייה בשטח

-->