צפייה בגרסה מלאה : חידת זיהוי רכב (ג'יפ + פרארי = Jerrari)
מה זה? התשובה היא תמונה + הסיפור המלא...
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=10056&stc=1
סיפור באמת דבילי
והיום גועל נפש.....
מתעלק על השרשור
מה זה ומה הקשר
רמז: היו לי תמונות על נייר, מלפני הרבה שנים.
לוטוס או פרארי.
אתה חושב?
טוב, לפחות אני יודע שלא נתתי רמזים.
מה זה? התשובה היא תמונה + הסיפור המלא...
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=10056&stc=1
זה נראה כמו שילוב של ואגוניר לסיטרואן ישנה... :roll:
השמשוני יחיעם
21-05-08, 09:06
911 + VREINT SW
חלשים אתם, חשבתי שזו חידה קלה. אפילו לא טשטשתי את המלבן הצהוב. לא שצריך אותו כדי לזהות... אבל סיטרואן? 911? ככה בונים תרבות מוטורית? :smile:
(ג'ו אתה לא נחשב)
באמת מאכזב,
חשבתי לתומי שיהיה לפחות אדם אחד שיודע במה מדובר...טוב, נחכה לסוף השבוע כנראה.
ואתה נמרוד.....תודא באמת, הסיבה היחידה שאתה מודע לזה כי העגלה למכירה, לכן הפרסום.
נכון, ובכל זאת אתה לא נחשב :lol: ואל תהרוס בבקשה חידות, כבר יש כאן הרבה יותר מדי רמזים...
בהחלט יש דמיון ל-Lotus Elan , אבל זה לא.
בכלל, הלוגו של לוטוס אמנם צהוב, אבל הוא לא ריבועי:
http://img215.imageshack.us/img215/7440/lotuslogost8.png (http://imageshack.us/)
http://img215.imageshack.us/img215/7440/lotuslogost8.7728cd6ee8.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=215&i=lotuslogost8.png)
פרארי, עד כמה שידוע לי, מעולם לא יצרו מכונית סטיישן באופן סדיר,על אף שחיפוש בגוגל יניב כמה מכוניות כאלו שנבנו בהתאמה אישית על ידי סדנת פינינפארינה.
אגב, תראו מה חיפוש עם המילה פרארי + 5 דלתות מניב
מעניין מי יאזן להם את גל ההינע ? :lol: :
http://img182.imageshack.us/img182/7792/ferrari1234mv1ta3.jpg (http://imageshack.us/)
http://img182.imageshack.us/img182/7792/ferrari1234mv1ta3.7a14d6b191.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=182&i=ferrari1234mv1ta3.jpg)
מה עוד נשאר?
נהיה מעניין...
אלפא ספיידר מקדימה ואיזה וולבו מאחורה ?
אלפא ספיידר קדימה, ואגוניר אחורה
טוב חברה יש לנו כאן בעייה. אתם צריכים להוציא את הראש שלכם מפורומים של ג'יפים בלבד ולהפתח קצת... האמת שהבעייה חמורה יותר כי חלקכם גם את החלק הג'יפאי לא מזהים... יאללה מספיק רמזים :D
טוב, את החלק הקידמי יש:
פרארי 365.
עכשיו לזנב...:confused:
לזכותו של נמרוד, הפעם באמת היה קשה.
הפתרון כאן (http://www.jeeppatriot.com/forum/showthread.php?t=6363)
מי שלא רוצה לקלקל את החידה, שלא יכנס ללינק וימשיך לחשוב.
רמז אחד נתתי.
אגב, שעטנז מכוער כזה כבר לא ראיתי הרבה זמן.
וזה (http://www.jeeppatriot.com/forum/showpost.php?p=71546&postcount=2) מתאר טוב את המצב .....
ענק ומיוחד. כל הכבוד.
בהתחלה חשבתי :idea: שזה ספיידר 88 שהורחב והוארך, משולב עם פיאט 124 סטיישן. ושהסמל זה זיוף בסגנון ישראלי/ איטלקי :mrgreen: .
והתוצר גם חוצה יבשות ותפיסות לא עלה בדעתי. יפה :lol:
איזה זוועה. מפלוס ופלוס יצא מינוס.
חשבתי שזה יהיה קל כי כשכותבים בגוגל Jeep + Ferrari הדבר הראשון פחות או יותר שמקבלים זה את
Jerrari כמובן!
http://www.leftcoastclassics.com/1969_Jerrari/1969_Jerrari_020.JPG
סיפור שהיה כך היה: מילארדר קזינואים בשם Harrah (זה אומר משהו לאמריקאים, בטח כמו השם עזרא טיסונה לישראלים) ביקש יפה מאנזו פרארי הזקן שיבנה עבורו את ה4X4 הכי מהיר בעולם. להזכירכם זה לפני שלמבורגיני הוציאו את הLM002 והרבה לפני שהרכב הנמכר ביותר של פורשה נהיה SUV (שנראה באמת כמו הכלאה גסה של 911 ופסאט סטיישן). אנזו היה איש עקרונות וסירב בנימוס, אז הארה התעצבן והחליט לבנות בעצמו ג'יפ-פרארי. הוא לקח את פאר היצירה האמריקאית - ג'יפ ווגוניר מודל 70, ואת שיא היצירה האיטלקית, פרארי 365, וחיבר ביחד...
את היצירה אתם ייכולים לקנות כאן:
http://www.leftcoastclassics.com/1969_Jerrari/
עוד תמונות:
http://www.leftcoastclassics.com/1969_Jerrari/1969_Jerrari_008.JPG
http://www.leftcoastclassics.com/1969_Jerrari/1969_Jerrari_005.JPG
מתחת למנוע האיטלקי שכנה אחר כבוד שלדת ג'יפ, עם סרני דנה, קפיצי עלים והכל... הג'יפ נמכר היום עם מנוע V8 אמריקאי פושט, כנראה שהבעלים מזמן התעייף מלכוון 12 קרבורטורים או כמה שלא היו שם.
דרור אם אתה חושב שזה זוועה... אז מה תגיד על זה? וזה עוד מקורי מהמפעל, לא איזה יצירה של אמריקאי משוגע!
http://www.alfaworkshop.co.uk/images/97-2-800.jpg
אתה תסלח לי, אבל האלפא רומיאו קאמאל היא מכונית יפה.
ה-JERRARI לא פחות ממגעיל.
והאדון הנכבד הארה (או חרא, איך שתרצה) היה דווקא חובב מכוניות מאוד רציני, ויש לו מוזיאון מכוניות מדהים ביופיו בעיר רינו שנבאדה. מי שמזדמן לשם - מומלץ. מאוד מומלץ.
נמרוד.
אני עם דרור, מה אתה רוצה מהאלפא?
בכלל כל העיצובים של הדגמים האחרונים של אלפא רומיאו, לטעמי לפחות סקסיים בטירוף.
תסלחו לי רבותי, אתם כהי חושים. במיוחד אתה דרור, פעם היה לך טעם. עיצוב זה לא רק הקוים עצמם, מה שרואים בעין. זה המהות. אלפא רומיאו לא אמור להיות ג'יפ, נקודה. בדיוק כמו שJeep לא אמורים לייצר מכונית על. אתם יכולים לתאר לעצמכם סופרקאר, מנוע מרכזי, הנעה אחורית, גג מטר מהרצפה, שכתוב עליה מקדימה Jeep? מגעיל, נכון?
אבל איך אפשר לבוא בטענות לאלפא רומיאו, אם בארזים נפלה שלהבת... פורשה קאיין...:evil: ג'ון הארה פשוט ראה את הנולד שלושים שנה לפני.
למה לא?
ללמבורגיני, מרצדס, BMW, פורשה, אאודי יש? מדוע שלא יהיה לאלפא? עדיף שיקראו לזה פיאט??
חוץ מזה אם JEEP מייצרים משהו כמו קומפאס, אז לאלאפא מותר הכל.
טוב, גילוי נארות
לפני הרבה שנים גרתי מרחק הליכה מהמוזאון, כן, ברינו, וביליתי שם דיי הרבה.
הסיפור הוא כזה,
אדון "חרא" היה גר בטאהו, נסיעה הביתה בחורף זה זוועה, גם היום, שלג, קרח, טיפוס הר וכולו,
בזמנו, בתחלת סוף ה70, לא היו רכבים 4X4 מפוארים ויוקרתיים כמו שיש היום,
אז ג'ון פנה לפררארי(הוא היה ג'אנקי של פררארי) לבנות לו משהו שיעשה את העבודה והם כמובן סירבו,
הם הרגיזו אותו, ג'ון לא היה ידוע כאחד שיודע איך לקבל "לא" כתשובה.
בקיצור, הדבר הירוק היה הראשון, מורכב מ66 וואגי ופרונט מ365
לא ברור מה קרה לו מבחינה מכנית, אבל היום שורץ בו המנוע המקורי של ביואיק.
הגיפ החום/כתום בתמונה שצירפתי נבנה אחריו,(שנת 77)
הרכב הזה(שהיה אחת מהמכוניות האהובות על מר חרא)
זה הכלאה מושלמת בן פררארי לגיפ,
מושתל בו מנוע 12 ציל מדייטונה, אכות העבודה ממש מהממת!
המנוע כמובן, הרבה יותר ארוך מתא המנוע בג'יפ, ובלי הרבה בעיות, האריכו את תא המנוע באיזה 10-15 סמ, הכנפיים והמכסה מנוע נבנו מחדש במיוחד למטרה. המנוע בכול זאת, נוגע בגריל,
אז מערכת הקרור בנויה מ2 מצננים שחיים בכול צד של המנוע, תחשבו מאחורי הפנסים הקדמיים.
אני לא יודע אם הגיפ עוד עומד במוזאון, פעם אחרונה שראיתי אותו זה היה באמצע שנות ה90,
אבל שוה ביקור גם אם הוא לא שם.
למה לא?
חוץ מזה אם JEEP מייצרים משהו כמו קומפאס, אז לאלפא מותר הכל.
כל מילה בסלע.
ואני גם לא יודע מה כל הפלצנים אניני הטעם עאלק, רוצים מהקאיין.
אחרי שלושה ימים רצוף על כמה קאיינים כאלה (לא כאן, מעבר לים), אני טוען שאנחנו יכולים רק לקנא.
זה אוטו מדהים, לא פחות. בשטח כמו גם (בעיקר) בכביש. תראו לי רכב שטח שנוסע 275 קמ"ש אמיתיים (על השעון ראיתי יותר) לאורך זמן בלי להתאמץ בכלל, עשר דקות אחרי זה נותן לספורטיביות לוהטות חזק-בראש בכביש הררי מפותל ורטוב, ואחר כך גם מטפס בעלייה בוצית תלולה וחלקה ברמות שאף אחד כאן, עם כל צמיגי ה-MT והנעילות לא היה מנסה בכלל.
אה, ולא רק שהוא לא מכוער, הוא גם האוטו הכי נמכר של פורשה בעולם. בכלל. אם הוא היה מכוער הוא לא היה נמכר ככה.
הדבר היחידי שיפה ב-JERRARI זה הלוגו המגניב שלו.
מהות שמהות. היפותטית, למה שלא תהיה מכונית על ל-JEEP? אם פורד יכלו (עם ה-GT40, וגם נתנו לפרארי בראש במבחן האולטימטיבי - על המסלול) אז כל יצרן יכול, תיאורטית.
אני ברשותך חוזר לשנייה לקאיין - כל עיתונאי הרכב (חוץ ממני) שונאים את הקאיין, אבל עם סיפור ההצלחה אי אפשר להתווכח. בזכות המכירות שלו פורשה הם היום הבוסים של פולקסווגן...
בקיצור - אם זה נראה מגניב, ונוסע בהתאם - זה יעבוד. אם זה מכוער - זה יימחק, ולא משנה כמה טוב זה יהיה. גם לפרארי ולמבורגיני היו כשלונות שאף אחד לא זוכר.
חוץ מזה, שכחת שמכוניות אמיתיות זה מוצר אמוציונלי? מדברות לחלק הכי לא הגיוני אצל הבנאדם - הלב? כי אם מכוניות היו רק הגיוניות, הן כולן היו משפחתומטיות היברידיות בצבע אפור מבחוץ ומבפנים, שמיוצרות ביפן על ידי אותו רובוט של טויוטה, והיית יכול לקנות אותן רק בליסינג.
למזלנו, לדמיין עוד מותר.
אז הנה לך בבקשה, קשקוש ראשוני של מכונית-על של JEEP.כל הטכנולוגיה שלה קיימת וזמינה:
מנוע מרכזי/אחורי גדול. HEMI מוגדש או משופר באופן זה או אחר לטובת הביצועים בכביש.
גיר סיקוונסיאלי/אוטומטי/רובוטי כפול מצמדים עם תפעול ידני (אני לא מאמין שאני לא "מציע" גיר ידני בלבד, אבל תיבה סיקוונסיאלית זה הלהיט במכוניות על)
הנעה כפולה קבועה.
תיבת העברה עם HIGH/LOW.
גלגלים - 20 אינץ', צמיגי M+S בחתך 40
ארבעה מתלים נפרדים עם מהלך ארוך ורכות מבוקרי מחשב על פי גובה המרכב
כריות אוויר ומערכת הגבהה/הנמכה
ABS מתנתק עם השילוב ל-LOW.
מערכת בקרת משיכה
3 הדיפרנציאלים מוגבלי החלקה, ננעלים אוטומטית על ידי המחשב או נשלטים ידנית על ידי הנהג במצב LOW.
מרכב דו מושבי
גג פלסטיק פריק בסגנון הרנגלר JK
מה עוד אתם רוצים? כיד הדמיון הטובה. לחלום לא עולה כסף, ובמכוניות על עלויות ממילא לא משחקות.
זה רק קישקוש ראשוני, ואני ממשיך לפתח אותו. EREZJACK, איפה אתה? תוסיף משהו משלך.
איזה יופי!
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=10085
רק צריך לזרוק מילה כדי להדליק אותך דרור... קאיין - נוסע 275 קמ"ש וכותש אוטובאנים זה בטוח, בשביל זה הוא נבנה. אבל "מטפס בעלייה בוצית תלולה וחלקה ברמות שאף אחד כאן, עם כל צמיגי ה-MT והנעילות לא היה מנסה בכלל" - הגזמת, יעני לקחת לעצמך חירות סופרים גדולה מדי...
או בקיצור, חארה של אוטו :lol: וג'יפ לא ייצרו לעולם מכונית-על :twisted: תמשיך, תמשיך...
זה רק קישקוש ראשוני, ואני ממשיך לפתח אותו. EREZJACK, איפה אתה? תוסיף משהו משלך.
סיבכת אותי..
תן קצת זמן.
ארז
אני אמשיך נמרוד, שלא יהיו דאגות.
בעניין הקאיין והעליות - וואלה לא נסחפתי. לא הייתי מזכיר את זה (וגם לא את המהירות הפלילית שראיתי על הספידומטר) אם לא היתי אני זה שישב מאחורי ההגה בתוך הבוץ, ולידי "מדריך נהיגה" של פורשה (סתם אחד, גרמני זקן, איזה שני מטר גובה, רזה כמו אטריה ומיובש כזה. הוא לבש סרבל ונעל נעלי מירוץ של ספארקו ונדמה לי שעל התגית שהוא נשא היה כתוב שקוראים לו "וולטר רוהל" או משהו דומה, אם השם הזה אומר לך משהו) שדרבן אותי באנגלית אפילו יותר מחורבנת משלי, לכיוון העליה הזו... כל זה קרה בחרז, ספרד, נובמבר 2002.
אשכרה חרא של אוטו. היית מת לאחד כזה.
אני יוצא מנקודת ההנחה שהמפגש עם וולטר רוהל (ואולי ליטר בירה גרמנית אחד יותר מדי) גרמו להעצמה של הארוע בזכרון שלך דרור. ואני מדבר רק על הנקודה של העלייה הבוצית. האם יש עלייה בוצית בעולם שבה אתה, דרור ברלי, תצליח לקדם פורשה קאיין רגיל יותר מאשר את הסופה הירוקה שלך (שתי נעילות וצמיגי שטח)?
אבל עזוב, למה אני מפריע לך לצייר :D
סוזי המשתוללת
26-05-08, 00:28
אני יוצא מנקודת ההנחה שהמפגש עם וולטר רוהל (ואולי ליטר בירה גרמנית אחד יותר מדי) גרמו להעצמה של הארוע בזכרון שלך דרור. ואני מדבר רק על הנקודה של העלייה הבוצית. האם יש עלייה בוצית בעולם שבה אתה, דרור ברלי, תצליח לקדם פורשה קאיין רגיל יותר מאשר את הסופה הירוקה שלך (שתי נעילות וצמיגי שטח)?
אבל עזוב, למה אני מפריע לך לצייר :D
דווקא כאן אני עם דרור
מה לעשות יש מקומות שהטכנולוגיה מכריעה את הגרוטאות המשופרות שלנו
דרור לא דיבר על רוק קרולינג אלא עלייה בבוץ ויכול להיות שמה שהקאיין עלה בhi הסופה לא תצליח ב lo כי כמה שהסופה חזקה ויחס כ"ס למשקל וכל הבולשיט הזה היא עדיין מאיצה למאה בכפול זמן מהפורש החלשה ביותר ואתה כמהנדס צריך לדעת שיש מקומות שאם יש לך 10 מטר תנופה וב10 מטר האלה תפתח כפול מהירות מהרכב השני אז הסיכוי שלך להשלים את אותה עלייה כפול (המתמתיקה זה בגדול ולא בדיוק כן ?שלא תיתפס להוכחות מדעיות :mrgreen: )
היית צריך לראות איך אח של ירון עקב אחרינו במסלולי הליגה עם טוארג צמיגי כביש ובלי מושג ירוק בנהיגה אבל עם רגל ימין מדה 70 :mrgreen:
הוא אשכרה רצה לעבור את אחד המכשולים כדי לחלץ אותנו והיה קשה לנו לשכנע אותו שלא יעיז :mrgreen:
כבר נאמר מזמן שעל טעם וריח...
לטעמי עיצוב הקאיין סתמי עד מכוער..
קטונתי מלהביע דיעה על היכולות בכביש או בשטח של הקאיין..
לדעתי השילוב המוצלח ביותר בין מכונית על לרכב שטח הוא הלמבורגיני הידוע בכינויו "למבו"..
איני יודע לגבי הביצועים שלו בכביש או בשטח אבל עיצובית לטעמי הוא חבל"ז..
שלמה
אני יוצא מנקודת ההנחה שהמפגש עם וולטר רוהל (ואולי ליטר בירה גרמנית אחד יותר מדי) גרמו להעצמה של הארוע בזכרון שלך דרור. ואני מדבר רק על הנקודה של העלייה הבוצית. האם יש עלייה בוצית בעולם שבה אתה, דרור ברלי, תצליח לקדם פורשה קאיין רגיל יותר מאשר את הסופה הירוקה שלך (שתי נעילות וצמיגי שטח)?
אבל עזוב, למה אני מפריע לך לצייר :D
נמרוד, כבר נהגתי בכמה רכבי שטח בחיים. הדגמה כל כך משכנעת כמו עם הקאיין לא קיבלתי אף פעם. אף ג'יפ שבנוי בקונספט הפרימיטיבסקי שלנו לא יזנק מאמצע העלייה הזו כמו שהקאיין עשה ובכזו קלות. וגם אם כן, אולי הסופה כפולת הנעילות היתה עושה את זה בקלות? מי יודע. התחושה האישית שלי אומרת לי שכדי לעשות את זה, אתה צריך להיות נהג שמכיר את תפעול הרכב האישי שלו על המגבלות ומעבר להן, ברמה אינטימית. לעומת זאת בקאיין זה היה כל כך קל, כמעט משעמם. כל העיתונאים שהיו שם עשו את זה למרות שרובם לא נהגו בשטח מימיהם. אולי בגלל זה הם לא התפעלו מזה כמוני.
זה הזכיר את הקלות שבה ילדים בני 18 שבקושי יודעים משהו על נהיגה בכלל ועל שטח בפרט, נוהגים בהאמרים צבאיים ועוברים מכשולים שאנחנו על הג'יפים המשופרים שלנו יכולים להתקוטט איתם דקות ארוכות.
תגיד לי שהקאיין מורכב מדי, עדין מדי, לא ישרוד יום אחרי יום, שנים על שנים בתנאים כאלה?
אני לא מתווכח על זה. דרך אגב, אני לא שותה לפני שאני עולה על מכונית עם 450 כ"ס.
שלמה, אחרי שתראה את ה-LM002 בעיניים ולא בתמונות, ההתלהבות שלך תצטנן. מגעיל זה מחמאה.
אם לא היה כתוב עליו "למבורגיני" עם הסמל המפורש, ואם לא היה ברור לי לגמרי שזו האגדה בהתגלמותה, הייתי חותם שזה משהו שנבנה בחצר.
דרור
ראיתי אותו בעיניים ברחובות פריז עוד באמצע שנות ה- 80 ונשארתי המום..
כבר אמרתי..על טעם..
חוץ מזה מה אתה כבר יכול לצפות ממי שלדעתו דיפנדר הוא רכב יפה...
שלמה
ערן המסוקס
26-05-08, 11:39
דרור.. כבר כמה פעמים שאני רושם הודעה ובסוף לא שולח אותה.
בקצרה: אני חושב שאתה פשוט רושם שטויות. תתעשט ומייד! קאיין עם צמיגי כביש ועבירות בוץ מופלאה בעליה, האמר עם נהג מתחיל שעולה הכל* .. בחיי, אם זה לא היית מתכוון לזה ברצינות, זה היה מצחיק.
*אני מסתובב פה ושם יחד עם האמרים צבאיים בשעשועי עבירות ביער ליד ביתי. בפעם הבאה אני מקווה לצלם את זה בוידאו.
חשוב לזכור שבקרת המשיכה יכולה לתת יותר מנעילות מלאות בעליה בוצית,
מנוע חזק ללא בקרת משיכה= איבוד אחיזה עקב כוח יתר לגלגלים
יכול להיות שזה חלק משמעותי ממה שמיצר את האבדל בין הסופה למוצצת
ערן המסוקס
26-05-08, 19:43
חשוב לזכור שבקרת המשיכה יכולה לתת יותר מנעילות מלאות בעליה בוצית,
מנוע חזק ללא בקרת משיכה= איבוד אחיזה עקב כוח יתר לגלגלים
יכול להיות שזה חלק משמעותי ממה שמיצר את האבדל בין הסופה למוצצת
שלג זה אולי המקום היחידי שבקרת משיכה יכולה להיות יעילה יותר. בבוץ אתה צריך את כל הגלגלים מסתובבים ואם אפשר לחבר את זה למנוע חזק, תודה.
אוי ערן, ערן.
מי שלא בעניינים ומתייחס ברצינות למה שאתה כותב, עוד באמת עלול לחשוב שכל טכנולוגיית הרכב המודרנית היא פשוט מיותרת.
דרור מה קורה? מה עם השלבים הבאים בעיצוב סופר-ג'יפ? כל בוקר אני מקווה שלא היו חדשות שצריך לאייר למהדורת הבוקר של ידיעות...
בדרך. אל תדאג. פשוט הצטברה אצלי קצת עבודה. אני מנקה את השולחן מהשטויות וחוזר לדבר האמיתי.
דרור יקירי...
הרכב ש"בנית" היה בשוק עוד לפני שגיסו אותך לצה'ל
תהנה....
"בניתי"? הלוואי.
אנחנו מפנטזים על סופרקאר שתדע לטוס מהר ונמוך אבל גם לנסוע בשטח אמיתי.... איך אתה משווה את זה ל-AMC?...
ה-AMC איגל היתה יציאה מעניינת, שבוצעה בדרך הכי גרועה שאפשר. בכביש היא בטח לא היתה סופרקאר, וגם בשטח קל היא בקושי ידעה לנסוע. אממה, איגל כזה (דווקא הקופה מוצאת חן בעיני) יכול להיות בסיס לא רע למשחקים בסגנון שאנחנו אוהבים...
"בניתי"? הלוואי.
אנחנו מפנטזים על סופרקאר שתדע לטוס מהר ונמוך אבל גם לנסוע בשטח אמיתי.... איך אתה משווה את זה ל-AMC?...
בדיוק איך שאתה שומע,
היצירה שלך לא כל כך שונה מהדוגמה שהראתי, כמובן שיש הבדל קטן בטכנולוגיה שהתפתחה במעט ב25 שנים האחרונות, ולכן, בא נשפוט באופן כרונולוגי, או בהתאם לטכנולוגיה שהיתה קיימת בזמנו.
גם לא נשכח שפיתוח הרכב נעשה כשהחברה היתה בשיא הבעיות הכלכליות, ותקציב פיתוח הרכב היה שוה ערך למנה חומוס(בערך..).
לרכב היה מראה ספורטיבי וקל על העין, במיוחד אם משווים למכוניות אמריקאיות אחרות מאותה תקופה,
המערכת AWD היתה ראשונה ברכב נוסעים אמריקאי, והקונספט הועתק ע'י כל חברת רכב מאז, מגרמניות ועד יפאניות.
הפלטפורמה היתה מיושנת אומנם, נולדה בשנת 70, אבל לא היתה רעה בכלל.
עכשיו...עזוב את ה258 ואת היחסי העברה הארוכים..
ותאר לעצמך את אותו רכב, אבל עם מנוע 5.9 ליטר (ה5 ליטר היה אופציה בשנת 80 בלבד) בא נשדרג אותו בקלות ל400 כ'ס
גיר 5 הילוכים (T5 גם היה באופציה)
סרנים קצת יותר חזקים ממה שבא מהמפעל, עם יחסי העברה נורמליים ונעילות,
נוסיף קפיצים נורמליים ובולמים אכותיים,
ואם תגיד..."הענתיקה הזאת אף פעם לא תשתווה לרכב מודרני"
אתה טועה,
אם אפשר לבנות קאמארו שנת 70 לייצר 1G על המסלול (ויש לי אחת כזאת)
אין סיבה שאי אפשר לבנות את האיגל להיות רכב על.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.