צפייה בגרסה מלאה : מזגן מפסיק לעבוד כשנותנים בגז
צ'ירוקי XJ אנתיקה דלוקס 1991.
גם בלחיצה חלשה יחסית וגם ככה הוא חלש. אז איך לבטל את הפונקיה הזאת?
מרק
כשאתה אומר מפסיק לעבוד,
הכוונה היא מה?
המאוורר מפסיק לעבוד? המדחס יוצא מפעולה ומפסיק לקרר?
אני מתאר לעצמי שאתה מדבר על אופציה 2, והמזגן מפסיק לקרר.
בעקרון המע' מתוכננת כך בתור פיצ'ר, כאשר יש לחיצה כבדה על דוושת התאוצה,
מחשב ניהול המנוע מזהה דרישה לתאוצה חזקה ומכבה את מדחס המזגן ע"מ להאיץ חזק.
אם זה באמת המצב, לפי דעתי התקלה נעוצה בחיישן מצב מצערת תקול,
שלא מזהה לחיצה מתונה על הדוושה.
עשה לעצמך טובה, בדוק בין 2 החוטים של חיישן מצב מצערת, חוט של GROUND וחוט של
מתח מוצא חיישן (תבדוק בדיאגרמות ששלחתי לך) את המתח בעזרת רב מודד פשוט.
אם המתח מתחיל מבערך ~ 0.7V עולה בהדרגה (בצורה לינארית) עד 4V~3.7V, אזי זו לא הבעיה ואפשר לחפש מקור אחר.
אם לא עולה בהדרגה, זו הבעיה שלך.
בהצלחה.
תודה אלי,
אבל רציתי לבטל את האופציה לגמרי לחג הקרוב. אני עולה לרמה. כח יש לי מספיק אבל מיזוג חלש מאוד וגם מפסיק כל הזמן. גם את מדחס וגם את המאורר.
מרק
SixPac
יש לך בריחת וואקום, חפש צינורית סדוקה.
איציק - 4X6ZH
06-06-08, 19:46
כמו שכתב גו כנראה שיש לך דליפת ואקום .
כאשר אתה מרגיש הפסקת פעולה של המזגן בדוק שמדחס המערכת מפסיק להסתובב .
במקרה של דליפת ואקום כל פתיחת מצערת ( לחיצה על הדוושה ) גורם לשינוי ברמת הואקום
ובגלל הדליפה תריסי המערכת זזים כנגד הקפיץ של עצמם ומשנים את עוצמת המזגן \ האויר הקר .
****
איציק
תודה איציק,
אכן אני מניח שיש צורך לבדוק את מערכת הואקום.
אני מבין שעיבוד ואקום יגרום לסגירת התריסים וזה מסביר את הפסקת זרימת האויר.
אבל למה המצמד של המדחס גם מתנתק??
האם יש שיטה מומלצת לבדיקת נזילות ואקום?
מרק
תודה אלי,
אבל רציתי לבטל את האופציה לגמרי לחג הקרוב. אני עולה לרמה. כח יש לי מספיק אבל מיזוג חלש מאוד וגם מפסיק כל הזמן. גם את מדחס וגם את המאורר.
מרק
SixPac
אם גם המאורר מפסיק לעבוד, אז כנראה מה שאמרתי לא תקף.
אני ממש לא הבנתי למה מתכוונים ג'ו ואיציק, אבל כמו שאני מכיר אותם, הם לא אמרו סתם...
המאוורר מפסיק לעבוד כי התריסים נסגרו
המדחס מפסיק לעבוד כי הרדיאטור הפנימי נקפא ( יש סנסור לזה) והוא קפוא בגלל חוסר בזרימת אויר, בגלל שהתריסים סגורים.
למצוא את הנזילה....
אתה מעשן?
אם לא תביא מישהו.
קנה לו קופסה קאמל
נתק את הצנרת מהסעפת, נקה ג'יפה, ותתחיל לשאוף עשן לצנרת,
אם יש נזילות, אתה כבר תראה ( ותריח).
אלי..........חלס אתה...
תודה לכל המשיבים,
אכן יש בעית וואקום והתריסים ניסגרים. אני עדיין מחפש את הנזילה.
ברגע שיהיו תוצאות אדווח.
מרק
SixPac
איציק - 4X6ZH
10-06-08, 08:00
התקלה הנפוצה בתריסים היא בתריס מיחזור האויר הנמצא בחלק הפנימי
של יחידת המפוח.
אתה צריך לחפס תריס שמערכת הואקום שלו פעילה בכל מצב.
ואקום במצב סגור וואקום במצב פתוח .
רוב התריסים יש בוכנת ואקום לצד אחד ולצד שני קפיץ מחזיר .
התקלות שאתה מתאר בדרך כלל ממערכת שיש לה תמיד ואקום .
זה הסבר מאד כללי . בהצלחה בחיפוש.
חפש מיכלול שמתחברים אליו 2 צינורות .
לא לישכוח את מרכזיית הואקום .
****
איציק
טוב, אז באמת עזרתם.
אכן היתה בריחת וואקום. מצאתי סגרתי והתריסים מחזיקים.
תודה לעונים.
תודה לאתר JEEPOLOG
מרק
Sixpac
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.