צפייה בגרסה מלאה : עוד פעם סטארטר.
כשאני מניע ומשחרר את המפתח הסטרטר ממשיך לטחון עד שאני מנתק את המצבר. האם הבעיה בריליי? אם המנוע יתחיל לעבוד ,מה שטרם קרה , האם הבנדיקס ידחף לאחור? למישהו יש הערכות נוספות?
כן, נצל את הזמן החופשי שלך להחלפה של כל המערכת למערכת מהטרנספורטר וגמור עם הסיפור, יותר מדי אילתורים שלא מתאימים מכמה יצרני רכב שונים לא בהכרח נותנים לך את הטוב מכל מערכת, הם יוצרים לך ברדק.
כך רכבת כח שלמה מאותו יצרן על כל הרכיבים המקוריים שלה ותראה את כמות הבעיות צונחת למטה.
זה מה שהולך להיות בחודשים הקרובים. אני מקווה לסיים את כל ההשתלות עד תחילת החורף הבא. זו עבודה ברמה גבוהה בהרבה מהידע שלי אך בעזרת הידע שבפורום אני מקבל יותר בטחון לעשות את זה.
התקלה נבעה מזה שאחת האוזניים של הברגים נשברה כי כבר כשקיבלתי את הסטרטר היא היתה סדוקה. כתוצאה מכך הסטרטר צנח מעט ושינה את מיקומו ועם ההתנעה הוא נתפס בגלגל התנופה ללא יכולת לחזור למקומו.אני מקווה לקבל מחר את הסטרטר מתוקן.
אני לא מבין, אתה גם ככה לא מתכנן לטייל עם האוטו, לקחת חופש מיוחד בשביל להחליף לו את המנוע, אז למה להתעסק בזה?
אני בטוח שהטרנספורטר ב145K הגיע גם עם סטרטר תקין עליו, תרכיב הכל מאותו יצרן וגמור עם הסיפור.
יותר מדי התאמות או כאלה לא מוצלחות סתם מעכבות אותך.
עומר אל תהיה כלכך מתוסכל..... :lol:
מתוסכל?
לא יודע, אצלי תושבות קפיצים של סיקס, קפיצים של סופה וסרנים של סקאוט מתחברים יופי עם יו בולטים של היילקס.
אז אני חושב שההתאמות שלי מאד מוצלחות.
אני לא מתכוון לוותר על טיולים, הרי לשם כך אני בונה את הכלי. כל עבודה חייבת להתיים עד יום שישי, כדי לטייל בשבת. בעבודה גדולה כמו החלפת מנוע גיר טראנ' - אני בונה את כל המערכת בחוץ , רואה שהכל מתקתק, אז מפרק את הישן ומשתיל את החדש. ככה אני לא משבית את הג'יפ לחודשים ובינתיים מטייל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.