צפייה בגרסה מלאה : רוצה לבנות מעמד למנוע זה שהמנוע ניתפס עלין מחוץ לרכב
אני רוצה לבנות מעמד למנוע זה שהמנוע ניתפס עלין מחוץ לרכב ואפשר לשחק איתו איך שאני רוצה ופשוט אני לא מוצא באינטרנט את הרגלים זה לא בעיה אבל הפלטה שהמנוע ניתפס עליה אני צריך את ה מידות שלה ואת הזוויות והאורכים של החורים עם מישהו יוכל להביא לי את המידות אני ישמח או אפילו להכווין אותי לאתר כול שהוא שיעזור לי גם היה טוב
boba banay
10-06-08, 15:25
לא הבנתי מה בדיוק אתה רוצה
מנוף קרן - כדי להוציא את המנוע החוצה?
או סטנד שאפשר להניח עליו את המנו ולהריץ?
לא הבנתי מה בדיוק אתה רוצה
מנוף קרן - כדי להוציא את המנוע החוצה?
או סטנד שאפשר להניח עליו את המנו ולהריץ?
לא זה ולא זה יש מיתקן שהמנוע בחוץ המנוע ניתפס עליו עם ברגים וכך אתה יכול לפרק את המנוע בקלות להפוך אותו ולהזיז אותו איך שבא לך משהו כמו סטנד אבל שהמנוע ניתפס עליו בלי גיר
בהתחשב בעובדה שסטנד כזה עולה 350 ש"ח, גם בלווירון בפ"ת וגם נדמה לי שיש לל.כ, אז אני באמת לא רואה שום סיבה לבנות אחד.
חוץ מזה, לא ברורה לי השאלה שלך.
בעיקרון, ככול שבסיס הגלגלים של הסטנד (או הבסיס אם הוא בלי גלגלים) ארוך ורחב יותר אז אתה יכול לשים עליו מנועים גדולים יותר. בסטנד שיש לי אני שם V8 בלי בעיה, מנועי סיקס וסופה עוד לא ניסיתי אבל הם לא ארוכים משמעותית ממנוע V8.
הפלטה מתכווננת. אין מידות מדוייקות מהסיבה הפשוטה שהמנגנון חיבור של המנוע למעמד חייב להיות יוניברסלי. אצלי זה בנוי מצינור באורך 7ס"מ שמרותך אליו פלאח ברוחב של 4 ס"מ בערך ובעובי של 3-4 מ"מ. הפלאח מורכב בצורה כזו שהוא עושה מעין עין שבצד אחד שלה היא מחוברת לפלטה של המעמד ומצד שני לחורים בבלוק של המנוע. העין נועדה לאפשר לך להתאים את הצינור לחורים של הבלהאוזינג במנוע ולפלטה במעמד. לפלטה של המעמד מרותך צינור בקוטר של בערך 2 אינץ' במרכזה ובאורך של 20-25 ס"מ. הוא משתחל לצינור אחר (לא חייב להיות מתאים בול) שמחובר לבסיס גלגלים.
הרעיון הוא, שימושי מאוד, שתוכל לסובב את המנוע בכל צורה שתרצה.
על סטנד שכזה נוח מאוד לפרק ולטפל במנוע. קצת קשה לפרק ממנו את הפלאקספלייט או את הגלגל תנופה כי המרחק בין הפלטה למנוע לא גדול.
הנה תמונה להמחשה.
אפשר לבנות לבד אבל בשביל 350 שקל לא בטוח שכדאי.
http://jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=10435&stc=1&d=1213102523
כן לזה היתכוונתי תודה
ולא ידעתי שמוכרים את זה בארץ אבל טוב לדעת עם ככה באמת נראה לי שני יקנה אחד כזה יותר קל תודה
וסתם שאלה עם בכול זאת אני יבנה את זה כי לא יודע מתי יצא לי להיות באזור המרכז
מה האורך של הצינור עם העיניים בין עין לעין
וסתם שאלה עם בכול זאת אני יבנה את זה כי לא יודע מתי יצא לי להיות באזור המרכז
מה האורך של הצינור עם העיניים בין עין לעין
אם הבנתי נכון את השאלה שלך אז בערך 7 ס"מ.
לא נראה לי שהבנת נכון אני מתכוון לפלך שמיתחבר עליו הצינורות משני הצדדים כמה המרחק בין הצינור שמיתחבר לפלטה לצינור שמיתחבר למנוע
תודה
טוב את זה צריך למדוד, אני חושב שזה בסביבות ה15-17 ס"מ.
לדעתי כדאי לך לעשות יותר מ4 חורים בפלטה עצמה, ככה תוכל למקם את הזרועות הקצרות האלה בכל מקום.
לא תאמת עם אני יבנה לבד אני כנראה יבנה פלטה עם חורים מאורכים אלכסונים וכך אני יוכל לשחק איתם יותר טוב
טוב את זה צריך למדוד, אני חושב שזה בסביבות ה15-17 ס"מ.
לדעתי כדאי לך לעשות יותר מ4 חורים בפלטה עצמה, ככה תוכל למקם את הזרועות הקצרות האלה בכל מקום.
אה ואני יודע לך מאוד עם תוכל למדוד לי את האורך עם לא מקסימום אני יעשה 16 ס"מ
איציק - 4X6ZH
12-06-08, 13:43
לאט עם הפלאטה וחורים .
תפקיד הזרועות הוא להרחיק את גוף המנוע מהסטנד כך שיש לך גישה
לגלגל התנופה ולחלק האחורי של המנוע .
בהתקנה על פלאטה אתה מצמיד את המנוע לסטנד וזה לא טוב.
****
איציק
לאט עם הפלאטה וחורים .
תפקיד הזרועות הוא להרחיק את גוף המנוע מהסטנד כך שיש לך גישה
לגלגל התנופה ולחלק האחורי של המנוע .
בהתקנה על פלאטה אתה מצמיד את המנוע לסטנד וזה לא טוב.
****
איציק
איציק תודה תאמת לא חשבתי על זה ככה שבגלל זה יש זרועות.
אבל בכול זאת תהיה איזה בעיה עם אני יעשה בפלטה לא חורים אני יעשה לה כמו איקס שבורג יוכל לשחק למטה למעלה ועדיין לשים זרועות על זה וכך בטוח שזה יתאים לכול מנוע וגם ירחיק את המנוע מהסטנד או שאני טועה
לאט עם הפלאטה וחורים .
תפקיד הזרועות הוא להרחיק את גוף המנוע מהסטנד כך שיש לך גישה
לגלגל התנופה ולחלק האחורי של המנוע .
בהתקנה על פלאטה אתה מצמיד את המנוע לסטנד וזה לא טוב.
****
איציק
איציק זה ברור, הכוונה שלי היא שלא להסתפק רק ב4 חורים שאליהם הזרועות מתחברות אלא לעשות יותר, ככה אפשר להתאים את המרחקים בין הנקודות טוב יותר.
הסטנד הזה מתאים גם לגירים וחלקים אחרים.
בהתחשב בעובדה שסטנד כזה עולה 350 ש"ח, גם בלווירון בפ"ת וגם נדמה לי שיש לל.כ, אז אני באמת לא רואה שום סיבה לבנות אחד.
חוץ מזה, לא ברורה לי השאלה שלך.
בעיקרון, ככול שבסיס הגלגלים של הסטנד (או הבסיס אם הוא בלי גלגלים) ארוך ורחב יותר אז אתה יכול לשים עליו מנועים גדולים יותר. בסטנד שיש לי אני שם V8 בלי בעיה, מנועי סיקס וסופה עוד לא ניסיתי אבל הם לא ארוכים משמעותית ממנוע V8.
הפלטה מתכווננת. אין מידות מדוייקות מהסיבה הפשוטה שהמנגנון חיבור של המנוע למעמד חייב להיות יוניברסלי. אצלי זה בנוי מצינור באורך 7ס"מ שמרותך אליו פלאח ברוחב של 4 ס"מ בערך ובעובי של 3-4 מ"מ. הפלאח מורכב בצורה כזו שהוא עושה מעין עין שבצד אחד שלה היא מחוברת לפלטה של המעמד ומצד שני לחורים בבלוק של המנוע. העין נועדה לאפשר לך להתאים את הצינור לחורים של הבלהאוזינג במנוע ולפלטה במעמד. לפלטה של המעמד מרותך צינור בקוטר של בערך 2 אינץ' במרכזה ובאורך של 20-25 ס"מ. הוא משתחל לצינור אחר (לא חייב להיות מתאים בול) שמחובר לבסיס גלגלים.
הרעיון הוא, שימושי מאוד, שתוכל לסובב את המנוע בכל צורה שתרצה.
על סטנד שכזה נוח מאוד לפרק ולטפל במנוע. קצת קשה לפרק ממנו את הפלאקספלייט או את הגלגל תנופה כי המרחק בין הפלטה למנוע לא גדול.
הנה תמונה להמחשה.
אפשר לבנות לבד אבל בשביל 350 שקל לא בטוח שכדאי.
http://jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=10435&stc=1&d=1213102523
היי
פוסט ישן, אבל אולי אתה עדיין נמצא כאן.
קניתי מנוף קרן לעבודה על המנוע בחוץ.
אבל הפלאח לא מתאים לחיבורים של המנוע
גם שמנסים לכוון אותם.
אתה יודע איפה עושים פלאח לפי מידה?
בונים לבד. אני לא מכיר. בהצלחה
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.