PDA

צפייה בגרסה מלאה : tdi300 מנפח? איך בודקים



ירון גל
14-06-08, 07:34
שלום כולם
בדסקברי כל הזמן נפרץ הצינור מים של החימום, (במעקף שעשיתי על מנת להחליף רדיאטור חימום מתחת לדש בורד). כל הזמן תליתי את הבעיה בבנד והחלפתי לבנד יותר חזק, עד שמישהו זרק לי שיכול להיות שהרכב מנפח, יש לציין שהרכב לא התחמם ולא הראה שום סימן על בעיית מים.
אחרי שמחמים את הרכב ופותחים את מיכל העיבוי אין בועות.
אין משחקים בגובה של המים.
והבעיה של בריחת המים לא התחילה מיד אלה רק אחרי כמה חודשים
תודה
ירון

landrover
14-06-08, 20:30
בדיקת CO2 בנוזל הקירור ...

אפשר לקנות גם בודק כזה לבד , זה לא כזה יקר ,
אבל הכי פשוט לקפוץ למוסך ,
בדיקה של 5 דקות , ומוסך שהבעלים שלו בסדר יקח על זה כלום כסף או לא יקח בכלל כסף.

פותחים את הפקק של מיכל העיבוי ,
מחזיקים משהו שניראה כמו מבחנה עם נוזל כחול בפנים,
שואבים מהאוויר שבתוך מיכל הקירור לתוך המבחנה ,
אם הצבע משתנה , יש לך גזי פליטה בתוך מי הקירור , כלומר המנוע מנפח ...
ואז זה יכול להיות רק אטם ראש מנוע , או יותר מזה ...

אמיר.

חנן-ג'יפולוג
14-06-08, 21:26
זה עניין סמנטי בעיקרו, אבל כשמדברים על "מנוע מנפח" מתכוונים בד"כ למנוע בלוי שבו גזים עוברים דרך הרינגים מתא השריפה לבית הקרנק ולמכסה השסתומים. לא למנוע שמעביר לחץ למע' הקירור.

AvigdorAharon
15-06-08, 00:45
זה עניין סמנטי בעיקרו, אבל כשמדברים על "מנוע מנפח" מתכוונים בד"כ למנוע בלוי שבו גזים עוברים דרך הרינגים מתא השריפה לבית הקרנק ולמכסה השסתומים. לא למנוע שמעביר לחץ למע' הקירור.

תלוי את מי שואלים...
אני שמעתי את המושג לפני החלפת אטם ראש ב CJ.
הגזים עברו דרך האטם הסדוק, למערכת הקירור.

אביגדור

asafk
16-06-08, 17:26
סימן בולט מאוד הוא "בלופ-בלופ-בלופ" בתוך מיכל נוזל הקירור.

אסף.

-->