צפייה בגרסה מלאה : נוזל קרור ל TDI300
אשמח לקבל המלצות לנוזל קרור איכותי ל דיסקו 98 TDI300 EDC
תודה לכל העונים,
אמיר
אנסה להיות יותר ממוקד בשאלה.
עד היום לפי המלצת המוסך המטפל משתמש בנוזל קרור LLC של פז (צבע כתום).
כחלק מתהליך של החלפה כוללת לנוזלים איכותיים ברכב מעונין להחליף נוזל קרור ברכב.
האם למישהו יש נסיון עם נוזל הקרור של קטרפילר? סוג מסויים ממולץ?
שוב, תודה לעונים,
אמיר,
שלום..
אתה צריך נוזל קירור לבלוק אלומיניום, הLLC של פז מצויין.
אני משתמש בנוזל קירור אדום של ZEREX שנחשב לאיכותי.
עידן
נוזל הקירור של קטרפילר נחשב מאוד איכותי.
אמיר.
פרסטון?
עד כמה שאני יודע, לפרסטון יש חומר אדום גם כן , במיכל אפור, זה החומר שלהם למנועי אלומיניום.
עד כמה שאני יודע, לפרסטון יש חומר אדום גם כן , במיכל אפור, זה החומר שלהם למנועי אלומיניום.
והירוק במיכל הצהוב?
יבאן קטרפילר בארץ, מתקשה לאשר שהנוזל קרור מתאים למנוע אלומיניום.
למרות זאת נראה לי שנחליף לקטרפילר.
כמה ליטר נכנס בכל המערכת?
נוזל הקירור של קטרפילר נחשב מאוד איכותי.
אמיר.
מוני אורבך
17-06-08, 14:49
בסביבות 11 ליטר כולל המים בבלוק המנוע
אם אתה מחליף אנא עדכן מה קנית היכן ועלויות
והירוק במיכל הצהוב?
בגדול, החומר תוקף אלומיניום במידה מסויימת. לא יודע להגיד עד כמה זה מזיק.
עידן
אם אתה מחליף אנא עדכן מה קנית היכן ועלויות
ZEREX אדום - 70 ש"ח לגלון אצל איציק כדורי בבאר-שבע.
לשם ההשוואה, ZEREX ירוק (לבלוק ברזל) - 50 ש"ח לגלון
עדכון עלויות: המחיר הוא 79 ש"ח למיכל של 5 ליטר לנוזל הקירור של קטרפילר.
לא הצלחתי לקבל מהיבואן אישור לשימוש בבלוק אלומיניום, למישהו יש מידע בנושא או נסיון בפועל עם המוצר?
אני מתנצל, אסור לי לפרסם את המקום בו קיבלתי את המחיר. מי שהמחיר מעניין אותו, מוזמן ליצור קשר:
050-4625100
אמיר
בסביבות 11 ליטר כולל המים בבלוק המנוע
אם אתה מחליף אנא עדכן מה קנית היכן ועלויות
תבדוק שהנוזל מבוסס על Organic Acid Technology - OAT.
מכל מה שבדקתי בנושא, זה מה שלנד-רובר ממליצים למנועים שלהם. למעשה אין להם שום קריטריון אחר לנוזל הקירור (צבע, טמפרטורה וכו') למעט ה-OAT.
גם ב-LLC של פז יש שני סוגים, אחד OAT ואחד לא. המינוח הזה נמצא בשימוש של כל היצרנים ואני ממליץ לך לא להשתמש בנוזל שאתה לא בטוח שהוא OAT, גם אם הוא של קטרפילר או פרארי. אם הוא כן - תקנה בלב שקט.
מתוך הספר של ה-TD5 (לא יודע על הבדל בין שני המנועים מבחינת נוזל קירור מומלץ)-
USE ONLY Havoline Extended Life Coolant
(XLC) or any ethylene glycol based anti-freeze
(containing no methanol) with only Organic
Acid Technology (OAT) corrosion inhibitors.
תודה על המידע,
אחרי חפירה קצרה באתר קטרפילר מצאתי את ה SPEC של הנוזל ELC
עונה במדיוק לדרישות:
Cat ELC uses carboxylate technology for
maximum protection of the six basic metal alloys—
copper, solder, brass, steel, cast iron, and
aluminum—found in most heat transfer systems
...
Cat ELC is ethylene-glycol based for
anti-boil and freeze protection
....
Cat ELC incorporates an advanced formula
technology with organic additive corrosion
inhibitors
תבדוק שהנוזל מבוסס על Organic Acid Technology - OAT.
מכל מה שבדקתי בנושא, זה מה שלנד-רובר ממליצים למנועים שלהם. למעשה אין להם שום קריטריון אחר לנוזל הקירור (צבע, טמפרטורה וכו') למעט ה-OAT.
גם ב-LLC של פז יש שני סוגים, אחד OAT ואחד לא. המינוח הזה נמצא בשימוש של כל היצרנים ואני ממליץ לך לא להשתמש בנוזל שאתה לא בטוח שהוא OAT, גם אם הוא של קטרפילר או פרארי. אם הוא כן - תקנה בלב שקט.
מתוך הספר של ה-TD5 (לא יודע על הבדל בין שני המנועים מבחינת נוזל קירור מומלץ)-
USE ONLY Havoline Extended Life Coolant
(XLC) or any ethylene glycol based anti-freeze
(containing no methanol) with only Organic
Acid Technology (OAT) corrosion inhibitors.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.