צפייה בגרסה מלאה : מה עדיף מערכת בקרת משיכה או נעילה נשלטת
הלך המדילטור בדיסקבקי שלי TD5 השאלה היא
מה עדיף להתקין חדש או להתקין נעילה נשלטת ARB ?
מוני אורבך
16-06-08, 12:41
נעילה נשלטת.
ה- ABS ממשיך לעבוד תקין?
אם כן אני הייתי הולך על ARB. אם לא, לדעתי ABS חשוב מאד והייתי מתקן אותו ונשאר עם בקרת משיכה
איציק - 4X6ZH
16-06-08, 13:02
אולי כדאי להמשיך בראש של יצרן הרכב
הוא יודע תמיד יותר טוב .( השאלה למי )
הוא דואג לבטחון ( לפחות הוא חושב כך )
הוא מאד אחראי ( אין ספק אחרת היתה לך אפשרות תיקון )
ובטוח מקצועי ( תראה איך בתקלה אחת הוא מחסל את אחת המערכות החשובות ביותר ) .
לבצע כזה שינוי בסיסי בתכנון היצרן
מי שהוא עוד יוריד את הרכב מהכביש .
****
מעין מה יהיה השינוי הבא שאתה תדרש והכל בגלל ?! :rolleyes: :rolleyes:
****
איציק
מה הקשר בין נעילות למודולטור (אם אני מבין נכון את הכתוב)
אם הלך המודולטור של ה ABS אין הפעלה תקינה של ABS על הכביש בדיסקברי זה אומר גם שאין בקרת משיכה.
אם המודולטור לא תקין יש לך חנוכיה שדולקת בלוח שעונים האם נכון?
יש צורך ביתר פרטים
אלון
קודם כל- תדאג שהABS יהיה תקין. זה חשוב, וזה מציל חיים.
נעילות? בשטח, נשלטת אמיתית הרבה יותר יעילה מכל הצעצועים האלקטרוניים.
אסף.
הנעילה האלקטרונית תפקדה יופי ברוב המצבים אבל יש מצבים כמו עבודה לזמן ממושך שהנשלטת יותר טובה.
אני מנסה לברר ממי יש לו את שתיהן על דיסקברי 2 מי מהן יותר טובה ולמה מנסיון לא מתאוריה
ה ABS כן מציל חיים אבל איך מסתדרים עם מכוניות שאין בהם את המערכת הזו אני ידעתי שהמודלטור הלך כשנסית לבלום בלימה רגילה והרכב המשיך לדהור הוצאת הפיוז פתרה את הבעיה אבל חסלה הנעילות ברכב
המודילטור יקר מאוד אפילו אם קונים בחו"ל ומחירו מתקרב למחיר של נעילה נשלטת ואני רוצה להרכיב אחת מהן אל את שתיהן
כמו שאסף כתב, קודם כל תתקן את ה-ABS. הדיון על הנעילות הוא נפרד ולא קשור לכך שה-ABS לא מתפקד. ברור לי שאתה רואה את זה כהזדמנות לחסוך עלויות (התקנת נעילה נשלטת במקום תיקון ה-ABS) אבל אין קשר בין הדברים.
בדקת את המערכת עם טסטבוק?
בדיסקו 2 בקרת המשיכה נחמדה אבל פחות טובה מנעילה נשלטת.
אבל ברכבים חדשים יותר, כמו דיסקו 3, טויוטה FJ ואפילו פאג'רו חדש, יש בקרת משיכה מדהימה שנותנת עבירות אלגנטית וחלקה גם בשטחים קשים במיוחד. זה ממש מעצבן לראות באיזה קלות הרכבים הלפלפים האלה עולים עליות כמו עשוש ו- ורדית.
לחאלד- מסכים עם כל אלה שאמרו שקודם כל תדאג לABS תקין. אם הוא תקין, ואין בקרת משיכה, רק אז אפשר לדבר על נעילה נשלטת. לרועי סער יש נעילות נשלטות ARB בדיסקו 2, תוכל להתייעץ איתו.
חאלד צריך לבדוק אצל מישהוא שמכיר את המודולאטור יש לפעמים בעיה של שסתום בתוך המודולטור שלהחליף אותו פחות יקר.
בכל מקרה מודולטור מפרוק ב EBAY בין 400 ל 600 דולר
אלון
ליאור
לי יש דיסקו II וגם אני חשבתי כמוך שבקרת המשיכה לא משהוא.
אחרי התקנה של נעילה מרכזית (ידית + כבל) הסתבר שבקרת המשיכה עובדת מצוין לדעתי.
יש לי בסיס להשוואה שכן לסופה בתמונה היו שתי נעילות ARB
אלון
תודה למשיבים
החלטתי וקניתי מודילטור מEBAY לתקן המצב ואני שוקל להרכיב ARB אחורה על דיסקברי
ביחד אני חושב שהם יתנו פתרון לכל המצבים שדורשים התערבות של נעילה
עוד לפני הנעילה האחורית- נעילת דיפ' מרכזי תעשה פלאים.
אסף.
הנעילה המרכזית באמת משפרת, יש לי כזו (אולי לא אלגנטית, צריך להזיז ידית מתחת לרכב, אבל עובדת יפה מאד ).
נדמה לי שלחאלד יש נעילה חשמלית מקורית.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.