PDA

צפייה בגרסה מלאה : בקשר לאשכול הקודם.



יאקיר
23-06-08, 23:04
מי שיכול לענות תודה רבה.

בומס הקופץ
23-06-08, 23:23
בוא תעשה את המינימום בלי להכריח אותנו לקרוא שרשורים קודמים. שים כותרת אינפורמטיבית של מה הבעיה אצלך (בקשר לאשכול הקודם זה אפילו לא סוג של התחלת כותרת.), ובאזור שבו כותבים את שאר הטקסט תפרט.

חלק גדול מהשאלות שלך יפתרו אם תשתמש באופציית החיפוש.

צביקה קרבורטור
23-06-08, 23:24
יאקיר שלום רב!
לא אתיחס לשרשורים הרבים שפתחת באותו נושא !
לא אתייחס לסגנון כתיבתך הילדותי, והשימוש המופרז, בשלוש נקודות(...).
מובן לי בהחלט התלהובתך מרכב ראשון הוא שני שלך , המתבקש מגילך הצעיר.
רוב בעלי הסמוראים, בפורום גיפולוג, הם בעלי סמוראי 1300 לפחות, בעלי קרבורטור או מוזרקים, ובעלי סוזוקי וויטרה.
סמוראי עם שנתון 84 בעל מנוע 1000, נדיר בארצנו, והביקוש אליו פוחת, ולו רק בגלל מנועו הקטן יחסית, ובגלל מחסור כרוני בחלקי חילוף.
לגבי שאלתך בקשר לעשן הלבן הנפלט מצינור הפליטה, החשד הוא בשלוש סיבות עיקריות:
1- עודף שמן במנוע(חובה לרוקן עד לקו המקסימום, מהסיבה של להמנע , מפיצוץ מחזיר שמן.
2- צמיגות שמן לא מתאימה, שמן חצי סינטטי, בצמיגות 10/40 במנוע ישן ושחוק, במקום שמן מינרלי, בצמיגות 20/50.
3- גומיות שסתומים יבשות.
האם קיים אובדן מי קירור, והאם אתה משתמש במי קירור איכותיים ברכב, או מסתפק במ ברז?
האם קיים אובדן מי קירור מסיבי במיכל העבוי, או ברדיאטור, והאם אתה, מוסיף מי קירור מדי פעם?
בברכה
צביקה

חנן-ג'יפולוג
23-06-08, 23:41
זו הערה שנייה להיום, ולא תהיה עוד כזו.

קרא בבקשה את הכללים לכתיבת הודעה בפורום, כתוב שאלה ממוקדת, עם כותרת עניינית ואינפורמטיבית, עם תיאור מפורט של התקלה ותיאור מדויק של הרכב, בעברית של בני אדם.

-->