PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בקניית איסוזו טרופר...



דורונצ'יק
28-06-08, 17:29
שלום לכולם,

לאחרונה אני שוב מעוניין לקנות ג'יפ אחרי שירדתי מזה לפני כחצי שנה. אבל לא יעזור מי שבאמת רוצה לקנות ג'יפ וגדל לתחום הזה ויודע מה זה רוצה ג'יפ.

יש לי תקציב של כ- 75 אלף שקל. אני רוצה לקנות ג'יפ שנת 01 או משהו באיזור עם ק"מ כמה שיותר נמוך ושמור.

קראתי כאן לא מעט על הבעיות של הטרופר דיזל.
מה בדיוק הבעיות הללו? והאם זה אומר לא לקנות את הדיזל בכלל?
איך אפשר לבדוק לפני קנייה ולמי ללכת לבדוק את הרכב? אני לא סומך על מכון בדיקה בלבד.
אני גם לא רוצה ליפול על מנוע דפוק אני רוצה לבדוק אותו טוב טוב לפני הקנייה.
ואיך אפשר לאתר לפני שלוקחים לבדיקה?
ואיך הטרופר בנזין? האם גם לו יש בעיות?
אני מדבר על גירסאת האוטומט מנוע 3.5 קצר.

זה הרכב היחידי שאני יכול לקנות שנת- 01 לפי המחיר מחירון שלו.

אני עדיין מתלבט אם לחפש במקביל גם ניסן טיראנו שנת 99-2000 אוטומט.
פשוט הוא יקר יותר מהטרופר וזה חורג לי מהתקציב.

תודה מראש,

דורון ריבניק.

נמרוד
29-06-08, 08:06
הבעיות עם מנועי הדיזל מהדור האחרון (99+) הן אמיתיות, ומשליכות על מחיר השוק הנמוך של הרכב. חשוב להבין את זה. עם דגם הבנזין אין בעיות מיוחדות, והוא מומלץ יותר, בוודאי כיום, כשמחירי הדלקים הם כאלו שהיתרון הכלכלי המובהק של מנועי דיזל פשוט לא קיים יותר.

סוזי המשתוללת
29-06-08, 17:04
3.5 ליטר בנזין קצר = אחלא אוטו
גם הדיזל אופציה לא רעה כמו שעושים ממנה בייחוד אם אתה מוכן להסתכן בתמורה למחיר נמוך במיוחד ותמורה גבוהה במיוחד (אם לא נפלת עם מנוע :mrgreen:)
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=28467

kuju
05-07-08, 08:17
כבעליו לשעבר של טרופר דיזל - תתרחק מהנבלה
שילוב יקר של מנוע מסובך לאחזקה ( שני פילטרים כל טיפול + שמן מיוחד לדוגמא ) ומרווח טיפולים מזערי עקב הבעיות שהיו במזרקים ( כל 5000 ) בשילוב עם מדיניות המחירים של היבואן מביאים לעלויות אחזקה בשמיים
ועוד שאר מחלות אחרות מעצבנות לא פחות ( צמות חשמל שעוברות מתחת לכסא וקשורות למערכת הבלמים ומתנתקות כשהכסא זז אחורה לדוגמא )
בקיצור קונה בזול עשיר מספיק לשלם ביוקר
בנזין - לא יודע שמעתי דברים טובים אך קח בחשבון כי הם נמכרים במחירים גבוהים מהדיזל משמעותית
יאמר לזכותו שהרכב נוח לטיולים ואפילו די עביר ( מיגונים חובה )

ronaldo
08-07-08, 17:28
... מנוע מסובך לאחזקה ( שני פילטרים כל טיפול + שמן מיוחד לדוגמא ) ומרווח טיפולים מזערי עקב הבעיות שהיו במזרקים ( כל 5000 ) ...
ועוד שאר מחלות אחרות מעצבנות לא פחות ( צמות חשמל שעוברות מתחת לכסא וקשורות למערכת הבלמים ומתנתקות כשהכסא זז אחורה לדוגמא )

אין לי כרגע זמן להגיב ארוך אז בקצר:
היו בעיות בגומיות אינגקטורים ובשרוולים שלהם + טיפול\ידע לקוי במוסכים.
היה recall ובנתים למדו איך מטפלים בו - ואז הדברים נראים אחרת.
אני מבין שנפגעתה, אבל המידע הטכני הנכון:
האחזקה השוטפת פשוטה - יש כאן בפורום ספר טיפולים
דיאגנוסטיקה בבעיות היתה קשה בגלל חוסר הידע שהיה.
רווח טיפולים רגיל 10,000ק"מ
שמן מנוע לא מיוחד אלה 5W30 סינטטי API CD אוCF
2 פילטרים שמן נכון - בטבלת טיפולים חדשה אחד כל 10,000km השני כל 20,000
יש מחבר מתחת לשטיח מתחת לכסא - לא ברקסים - אם לא התעללו בהם בכוונה, הזזת הכסא
לא משפיע - יש לי טרופר דיזל 6.5 שנים.

kuju
09-07-08, 09:19
תהנה ממנו , לי היה אותו מ 2002 עד 2007 - 5 שנים וגם אחרי הריקול היו איתו בעיות !
אני לא בית ספר ללימוד יבוא רכב של אף יבואן בישראל , בטח שלא של UMIוכשיודעים על כאלו בעיות מצופה מהיבואן לתת מענה הולם ולא חלקי
לא תשכנע אותי שהוא זול לאחזקה - הכל עם קבלות למעט החלפות שהיו במסגרת האחריות והיו מספר כאלה
לא תשכנע אותי שהוא אמין
תסתכל בלוחות כמה מהטרופרים החדשים ( 2003 2004 ) עם מנוע חדש !!!
לדעתי האישית - אחד הרכבים הכי פחות מוצלחים שעדיין מסתובבים על כבישי ישראל והתופעות השליליות עליהם ילכו ויחמירו ככל שרכבים אלו יזדקנו
רון

עמרי שדה
09-07-08, 20:03
עדיף בנזין ברשותי טרופר בנזין 01 קצר הקודם היה בנזין ארוך 93. רכב אמין חזק ונוח .הארוך כשיש ילדים קטנים מומלץ.

ronaldo
09-07-08, 21:07
תהנה ממנו , לי היה אותו מ 2002 עד 2007 - 5 שנים וגם אחרי הריקול היו איתו בעיות !
אני לא בית ספר ללימוד יבוא רכב של אף יבואן בישראל , בטח שלא של UMIוכשיודעים על כאלו בעיות מצופה מהיבואן לתת מענה הולם ולא חלקי
לא תשכנע אותי שהוא זול לאחזקה - הכל עם קבלות למעט החלפות שהיו במסגרת האחריות והיו מספר כאלה
לא תשכנע אותי שהוא אמין
תסתכל בלוחות כמה מהטרופרים החדשים ( 2003 2004 ) עם מנוע חדש !!!
לדעתי האישית - אחד הרכבים הכי פחות מוצלחים שעדיין מסתובבים על כבישי ישראל והתופעות השליליות עליהם ילכו ויחמירו ככל שרכבים אלו יזדקנו
רון

הי רון,

לא יכול לשכנע אותך. במיקרה האישי שלך זה מה היה.
אני רוצה לתת תמונה עינינית טכנית על מנועה דיזל 3.0 4JX1 למי שקורא.
זה נכון שהמנוע מורכב, זה נכון שהיבואן לא היה בסדר ואפילו שהיום לוקח אחריות זה לא מספיק.
אבל גם נכון שיש רכבים כאלו שטופלו כהלכה והם אמינים. הבעיה זה למצוא כזה.
נכון היבואן "הכריח" אותי ללמוד על הרכב - אבל זה חלק מהתחביב - זה עדיין לא בסדר מצד היבואן.

האחזקה השוטפת היא יחסית זולה, מה שעולה הרבה זה תקלות אם יש כאלו והיבואן לא עומד מאחוריך.
במנוע הזה הכל תלוי בשמן, חובה שמן מחברה טובה סינטטי מלא 5W30 API CF .
אם הרכב טופל מההתחלה בשמן כזה יופי, הבעיה שמוסכי UMI היו עד לפני הrecall משתמשים
ב מינרלי 15W40 !!! במנוע הזה מפוזרים הרבה גששי לחץ שמן והמחשב קובע את הכיוון לפי קריאות אלו. כלומר שמן לא מתאים מנוע לא מכוון - לא עובד תקין וכל מיני תופעות - מאי הדלקה עד חוסר משיכה... בנוסף ,השמן הלא נכון למנוע קילקל את החיישנים ומעברים דקים במערכת ההזרקה.
בנוסף היתה בעיה בגומיות שהתקלו\התפוררו באינגקטורים ובשרוול שלהם וגרמו לחדירת סולר בשמן
וסולר במים - ואז היו הולכים מנועים וסדקים בראש ורדיאטורים ...
את זה תיקנו ב recall האחרון ע"י שימוש בגומיות מחומר עמיד יותר.

עכשיו שאנו מבינים מאיפא הצרות באות ויודעים איך לטפל, יש רכב אמין ונשער תחזוקה ובעיות של בלאי ,וכן מידי פעם צריך להחליף גשש.

הבעיה זה למצא רכב שמטופל נכון לאורך זמן.
חוץ מזה, רכב קשוח ונוח מאוד, כף בטיולים.
הבנזין אין לו את הסיפור שנכתב, לכן רוב המכוניות תקינות, אבל הוא צורך יותר דלק.

ניסיתי להיות עיניני ומפריע לי שעושים הכללות בלי להבין.

אגב הסיפר של החלפת שמן כל 5,000 ק"מ זה היה כעמצאי מניעה רק למכוניות שעדיין לא החליפו
להן אינגקטורים בrecall ועל חשבון היבואן.

-->