צפייה בגרסה מלאה : תזוזה בחיבור בין הקפיץ (מאיה ?) לגוף
שלום לכולם
כאשר מביטים בג'יפ מלפנים בעת הזזת ההגה ימינה ושמאלה ישנה תזוזה של חתיכת הברזל (שאת שמה אינני יודע) המחברת את העלה הארוך של הקפיץ לגוף הג'יפ. הברגים היו מעט חופשיים אז חיזקתי אותם אך עדיין מורגשת התזוזה. כמו כן עושה רושם שאותה חתיכת ברזל מעוקמת מעט ימינה (איננה ניצבת לחלוטין לגוף הג'יפ).
עד כמה קריטי ? האם מצריך טיפול דחוף ?
תודה
מאיר
אתה מתכוון לשאקל. התזוזה שלו טבעית. אל תהדק חזק מדי, יש שם גומיות - לא לקרוע אותן.
תודה נמרוד,
והעקמומיות ? לא קריטי ? עושה רושם שהחלק הזה עומד בעומסים לא קטנים !
מימו ,
מספיק לחזק את הברגים ביד , או במומנט של 20-30 ליברה-פיט - לשימושי שטח . אם אתה מעוניין לקבל יותר יציבות בדוק מה המומנט המקסימלי בספר הרכב .
אם השאקל עצמו ישר (2 הפלאחים ישרים) אז גם אם הוא ממוקם קצת בזווית זה לא נראה לי משמעותי כל כך , השאלה היא עד כמה השאקל עקום .
בדוק שהפלאחים ישרים , בדוק באיזה ברגים השאקלים מחוברים (אמור להיות 1/2" - גרייד 5... עם שלושה פסים על ראש הבורג) . עדיף לסגור את הברגים עם אומי ניילוק .
אדי
אתה מתכוון שמכלול השאקל כולו לא ניצב לקרקע, כאילו שהקפיץ והתושבת של השלדה לא בדיוק אחד מעל השני? זה טבעי, השאקלים כל הזמן זזים מצד לצד כשהמתלים עובדים, ובמצב המנוחה שלהם בדרך כלל יש זוית קטנה כלפי חוץ. ראה תמונה של שאקל בזוית קיצונית, האם אתה מתכוון למשהו כמו השאקל הימני של חנן, אך זוית הרבה יותר קטנה?
http://www.jeepolog.com/ext_images/hanan3.jpg
לגבי הברגים - אני מנחש שהשאקלים אצלך מקוריים, ולכן אין לך מה לחפש סימנים על ראש הבורג - מדובר בבורג שתול בתוך הפלאח של השאקל, והראש הוא כיפה.
אולי תותב הגומיה שיושב שם שחוק וגמור? אם כן כדאי להחליף.
כדאי להחליף לגומיה אחרת ולא לאוקולון כדי לשמור על הגמישות ופריקת העומסים שהגומיה מאפשרת.
תודה נמרוד, אחרי התמונה שצרפת אני די רגוע.
כנראה שאני :
1. לא נמצא מספיק לפני הג'יפ כאשר אני נוהג בו 8)
2. מטייל יותר מדי עם חבורת רכבים יפניים במחירים של 150K+ ...
מאיר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.