PDA

צפייה בגרסה מלאה : יבוא טרנספר 4.16 לסמוראי 98 מחו"ל



ori r
21-07-08, 00:42
שלום,
מעוניין לנסות ולרכוש בחו"ל טרנספר 4.16 לסמוראי מודל 98.
שאלתי היא:
הבנתי שצריך לעשות הסבה מטרנס' שרשרת לגלגלי שיניים במודל הזה, לכן, אילו חלקים (או סט שלם) עלי לרכוש כדי להשאיר מינימום של עבודה/רכישת חלקים בארץ? כמו כן, איפה כדאי לרכוש ומהן העלויות הצפויות?

תודה ושבוע טוב,
אורי

yossivarman
21-07-08, 08:51
הפיתרון השפוי והנכון למה שאתה רוצה לעשות
זה לקנות טרנספר של סמוראי בשנתונים של עד 95
ולקנות קיט של 4.16 מחול ולחבר אותם ביחד.
תוכל למכור את שלך

ori r
21-07-08, 11:41
הפיתרון השפוי והנכון למה שאתה רוצה לעשות
זה לקנות טרנספר של סמוראי בשנתונים של עד 95
ולקנות קיט של 4.16 מחול ולחבר אותם ביחד.
תוכל למכור את שלך

יש בכלל אופציה אחרת? שלי זה שרשרת אז הבנתי שבכל מקרה אני חייב להחליף לטרנספר גג"ש.
יש כל מיני רמות של קיטים של 4.16 - אני לא מבין איזה מהם אני צריך להזמין...

http://www.lowrangeoffroad.com/samtcase.htm

סוזי המשתוללת
21-07-08, 15:49
לפי מה שאני שמעתי והדגש על שמעתי יש היום כבר קיטים של הפחתה לג'ימני וגם הוא טרנספר שרשרת אם כי אני לא יכול לערוב לכך
יש דרך עוד יותר קלה והיא למצוא טרנספר משופר ולקנות אותו...:mrgreen:

קישקוש
21-07-08, 19:20
לפני שבוע מורי ביצע לי את אותה עבודה אני הבאתי לו את הקיט והוא ביצע את הקניה והשיפוץ של הטרנספר גלגלי שיניים ההתקנה של הקיט וההתאמות (קיצור דרישפטים כמדומני).
לדעתי זו הדרך הזולה ביותר (אם יש לך מישהו שיביא לך את הקיט מארה"ב).
אם יש לך את הידע והזמן לעבוד לבד אתה יכול לחסוך קצת, אני העדפתי א המקצועיות ומהירות העבודה של מורי .
בכל מיקרה אתה מוזמן לצלצל אלי(יש לך את הטלפון ) אני אשתדל לעזור או לפנות למורי .
בהצלחה

GodsFather
21-07-08, 21:05
אתה יכול גם לפנות ישר למורי... :)

חוצמזה , אם אתה רוצה לקחת את זה בתור פרויקט ולהיות החלוץ הראשון (?) שעושה זאת לבד, לדעתי הרווח הוא אף יותר מהעניין הכלכלי - לומדים להכיר את הרכב, עוד רכיב ועוד רכיב, מבינים יותר.

המומלץ לסמוראי עם יכולת הנעלה עד 235 (31" זה גבולי) - 4.16 , אופטימלי גם לנעולים קדימה אחורה , אחלה של קיט. אבל משהו לא מסתדר לי בלינק ששלחת... ההבדל בין 4.16 ל6.5 הוא 50 וקצת דולר ובין לבין המספרים הללו, המחירים כמעט כפולים.... אז למה לא ללכת על הגדול ביותר ? 1:6.5 (כמו שיש לי למשל), נותן עוד אפשרויות במידת הצמיג , זחילה מחרידה והמון מומנט (לחיוב בעיני)... אם כבר מביאים משהו מחו"ל.

itay
21-07-08, 21:35
אתה יכול גם לפנות ישר למורי... :)

חוצמזה , אם אתה רוצה לקחת את זה בתור פרויקט ולהיות החלוץ הראשון (?) שעושה זאת לבד, לדעתי הרווח הוא אף יותר מהעניין הכלכלי - לומדים להכיר את הרכב, עוד רכיב ועוד רכיב, מבינים יותר.



צר לי לאכזב אבל חלוץ הוא לא יהיה - מיסתובבים פה כמה אנשים שכבר עשו את זה (סחבק ביניהם...). העבודה לא מסובכת, מה שחשוב זה לפרק לאט ובזהירות, עם כלים מתאימים. אם אתה לא סומך על הזיכרון שלך, מצלמה מאוד תעזור, מלחציים חובה. אם תרצה אני אוכל לעזור לך - נגמרו המבחנים.

בהצלחה,

איתי.

ori r
22-07-08, 00:06
אתה יכול גם לפנות ישר למורי... :)

חוצמזה , אם אתה רוצה לקחת את זה בתור פרויקט ולהיות החלוץ הראשון (?) שעושה זאת לבד, לדעתי הרווח הוא אף יותר מהעניין הכלכלי - לומדים להכיר את הרכב, עוד רכיב ועוד רכיב, מבינים יותר.

המומלץ לסמוראי עם יכולת הנעלה עד 235 (31" זה גבולי) - 4.16 , אופטימלי גם לנעולים קדימה אחורה , אחלה של קיט. אבל משהו לא מסתדר לי בלינק ששלחת... ההבדל בין 4.16 ל6.5 הוא 50 וקצת דולר ובין לבין המספרים הללו, המחירים כמעט כפולים.... אז למה לא ללכת על הגדול ביותר ? 1:6.5 (כמו שיש לי למשל), נותן עוד אפשרויות במידת הצמיג , זחילה מחרידה והמון מומנט (לחיוב בעיני)... אם כבר מביאים משהו מחו"ל.

היי,
בינתיים אני לא צופה מעבר בזמן הקרוב לצמיגים יותר גדולים (גם ככה התקציב מוגבל...)
השאלה היא האם קיט של 6.5 לא יהיה קצר מדי עבור רכב הנוסע על צמיגי 215/75/15......
כמו כן, נראה לי שאם 6.5 פוטנציאל הנזק למכלולים יהיה הרבה הרבה יותר גדול...לא?
יש מישהו שנוסע עם כאלו יחסי העברה קצרים על צמיגים כמו שלי?? בכל מקרה אשמח אם אנשים יכניסו גם תגובות לגבי ה4.16 (קראתי את הכתבה של נקסוס על ההתקנה אבל אשמח לשמוע אנשים שכבר נוסעים על כאלו יחסים זמן מה...)

GodsFather
22-07-08, 00:17
במשך כשלושה חודשים נסעתי על הקיט הזה עם 205. הרכב מאיץ יופי , זינוק בעליה (תלולה) יכול להתחיל גם בשני בלי מאמץ , אבל ההפחתה היא כאמור 20% ובאה לידי ביטוי במהירות הגבוהה.

נאמר ככה -

3000 סל"ד (בערך) = 100 קמ"ש במקור, אז בקיט הזה 80 קמ"ש. אם אתה לא מתכנן לעלות ל235 לפחות, בהחלט אין צורך, לי זה לא הפריע כי ידעתי שעניין המידות ישתנה והולך להשתנות שוב בהמשך (מה חשבתי לעצמי??? 235 זו בדיחה לעומת 31 וגם זה לא מספיק לי).


חוצמזה , אני אוהב לנסוע לאט.

ori r
22-07-08, 02:44
ד"א, מדוע הקיט של קלמיני 5.14 עולה יותר ממאה דולר יותר מאשר ה6.5 באתר LOW RANGE ?
האם מגיע עם חלקים נוספים או שיש סיבה אחרת?

ההבנה שלי בנושא עדיין לא מספיקה :) תודה לעונים

GodsFather
22-07-08, 12:20
יצרנים שונים, עלויות שונות. תשים לב שכל קיט מגיע ממישהו אחר. האחד מטרייל-גיר , השני מקלמיני וכו וכו.

כלל ברזל בעניין הזה הוא האחריות, בגלל המרחק והעובדה שאין כאן בארץ נותני שירות לקיטים הללו, שבר עלול להשבית רכב למצב של חזרה למקורות וחבל. טרייל-גיר נותנים אחריות לכל החיים על המוצרים שלהם - שבר,שחיקה הכל מכל וכל, דאגתי לברר זאת עם החבר'ה טלפונית ובמייל עוד לפני שרכשתי,מה לגבי קלמיני ? סוזי, אולי אתה יודע ?

ori r
28-07-08, 00:25
משיחה עם רמי RAMURAI עלתה נקודה מעניינת
יש הבדלים בקורונה בין הדגמים הוותיקים לבין מודל 98' - מס' השיניים בקורונה.
בגדול, אם הבנתי נכון, היות ויד לי פחות שיניים בקורונה הגמד שלי יסע יותר מהר מאשר סמוראי ותיק עם אותו קיט.

השאלה היא כמה זה באמת משפיע? האם זה ממש מינורי או שזה יצדיק לדחוף לסמוראים חדשים כבר 6.5:1 במקום 4.16?....

מזיכר שאני על צמיגי 215.75.15

רמי, תודה על ההסבר ממקודם!

סוזי המשתוללת
28-07-08, 01:16
למיטב זכרוני יחסי ההעברה בסרן של 98 זהים או אפילו "קצרים" מהדגמים של עד 95 כולל שם היחס היה 3.73
יש סרנים שהגיעו עם 3.9 (יותר קצר ב5%)ורק דגמי ה1000 והטנדרים הגיעו עם 4.1 אבל שם יש בעיות של קורונה יותר חלשה
בתכלס הסט אפ הכי נכון כן לארץ לכב יומיומי שמשמש גם לעבירות קיצונית הוא עם ה4.16
בכלל הדרך הנכונה היא בכלל יחס של כ 1:3 בטרנספר (בדומה לסופה /דיפנדר )ויחס מתקן של 4.1 בסרנים
אלא שזו אופציה יקרה מדיי ולא באמת הכרחית "וקיצור הדרך " של ה4:16 הוא בהחלט נכון אם כי יש לו את החסרונות שלו
ועכשיו למה זו הבחירה הנכונה?
1)כי הסיכוי שתשים צמיג יותר גדול מ29 (235) הוא אפסי.... והמבין יבין :D
2)כי מעבר ליחס הזה אתה מעביר את העומס הלאה לגלי ההינע ולסרנים ולא מתכנן מערכת שחלוקת העומסים בה היא שווה
3)כי זה גם לא ייתן כלום בשטח ואולי אפילו ייפגע בגלל "הבור " שנוצר בין הhi לlo של הרכב
גם ב4:16 הבור הזה עמוק מדי ולכן הייתי מעדיף 1:3 ושינוי יחס בסרנים)
4)כי גם עם 4:16 וצמיגי 29 נהגים לא זהירים שוברים בקלות ציריות - תאר לך מה ייקרה עם כמעט כפול מזה....התפלקה לך הרגל על הגז ואתה יכול לשיר צ'או צ'או במבינה לציריות :D
שלא לדבר על זה שהעומסים על הביית של הטרנספר הם עצומים והקייס הוא בעל סיכויים טובים להתנפץ
5)כי 4:16 וצמיגי 215 יהפוך את ההילוך החמישי להילוך זמין שאתה לא תאמין - אתה תעלה את העליות מים המלח לירושליים ב4-5 עם רכב עמוס ובמהירויות תלת ספרתיות עם יותר מזה המנוע סתם ייצרח...וכך גם תצרוכת הדלק
ולסיכום רכב שבנוי נכון הוא אוסף של איזונים וכשמפרים את האיזונים הנ"ל אז הוא כבר לא בנוי נכון ...

סוזי המשתוללת
28-07-08, 01:18
ותגובה לאמיר שר :D
אתה יודע מי צריך טרנספר הכי גדול ?
זה עם ה........ הכי קטן :D

GodsFather
28-07-08, 14:42
ותגובה לאמיר שר :D
אתה יודע מי צריך טרנספר הכי גדול ?
זה עם ה........ הכי קטן :D

לא הכמות אלא האיכות חביבי... קטן קטן אבל ממזר.

אני מצודד בדבריו של סוזי בנוגע לגודל ה... ולעניין ההמלצות שלו - 4.16 זה הפתרון הנכון לך ולרוב בעלי הסמוראים בארץ.

עזוב התעסקות עם הסרנים עצמם , זה עולה הון ועלות-תועלת במקרה זה מראה שזה לא משתלם בעליל.

זכור לי איזה מנהל פורום שהיה לו קיט 5.14 עם שינוי ביחסי העברה גם בסרנים , נסע עם 32" כשנסע, אבל עד שנסע...

חוצמזה , אני מנסה ליצור מצב שרק אני (ורמי שהצליח להתפלח) נהיה בעלי הקיט הייחודי הזה בארץ, כי יש לי בעיות ילדות וחשוב לי להיות מיוחד (לגבי רמי, אין לי הסבר:lol: ).

מורי
28-07-08, 23:15
חוצמזה , אני מנסה ליצור מצב שרק אני (ורמי שהצליח להתפלח) נהיה בעלי הקיט הייחודי הזה בארץ, כי יש לי בעיות ילדות וחשוב לי להיות מיוחד (לגבי רמי, אין לי הסבר:lol: ).

אמיר,תתפלא אבל יש כבר עוד כמה שנוסעים עם קיט זהה לשלך.:confused: ולגבי רמי-יש לי הסבר,אבל הוא לא לשיחה בפורום...:p

בכל מקרה,אני עם צמיג 30" וקיט 4.16 ולא נתקלתי עדיין בצורך של יחסי העברה נמוכים יותר.

ל -ORI -אם תצליח לייבא טרנספר משופץ עם קיט שתול בפנים,לך על זה! זאת האופציה הזולה ביותר.

RAMURAI
29-07-08, 00:48
אני חקרתי המון אל כל הקיטים של יחסי העברה.
ולמה בחרתי ב-6.5:1???
אתם לא רואים את הפרצופים של אנשים בבור שבעליות של 75 מעלות האוטו נוסע בלי נהג(RAMURAI)
בלי גז ונגיע בהגה. וחוץ מזה הכלי עוד לא גמור. בדרך לשידרוג רציני וולי הורדה מהכביש. לא בטוח. עוד ידברו אל היפיוף. ככה זה יהיה. ויתחילו השפלות של כל מני רכבים יקרים(משודרגים) רמז. כמו הסופה בעקרבוט. לפניי שבועים.
לא נשער הרבה חכו בסבלנות.

GodsFather
29-07-08, 09:27
לא יודע למה אתה כותב כל כך גדול אבל אם זה עושה לך טוב :p

אני לא קניתי את הקיט בשביל האחרים, קניתי אותו בשבילי, בשביל האיטיות והאפשרות לשליטה רגועה ברכב. בלי משחקים בגז, בלי משחקים בקלאצ' וכד'. מרים טורים לאיזור ה900-1000 והרכב זוחל לו בכל זוית ואין גם בעיה של להתחיל מהמקום גם באמצע עליה בזוית. אני משער שגם ב4.16 זה ככה, אבל גם לי יש תכניות לשדרוג הרכב וזה היה השיקול הנוסף.

נראה לי שבזאת אפשר לסיים את סאגת הסיפורים האישיים, נראה לי שפותח השרשור הבין את ההמלצה - 4.16

ori r
30-07-08, 18:22
לא יודע למה אתה כותב כל כך גדול אבל אם זה עושה לך טוב :p

אני לא קניתי את הקיט בשביל האחרים, קניתי אותו בשבילי, בשביל האיטיות והאפשרות לשליטה רגועה ברכב. בלי משחקים בגז, בלי משחקים בקלאצ' וכד'. מרים טורים לאיזור ה900-1000 והרכב זוחל לו בכל זוית ואין גם בעיה של להתחיל מהמקום גם באמצע עליה בזוית. אני משער שגם ב4.16 זה ככה, אבל גם לי יש תכניות לשדרוג הרכב וזה היה השיקול הנוסף.

נראה לי שבזאת אפשר לסיים את סאגת הסיפורים האישיים, נראה לי שפותח השרשור הבין את ההמלצה - 4.16

התקבלה החלטה - 4.16
תודה לכל העונים, עדכונים לכשהדבר יכנס לשלבי ביצוע (ייקח קצת זמן)

מורי - איך אפשר להביא קייס כזה לארץ?? זה חתיכת משקל אם מביאים את כל העסק ולא רק את הקיט בלי הקייס, אלא אם כן לא הבנתי נכון...

שוב תודה,
אורי

מורי
31-07-08, 22:43
מורי - איך אפשר להביא קייס כזה לארץ?? זה חתיכת משקל אם מביאים את כל העסק ולא רק את הקיט בלי הקייס, אלא אם כן לא הבנתי נכון...

שוב תודה,
אורי


להזכירך,הכותרת של השרשור היא : יבוא טרנספר 4.16 לסמוראי 98 מחו"ל
אני יוצא מנקודת הנחה שיש לך איך להביא את זה.(אחרת מה הטעם לשאול?:p)
אם אין לך איך להביא משקל שכזה (כ-15 ק"ג) אז בפירוש תביא רק קיט ותמצא כאן קייס תקין לשתול בו אותו.

ori r
01-08-08, 02:36
להזכירך,הכותרת של השרשור היא : יבוא טרנספר 4.16 לסמוראי 98 מחו"ל
אני יוצא מנקודת הנחה שיש לך איך להביא את זה.(אחרת מה הטעם לשאול?:p)
אם אין לך איך להביא משקל שכזה (כ-15 ק"ג) אז בפירוש תביא רק קיט ותמצא כאן קייס תקין לשתול בו אותו.

דרך להביא כמה חלקים - יש
דרך להביא גוש מתכת במשקל 15 ק"ג - תן לי קצת זמן ונראה, אולי עוד אמצא

מה אמור להיות טווח המחירים של קייס כזה בישראל?... אפשרי בה"פ

-->