PDA

צפייה בגרסה מלאה : נזילת שמן,סרן קדמי היילקס 2002



יובל48
29-07-08, 20:42
משני צידי הסרן יש נזילה רצינית,קניתי 2 מחזירי שמן ואני רוצה
להחליף אותם.
1.אני מבין שבניגוד לסרן חי המחזירים נמצאים בקצוות הסרן ולא קרוב לדפרנציאל
האם נכון?
2.האם יש תמונות פיצוץ של סרן קדמי היילקס,מתלה נפרד?
3.מה סדר הפעולות לפירוק הציריות והחלפת המחזירים והאם יש דברים מיוחדים
שעלי לשים לב בזמן העבודה?

אודה לבעלי נסיון וידע על תשובותיהם.
יובל

איציק - 4X6ZH
30-07-08, 12:11
משני הצדדים בו זמנית ?
לפני שאתה מתחיל לפרק

1 בדוק שאין יותר מדי שמן
2 בדוק איזה סוג שמן יש ( אולי דליל מדי )
3 בדוק שנשם הסרן תקין ( אולי סתום )

*****
איציק

יובל48
30-07-08, 19:10
מהיום שקניתי את הרכב (לפני כחודש)לא נסעתי בשילוב 4X4,
נזילת השמן נראית היטב משני צידי הסרן ועל משטח החניה.
לפי הריח ומישוש, השמן כנראה 80-90,הוספתי כבר בעצמי
שמן לפי הצורך ואין עודף.
בעניין הנשם,יבדק מחר,אך מכיוון שעדיין לא נסעתי משולב,
לא חושב שהדיפרנציאל התחמם ונוצר איזשהו לחץ שיגרום
לנזילה.
אני גם חוזר על שאלתי הראשונה:האם יש ברשת, או למישהו,
סכמת פיצוץ של הסרן הזה?
תודה
יובל

ד ו ר ו ן
30-07-08, 20:15
תבדוק אם זה אותו הדגם של הדיפ' הזה ואם הוא שונה מדיפ' 7.5 מהשנים הקודמות.
יש תרשימי פיצוץ באחד מקבצי PDF בשרשור ספרי רכב.
חלקם (הקישורים) עדיין עובד.

יובל48
04-08-08, 23:56
ביום חמישי האחרון נגשתי לטפל בהחלפת מחזירי השמן,העבודה בוצעה
בעזרת חבר בעל מוסך קטן שעוסק בעיקר ברכבים קטנים וישנים.
תוך כדי עבודה התגלו מס. דברים שחייבו תיקון והחלפה.
1.תותבים למשולש תחתון,שהיו "גמורים"בצד ימין.
2.צד שמאל של הסרן ארוך יותר ומורכב משתי ציריות,אחת ישרה
והשניה בעלת מפרק בשתיהן התגלו מיסבים "שפוכים".
מכיוון שכך נאלצתי לכתת רגלי למוסך טויוטה הקרוב ולקנות
את החלקים החסרים(אין במלאי,צריך להזמין מהמחסן המרכזי)
בקיצור,עבודה של חצי יום ו 140 ש"ח עבור מחזירי שמן,
הפכה ליומיים ו 1300 ש"ח חלקים.

-->