PDA

צפייה בגרסה מלאה : מכון קפיצים "קפיצי מאיה" - באר שבע



ערן המסוקס
06-08-08, 14:23
אני רוצה להודות מעל דפי הפורום לאהרון, בעל מכון לקפיצים בעמק שרה - באר שבע.

היום הייתי אצלו לשם החלפת בוקסות קפיצים. כשהוא מבצע עבודה כזאת, הוא לא מדלג על אף שלב ולא מחפף, כמו שאפשר לצפות ממוסכניקים ברחבי ארצנו היפה.

גרוז כל בוקסה וכל בורג, זה דבר שמיותר לציין. כל חלק גם נבדק בקפדנות, כולל השאקלים (החורים התרחבו מעט, והדבר תוקן) כל חלק לא תקין לחלוטין מתוקן או מוחלף. נעשתה עבודה, מקצועית לחלוטין, ואני יכול לאמר שלב שקט, שכשאני מכניס אליו את הרכב אני רגוע.

סגירת הברגים ברגש המתאים כמובן, ולא סגירה חוראנית, בדיקה של כל מה שמחובר מסביב. הוא לא יתן ללקוח לצאת ממנו לא מרוצה. השלים אומים והסידר את הקפיצים לפי כל השגעונות שלי.

אני לקוח קבוע אצל אהרון מקפיצי מאיה. ועשיתי תיקונים שונים, כולל תיקון, החלפה ועירגול קפיצים בפעמים שונות. כל פעם שעשיתי זאת, העבודה נעשתה בשיא המקצועיות, תוך החלפת רכיבים וחלקים (בוקסות, ברגי U, שאקלים... ), לפי הצורך.

יש לציין שאני לא מוכן לתת כמעט לאף אחד בעולם לגעת לי אפילו ברכב. כך שלמה שנאמר פה, יש משקל רציני מבחינתי.

קפיצי מאיה בונים קפיצים לג'יפים לפי דרישות. כולל כל המכשור הדרוש לייצור עלים חדשים עם חומר גלם מפלדה גרמנית, לא תורכית, לפיו. יש הרבה ניסיון בייצור קפיצים (בדואים עם סופות בעיקר, ואין צורך לפרט יותר מידי, אבל אתם מבינים שהקפיצים צריכים לעבוד קשה, הרבה וטוב). הגבהות וכל שיגעון שתבקשו, לפי מחיר השווה לכל נפש.
כשיגיע הזמן המתאים, אני בטוח שאגביה את הרכב ע"י קיט שהוא מייצר, ואדווח פה באתר בצורה מפורטת.

המחירים מצויינים, בטח שמעולים לעבודה המקצועית שלו. כולל לקיחת אחריות מלאה על כל דבר. תמיד יש לאן לחזור, ותמיד יצאתי מרוצה. אני חושב שהוא הרוויח את המצלתי ביושר. :)

קפיצי מאיה - אהרון 0507-616728

-->