צפייה בגרסה מלאה : התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר
בימים אלו אני מנהל משא ומתן לקניית דיפנדר 97 דיזל
לשעבר מישטרה הכלי במצב סביר מבחינת הבודי והמנוע
אשמח לישמוע כמה אלפים אמור לעלות התענוג ואיך באופן כללי
הדגם הספציפי הזה{דגשים לבדיקה וכו}
תודה מראש ספי
אני מניח שאת זה קראת:
http://www.jeepolog.com/498.html
מעבר לכך, מה מיוחד (לטוב ולרע) ברכב שאתה במו"מ לגביו?
אסף.
אני מניח שאת זה קראת:
http://www.jeepolog.com/498.html
מעבר לכך, מה מיוחד (לטוב ולרע) ברכב שאתה במו"מ לגביו?
אסף.
,תודה על הלינק החכמתי
לא משהו מיוחד מאוד. אני מחפש אוטו לאישה וחשוב
לישמוע מבעלי ניסיון שהאוטו לא חולה מלידה במחלות
חשוכות מרפא ושהשוק שלו מספיק טוב כדי שנצליח למכור
את מה שהגברתתשאיר ממנו
כדי שלא יהיו הפתעות - קח את האישה לעשות סיבוב על האוטו לפני הרכישה.
מוני אורבך
13-08-08, 08:42
ברשותי רכב מהסוג הזה בדיוק כולל העבר המשטרתי.
אין דגשים מיוחדים מעבר לכתבה המצוינת שקיבלת לינק אליה.
אבל יש לי כמה טיפים שלא צוינו בכתבה (טוב לכול דיפנדר)
1. בדוק שבוצע ישור קו טוב - צינורות מים חדשים או קרובים להיות כאלו. מכל מים שהוחלף ללבן (לשחור נטיה להתפוצץ אחרי כמה שנים). כלל בדיפנדר בדוק טוב את מערכת המים הדפנדרים רגישים לה.
2. בדוק חימום וקרור.
3. בדוק את כול מערכת החשמל שהכול עובד. עבר משטרתי אומר שהתעסקו עם החשמל שלו.
4. בדוק את מצב הפלסטיקה בתוך הרכב. חלקי פלסטיק שבורים של דשבורד קשה להשיג.
5. בדוק מצב ריפוד הגג. ריפוד נופל יעלה לך 1K
בגלל שהדיפנדר קצר מאוד נוח לנסוע איתו. הוא כמעת פריווט. הבעיה הגדולה שלו בתחום הנוחיות היא רעש המנוע החזק. בעיר זה לא כול כך מציק אבל בבין עירוני זה מתחיל להציק.
אישתך חיבת לנסוע איתו כדי לראות שהרעש לא מציק לה מדי. היו כאלו שניסו להפחית את הרעש (שלמה) עולה כ 2K אבל לא יודע את מידת ההצלחה...
אשר לסחירות הרכב.. נושא כאוב ביותר!!!
דיפנדרים כאלו עומדים חודשים ארוכים ללא דורש. גם קצרים וגם ארוכים. חלקם בגלל מחירים מופרזים בעליל. אבל יש גם כמה שלא. עלית מחירי הסולר כנראה עשתה את שלה.
דוגמא טובה. הדיפנדר הפרטי שלי. קניתי אותו במחירון (46K) לפני שנתים. הוא היה במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אני השקעתי בו בישור קו מסיבי, תיקון ריפוד הגג, יצירת מושבים רוחביים, תאי איכסון, מתקן גלגל ועוד. החלפתי גם ל 4 צמגים חדשים. בנוסף קניתי 4 צמגי שטח חדשים. התקנתי נעילות ARB קידמית ואחורית + קומפרסור ומצבר מוגדל. בקיצור השקעתי מכול טוב.
לפני חודשים החלטתי שצריך להמשיך הלאה (מין שגעון פרטי שלי כול שנה שנתים להחליף רכב).
פרסמתי אותו במחיר ב 55K. המחירון שלו היום 44K. תוסיף 10K לנעילות וקומפרסור ולפחות עוד 5 למסביב ואתה מגיע ל 59. כלומר המחיר הוא מאוד סביר.
ההצעה הגבוה ביותר שקיבלתי היא 42!!! במחיר הזה אני פשוט לא מוכן למכור. עם כול השגעון שלי להחליף רכבים אני לא אאבד 13K ללא שום סיבה טובה.
והכי מעצבן שאנשים בכלל לא מתרשמים מכול התוספות! רק ממחיר הקניה. אותו בחור שהציע לי 42 הסכים שאוריד את הנעילות והעיקר שיקבל את הרכב ב 42. אבל זה לא מפתיע אותי. תמיד ישראלים חושבים שהם יתקינו בפחות כסף (-:
בקיצור זה המצב. נכון להיום אני מוכן להיפרד ממנו ב 50K ואין דורש. אז תעשה את החשבון שלך בנושא הסחירות...
העיצה הכי טובה שקיבלת פה היא מגלעד, לטובתך ולטובת עתיד המשפחה, קח אותה לסיבוב ארוך על הרכב, חשוב שהיא תבין למה היא נכנסת.
תודה על התגובות
לגביי הרעש בתא הנוסעים זה דווקה יתרון עצום
בימים בהם הסולר עולה 7 שקלים לליטטטטר
זה וודאי יגרום לה ליסוע פחות;)
ידידי אני המשיך את התשובה של גלעד .נשים יכולות לנהוג ברכב שטח קשוח(סופה סיקס דיפנדר סמוראי)אך לא לכל אישה מתאים גיפ קשוח.
ברשותי רכב מהסוג הזה בדיוק כולל העבר המשטרתי.
אין דגשים מיוחדים מעבר לכתבה המצוינת שקיבלת לינק אליה.
אבל יש לי כמה טיפים שלא צוינו בכתבה (טוב לכול דיפנדר)
1. בדוק שבוצע ישור קו טוב - צינורות מים חדשים או קרובים להיות כאלו. מכל מים שהוחלף ללבן (לשחור נטיה להתפוצץ אחרי כמה שנים). כלל בדיפנדר בדוק טוב את מערכת המים הדפנדרים רגישים לה.
2. בדוק חימום וקרור.
3. בדוק את כול מערכת החשמל שהכול עובד. עבר משטרתי אומר שהתעסקו עם החשמל שלו.
4. בדוק את מצב הפלסטיקה בתוך הרכב. חלקי פלסטיק שבורים של דשבורד קשה להשיג.
5. בדוק מצב ריפוד הגג. ריפוד נופל יעלה לך 1K
בגלל שהדיפנדר קצר מאוד נוח לנסוע איתו. הוא כמעת פריווט. הבעיה הגדולה שלו בתחום הנוחיות היא רעש המנוע החזק. בעיר זה לא כול כך מציק אבל בבין עירוני זה מתחיל להציק.
אישתך חיבת לנסוע איתו כדי לראות שהרעש לא מציק לה מדי. היו כאלו שניסו להפחית את הרעש (שלמה) עולה כ 2K אבל לא יודע את מידת ההצלחה...
אשר לסחירות הרכב.. נושא כאוב ביותר!!!
דיפנדרים כאלו עומדים חודשים ארוכים ללא דורש. גם קצרים וגם ארוכים. חלקם בגלל מחירים מופרזים בעליל. אבל יש גם כמה שלא. עלית מחירי הסולר כנראה עשתה את שלה.
דוגמא טובה. הדיפנדר הפרטי שלי. קניתי אותו במחירון (46K) לפני שנתים. הוא היה במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אני השקעתי בו בישור קו מסיבי, תיקון ריפוד הגג, יצירת מושבים רוחביים, תאי איכסון, מתקן גלגל ועוד. החלפתי גם ל 4 צמגים חדשים. בנוסף קניתי 4 צמגי שטח חדשים. התקנתי נעילות ARB קידמית ואחורית + קומפרסור ומצבר מוגדל. בקיצור השקעתי מכול טוב.
לפני חודשים החלטתי שצריך להמשיך הלאה (מין שגעון פרטי שלי כול שנה שנתים להחליף רכב).
פרסמתי אותו במחיר ב 55K. המחירון שלו היום 44K. תוסיף 10K לנעילות וקומפרסור ולפחות עוד 5 למסביב ואתה מגיע ל 59. כלומר המחיר הוא מאוד סביר.
ההצעה הגבוה ביותר שקיבלתי היא 42!!! במחיר הזה אני פשוט לא מוכן למכור. עם כול השגעון שלי להחליף רכבים אני לא אאבד 13K ללא שום סיבה טובה.
והכי מעצבן שאנשים בכלל לא מתרשמים מכול התוספות! רק ממחיר הקניה. אותו בחור שהציע לי 42 הסכים שאוריד את הנעילות והעיקר שיקבל את הרכב ב 42. אבל זה לא מפתיע אותי. תמיד ישראלים חושבים שהם יתקינו בפחות כסף (-:
בקיצור זה המצב. נכון להיום אני מוכן להיפרד ממנו ב 50K ואין דורש. אז תעשה את החשבון שלך בנושא הסחירות...
אח! מוני מוני- מאחר ואנחנו מכירים את יכולותיך הטכניות המופלאות (ואין כאן שביב של ציניות)- אם רק היה לך ארוך (אני מדבר על דיפנדר כמובן) הוא כבר מזמן היה אצלי בחניה.
ועכשיו לשאלתי:
האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים? זה רק נדמה לי או שהקצרים תקועים הרבה יותר זמן בלוחות? האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)
אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40, אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:
[QUOTE=yoav;210181]האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים?הבדל עצום! אין ביקוש לקצרים, כי במחיר הזה אפשר לקבל ג'ימני כמעט באותו הגודל, יותר נוח ויותר חדש האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)אין הבדל, לפעמים הארוך יכול ליהיות גם מוכר בהוצאות לרשויות המס.
אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40,אלוהים כמה שאתה זקן... אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:[/QUOTE
[quote=yoav;210181]האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים?הבדל עצום! אין ביקוש לקצרים, כי במחיר הזה אפשר לקבל ג'ימני כמעט באותו הגודל, יותר נוח ויותר חדש האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)אין הבדל, לפעמים הארוך יכול ליהיות גם מוכר בהוצאות לרשויות המס.
אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40,אלוהים כמה שאתה זקן... אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:[/QUOTE
תודה נשמה
אגב-המשפט "לא נולד המנייאק שיכול לעצור את הזמן" תופס גם אחרי השחרור- עובדות החיים.
(ו ב 2018 כשאני אשתחרר סופית ממילואים תזכיר לי להעביר לך את ה ב' שלי שישמשו אותך עוד שנים ארוכות...ובינתיים- לך תעשה קפה- צעיר!:cool::cool:)
עידן - אני חושב שההשוואה בין ג'ימיני לדיפנדר , היא כמו השוואה בין תפוח למסרק :)
כל אחד טוב למטרה שלה הוא מיועד , והמטרות הן אחרות לגמרי ...
אני גם מכיר אנשים שחיפשו דיפנדר קצר בנרות ולקח להם הרבה זמן למצוא ...
לכל סיר יש את המכסה שלו - לפעמים צריך סבלנות (למכור או לקנות)
אמיר.
מוני אורבך
17-08-08, 09:12
יואב - ראשית תודה על המחמאה.
בקשר לביקוש של קצר לעומת ארוך...
לא ניסיתי למכור ארוך אבל לא נראה לי שיש הבדל מהותי.
גם הם נשארו בלוח לא מעט זמן. אבל שוב רובם עם מחיר מופקע!
אגב זה לא שאנשים לא התענינו.
פשוט בכול פעם שאמרתי שטפלתי ברכב לבד הם מיד נכנסו להלם ונעלמו (-:
כנראה שהאגדה על לנדרובר כול כך חזקה, והאמונה שרק גורוים מאגיים יכולים לטפל ברכב, חזקה מתמיד.
שאר הקצרים שפורסמו, היה להם מחיר מופקע בעליל (לדעתי).
ויתכן שזו הסיבה שנשארו.
יש הבדל גדול בין ארוך לקצר מבחינת הביקוש, ארוכים נמכרים הרבה יותר מהר, אלי פונים כמה וכמה אנשים מידי שבוע אם אני מכיר דיפנדרים למכירה, כמעט ותמיד מדובר על ארוך.
בכללי אני לא מכיר אף אדם שקנה קצר ולא הצטער של זה, חוץ ממראה וזריזות(עלק זריזות, בכל זאת דיפנדר) אין לקצר שום יתרונות ולא רק שאין יתרונות, יש לו הרבה חסרונות מול הארוך.
מוני אורבך
17-08-08, 10:52
ארז אני לא כול כך מסכים עם הקביעה הזו.
הארוך הוא פשוט משאית! וזה מתבטא גם בכביש וגם בשטח!
לנסוע ביום יום עם ארוך ובמיוחד בעיר זה פשוט סיוט מתמשך.
וגם בשטח אתה לא מלקק דבש.
הרכב כבד מסורבל ובמקומות טכניים צרים אתה ממש בבעיה.
הקצר יחסית מרגיש ממש כמו פריווט! נוח מאוד ליום יום והרבה יותר נוח במקומות טכנים צרים.
איפה החסרונות שלו?!
1. מקום כמובן!!! טיול בזוג אין שום בעיה יש המון המון מקום. כאשר רוצים להושיב משהו מאחורה מתחילה הבעיה. אני ואחרים מצאנו כמה פתרונות יצרתיים אבל זה דורש השקעה.
2. מדרגות סלע מאוד מאוד מאוד גבוהות. כאן יש סכנה ממשית להתהפכות לאחור. כמובן שזה בעיה רק למי שמחפש מדרגות סלע כאלו. במסלול טיול קשה רגיל אין דברים כאלו
אגב את הפשרה הטובה אני מצאתי דווקא בדיסקו! הוא ממש באמצע בין דיפנדר קצר לארוך. הבעיה איתו שגם הוא מאוד מאוד כבד ולכן מסורבל. מה לעשות אין ארוחות חינם...
קודם כל אני אקדים ואומר שאני מוכר דיפנדר קצר כך שיכול להיות שדעתי מוטה.
ממה שאני ראיתי, מי שאינו בעל משפחה או שלא מרבה לטייל אתה יכול בהחלט להסתפק ב-90 ולא לסבול ביומיום את הנסיעה במשאית
מבחינת מקום לציוד - אנחנו נסענו לטיול של 3 ימים עם ציוד ל-6 אנשים בדיפנדר בלי בעיה, כולל צידניות, מים אוהלים שקשים וכדו' כל זה כמובן בתוך הרכב ללא גגון.
ה-90 בנסיעה יומיומית מרגיש בסדר גמור כולל תמרונים בעיר וחניות (שאין מה לעשות אבל זה הרבה יותר משמעותי מלעלות עוד מדרגה בטיול של פעם בחודש במקרה הטוב)
היתרון היחיד שאני רואה היום ל-110 (לפחות חדש) הוא היותו מוכר כרכב משא עם כל המשתמע בכך. אני אישית לא יכול להמשיך להחזיק בדיפנדר שלי (קבוצת רישוי 6) כרכב מהעבודה, זה פשוט לא הגיוני לשלם עליו כל כך הרבה כסף כל חודש (אפילו יותר מתיקונים אצל גורו :) )ולכן הוא כנראה ימכר אם ימצא הקונה המתאים. בינתיים מבחינתי הוא נשאר כרכב שני שלי לסופי שבוע וכיף.
ה90 בראייה נורמטיבית לא זריז ולא מרגיש כמו פריווט, נכון ה110 ממש משאית, אבל ה90 רחוק מלהיות פריווט או אפילו גיפ.
מדובר על רכב כבד לגודלו עם מנוע בעוצמה של אלפקה חולת כלבת עם רדיוס סיבוב של הטיטניק(ועם אותה עמידות למים....).
אני הייתי עם 90 כמה שנים טובות,זה היה כשהייתי צעיר,יפה ואדיוט לא קטן מה שאומר הרבה עבירות...אז יש לי חדשות בשבילך מוני, אין ואני מדגיש אין מקום שה90 עבר וה110 לא עבר, לעומת זאת בהחלט יש מקומות שעם ה110 עוברים ועם ה90 כלל לא מעיזים.
ה110 הרבה יותר נוח,מרווח,יציב, סופג זויות משונות בהרבה יותר סבלנות מאשר ה90, הוא מהיר יותר על השביל או על הכביש בגלל אורכו והוא אומנם יותר איטי מה90 בהאצה,אבל 2 הרכב מאיצים בקצב התפתחות של סלע וולקני....
ב90 יש את הקיר אש המטומטם באמצע מה שהופך את תא הנהג לחד קבינה אבל עם גישה לאחורה, למי שמעל 170 מ"מ זה כבר מפריע ,אין כיסאות אחוריים לכיוון הנסיעה ומרחק הסרנים שלו קצר מה שמפריע גם לעבירות ,אבל בעיקר לנוחות נסיעה.
מוני אורבך
17-08-08, 17:06
ארז קטונתי (תרתי משמע) מלהתווכח איתך...
אני מדבר אך ורק מנסיון האישי שלי.
דפנדר קצר היה לי ארוך לא!
מה שכן היה זה הייליקס שמבחינת אורך ובסיס גלגלים מאוד דומה לדיפנדר הארוך.
אם אתה מדבר על מדרגות סלע עלית בולדרים וכו, אין ביננו ויכוח.
הקצר תופס זוויות הרבה יותר מהר, והוא מפחיד בהרבה.
אבל אם העליה היא לא "ישר למעלה" אלא עם סיבובים באמצע, כאן יש יתרון עצום לקצר.
יכולת התמרון שלו טובה בהרבה מהארוך!!!
זו אותה השוואה בין סמו לסופה. הסופה הרבה יותר יציבה אבל הסמו בעל יכולת תמרון גדולה בהרבה.
הוא לא נכנס למצבים שהסופה יכולה לצאת מהם.
מעבר לזה, ניסית פעם לעבור תעלה או תלולית שהם בדיוק באורך בסיס הגלגלים. מהר מאוד תגלה היכן הקצר עובר והארוך לא...
אבל אנחנו סתם מקשקשים. לא מדובר פה באדם שרוצה לעשות עבירות קיצונית! מדובר על אדם שרוצה לעשות כול מסלול כולל את הקשה ביותר (מדגיש מסלול טיולים!) ועדין שיהיה לו רכב פרקטי (לא משאית!!!) בחיי היום יום. וכאן הדיפנדר הקצר מנצח בגדול. זו דעתי בכל אופן.
לדעתי כל זמן שמדובר בזוג ללא ילדים לא להתקבע אם מוצאים לנד חלומות מבחינת הכל חוץ מהאורך להתפשר .
ללא ספק ארוך נכון מכל זווית פרקטית אבל בקניית דיפנדר שלא למטרת טיולים בתשלום אין כלום מעשי.
ב90 יש את הקיר אש המטומטם באמצע מה שהופך את תא הנהג לחד קבינה אבל עם גישה לאחורה, למי שמעל 170 מ"מ זה כבר מפריע ,אין כיסאות אחוריים לכיוון הנסיעה ומרחק הסרנים שלו קצר מה שמפריע גם לעבירות ,אבל בעיקר לנוחות נסיעה.
באמת?? כשעשיתי סיבוב על 90 חדש באמת לא הבנתי למה הכסא לא הולך אחורה :) רק אז נזכרתי שגם אצלי פעם היה קיר אש...
טוב מאז הפעם האחרונה חבר קנה את אחד
הנוולות הצבאיות בשלב הזה אני מעדיף להיתגלח על פרצופו
ולראות איך החיה הזו מתנהגת וגם לתת לאישה לבחון זאת מיקרוב
סך הכל הכלי דיי מושלם חוץ מיישור קו אצל אלי שחר ולא מעט פחחות
אין הרבה מה לעשות ואנחנו מחפשים פחח שיבצע
את העבודה מרביתם נירתעים {אלומיניום} והמחירים נעים בין
3000 ל 10000 אשמח לדעת על בעלי מקצוע מומלצים וגם מה המחיר
לפחחות וצבע כללי ברמה טובה
הפתרון
רכב נוסף ספייר, ממש שווה כל רגע, משהוא קטן וזול, אך אמין, דיאטסו שרייד או סיריון ישנים ...
והדיפנדר, רק שבא לכם :)
did u sell
if not call me i want to see
0524641287
aviv
ברשותי רכב מהסוג הזה בדיוק כולל העבר המשטרתי.
אין דגשים מיוחדים מעבר לכתבה המצוינת שקיבלת לינק אליה.
אבל יש לי כמה טיפים שלא צוינו בכתבה (טוב לכול דיפנדר)
1. בדוק שבוצע ישור קו טוב - צינורות מים חדשים או קרובים להיות כאלו. מכל מים שהוחלף ללבן (לשחור נטיה להתפוצץ אחרי כמה שנים). כלל בדיפנדר בדוק טוב את מערכת המים הדפנדרים רגישים לה.
2. בדוק חימום וקרור.
3. בדוק את כול מערכת החשמל שהכול עובד. עבר משטרתי אומר שהתעסקו עם החשמל שלו.
4. בדוק את מצב הפלסטיקה בתוך הרכב. חלקי פלסטיק שבורים של דשבורד קשה להשיג.
5. בדוק מצב ריפוד הגג. ריפוד נופל יעלה לך 1K
בגלל שהדיפנדר קצר מאוד נוח לנסוע איתו. הוא כמעת פריווט. הבעיה הגדולה שלו בתחום הנוחיות היא רעש המנוע החזק. בעיר זה לא כול כך מציק אבל בבין עירוני זה מתחיל להציק.
אישתך חיבת לנסוע איתו כדי לראות שהרעש לא מציק לה מדי. היו כאלו שניסו להפחית את הרעש (שלמה) עולה כ 2K אבל לא יודע את מידת ההצלחה...
אשר לסחירות הרכב.. נושא כאוב ביותר!!!
דיפנדרים כאלו עומדים חודשים ארוכים ללא דורש. גם קצרים וגם ארוכים. חלקם בגלל מחירים מופרזים בעליל. אבל יש גם כמה שלא. עלית מחירי הסולר כנראה עשתה את שלה.
דוגמא טובה. הדיפנדר הפרטי שלי. קניתי אותו במחירון (46K) לפני שנתים. הוא היה במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אני השקעתי בו בישור קו מסיבי, תיקון ריפוד הגג, יצירת מושבים רוחביים, תאי איכסון, מתקן גלגל ועוד. החלפתי גם ל 4 צמגים חדשים. בנוסף קניתי 4 צמגי שטח חדשים. התקנתי נעילות ARB קידמית ואחורית + קומפרסור ומצבר מוגדל. בקיצור השקעתי מכול טוב.
לפני חודשים החלטתי שצריך להמשיך הלאה (מין שגעון פרטי שלי כול שנה שנתים להחליף רכב).
פרסמתי אותו במחיר ב 55K. המחירון שלו היום 44K. תוסיף 10K לנעילות וקומפרסור ולפחות עוד 5 למסביב ואתה מגיע ל 59. כלומר המחיר הוא מאוד סביר.
ההצעה הגבוה ביותר שקיבלתי היא 42!!! במחיר הזה אני פשוט לא מוכן למכור. עם כול השגעון שלי להחליף רכבים אני לא אאבד 13K ללא שום סיבה טובה.
והכי מעצבן שאנשים בכלל לא מתרשמים מכול התוספות! רק ממחיר הקניה. אותו בחור שהציע לי 42 הסכים שאוריד את הנעילות והעיקר שיקבל את הרכב ב 42. אבל זה לא מפתיע אותי. תמיד ישראלים חושבים שהם יתקינו בפחות כסף (-:
בקיצור זה המצב. נכון להיום אני מוכן להיפרד ממנו ב 50K ואין דורש. אז תעשה את החשבון שלך בנושא הסחירות...
דיפנדר 110, למה לא?
דיפנדר 90, זה אחלה רכב, אני לא חושב שמישהו יכול בכנות להגיד תקנה 110 או 90 זה תלוי מאוד בצרכים של אותו אדם.
לדעתי 110 הוא יותר נוח, במיוחד אם רוצים להכניס פנימה עוד אנשים, יותר משניים ב90 זה פחות נוח, הכל אפשרי, ראיתי כבר מישהו ששם שני מושבים קדמיים מאחורה ב90 פונים לכיוון הנסיעה, ואפשר להיכנס בין המושבים דרך הדלת האחורית, זה גם משאיר לו מקום לדברים ארוכים יחסית בין המושבים.
אבל להכניס ילדים ב90 זה פחות נוח. אני ממליץ על 110, כך בחשבון שההוצאות הן אותן הוצאות, ורדיוס הסיבוב תלוי ברובו במיקום הגלגלים הקדמיים, גודלם וזוויותיהם, כך שאין הבדל כמעט ברדיוס הסיבוב בין 110 ל90!!! אתם רוצים תבדקו אתם מוזמנים...
זה נכון שלחניה במקביל זה יותר בעייתי, אבל גם 90 הוא דיפנדר הוא לא פריווט!!!
אני הייתי הולך על ה110, יש גם ביקוש יותר גדול ל110 במכירה, כי הוא יותר פרקטי למשפחות ולמטיילים בגלל הגודל.
ולמרות כל מה שאמרתי, אין הרבה מקומות מארץ שה90 לא עובר בהם, ההבדל בין ה90 ל110 הוא לא תהומי אם כי משמעותי, במיוחד באתגרי העבירות שיש בארץ.
והכל בסוף תלוי ברכב הספציפי, אם יש לך רכב שעבר טיפולים יפה ותוחזק כראוי אז תקנה, כך בחשבון שכסף לא תרוויח ממנו, השאלה היא רק כמה תפסיד:(.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.