צפייה בגרסה מלאה : יוניט אורות רוורס...
שלום לכולם..
הגיע זמן הטסט החצי שנתי שלי ואיתו גם תיקון הליקויים הקטנים ..
השאלה שלי היא כזאת.. כרגע היוניט רוורס שלי שיושב על הגיר, לא מתפקד...
מה המחיר לחדש? והאם יש חליפי כלשהו..?
מדובר בסמוראי 1000 שנת 84..
תודה!
שלום לכולם..
הגיע זמן הטסט החצי שנתי שלי ואיתו גם תיקון הליקויים הקטנים ..
השאלה שלי היא כזאת.. כרגע היוניט רוורס שלי שיושב על הגיר, לא מתפקד...
מה המחיר לחדש? והאם יש חליפי כלשהו..?
מדובר בסמוראי 1000 שנת 84..
תודה!
לידך נמצא המומחה לסמוראי, "מורי" בטל' 057-5335353 ובדוק איתו את כל הפרטים, מחירים ואפשרויות.
בברכה - רפי לין
ניסן,
הבעיה אצלך היא מכנית או חשמלית? אם מכנית והבעיה היא בתוך הגיר.... כל היין..
אם חשמלית והיוניט עצמו קיים, סיפור של שעה עבודה בלחץ.
אם אתה רוצה לעבור רק את הטסט ולא מעניין אותך אור רוורס (לא לקפוץ עלי....), חבר פשוט מעגל עם מפסק למנורות של הרברס וכשיגידו לך להניס לרברס פשוט תלחץ על המפסק....
בהצלחה,
איתי
רפי תודה על ההמלצה אבל לנסוע למורי בשביל שטות כזאת, זה יעליב אותו... :lol:
אל דאגה, אני בונה על מורי לטיפולים אחרים בסמו שאני מעדיף שרק הידיים שלו יתקרבו לשם!
איתי.. לדעתי הבעיה ביוניט חשמלית...
יש הצעות אחרות חוץ מלהתקין מפסק?
כן.
להחליף יוניט (אם אתה בטוח שזו הבעיה שלך).
כ-60 ש"ח במכשירי תנועה. (נכון ללפני שנתיים).
כן.
להחליף יוניט (אם אתה בטוח שזו הבעיה שלך).
כ-60 ש"ח במכשירי תנועה. (נכון ללפני שנתיים).
אם היוניט תקין מבחינת תפקוד והבעיה היא רק חוטים שהתנתקו (בד"כ זאת הבעיה), אפשר לתקן את זה ב 5 דקות עם מלחם.
איתי
אם היוניט תקין מבחינת תפקוד והבעיה היא רק חוטים שהתנתקו (בד"כ זאת הבעיה), אפשר לתקן את זה ב 5 דקות עם מלחם.
איתי
זה מה שנעשה בהתחלה.. החוטים כנראה נקרעו בפעם האחרונה שנכנסתי לשטח.. החוטים הולחמו בחזרה ועכשיו הרוורס עובד מתי שבא לו...
כ-60 ש"ח במכשירי תנועה.
מה יש להסס יותר מדי, הלוואי שכל הכנה לטסט היתה מסתכמת בסכום כזה...
מה יש להסס יותר מדי, הלוואי שכל הכנה לטסט היתה מסתכמת בסכום כזה...
ההכנה לא מסתכמת בזה, היא רק מתחילה בזה......:D:D
זה מה שנעשה בהתחלה.. החוטים כנראה נקרעו בפעם האחרונה שנכנסתי לשטח.. החוטים הולחמו בחזרה ועכשיו הרוורס עובד מתי שבא לו...
אם אחרי שנגעת, פתאום זה עובד אקראי- לא הייתי הולך ישר בכיוון של יוניט.
בדוק אותו לפני שאתה מחליף.
אז ככה... החוטים נקרעו מהיוניט... עד אז הרוורס בכלל לא עבד...
אחר כך חיברנו את החוטים בחזרה והרוורס עבד לכמה דקות.. ושוב נכבה... איך אפשר לבדוק אם מדובר ביוניט ולא משהו חמור יותר? :(
אז ככה... החוטים נקרעו מהיוניט... עד אז הרוורס בכלל לא עבד...
אחר כך חיברנו את החוטים בחזרה והרוורס עבד לכמה דקות.. ושוב נכבה... איך אפשר לבדוק אם מדובר ביוניט ולא משהו חמור יותר? :(
בשלב הראשון, תפרק את היוניט מהרכב ותלחים לו חוטים. תחבר נורת ביקורת ופלוס ליוניט ותלחץ עליו עם היד. אם הנורה נדלקת, היוניט תקין.
בשלב השני תחזיר אותו לרכב ותשלב לרוורס. אם הנורה נדלקת, החלק המכני שמפעיל אותו בגיר תקין.
אם בשתי הבדיקות הנורה עבדה, היוניט תקין - מכנית וחשמלית ואז תתחיל לבדוק את החוטים שהולכים לפנסים.
עצה שלי: אם הכל תקין בשני השלבים הקודמים, תמשוך לבד חוטים לפנסים ושלום על ישראל. לחפש את החיווט המקורי יהיה קצת בעייתי כי הוא נכנס לתוך הצמה המרכזית ומסתובב ברכב.
איתי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.