צפייה בגרסה מלאה : שגרת טיפולים בדיפנדר
למישהו יש את שגרת הטיפולים כתובה במרוכז?
פעם אחרונה עשיתי טיפול גדול יחסית שכלל פילטרים (אויר, דלק ושמן), שמן מנוע + טרנספר+גיר וגם שמנים בדיפרנציאלים הוחלפו לא מזמן.
עכשיו מגיע תור הטיפול הבא - האם פילטר אויר + החלפת שמן ופילטר שמן מספקים או שיש עוד דברים ?
מה לגבי השמן - איזה סוג מומלץ? לעבור מחר בCAT ולקנות את השמן שלהם?
תודה
גלעד
כמה ק"מ עבר?
פילטר אויר, אם לא נסעת הרבה באבק, אין צורך להחליף, מספיק לנקות בלחץ אויר.
שכחת פילטר דלק, אותו צריך להחליף כל 10K
יש בFSM את שגרת הטיפולים.
עידן
לא מנקים פילטר בלחץ.....
זה מוציא את גרגרי החול\אבק שתקועים בפילטר ומשאיר במקומם חרירים גדולים (יחסית) שמאפשרים לחול\אבק לעבור את הפילטר....
ואללה, אני מכיר שמנקים בחלץ אויר מבפנים כלפי חוץ, בדיוק מהסיבה הזאת, אבל אולי אני טועה.
ואללה, אני מכיר שמנקים בחלץ אויר מבפנים כלפי חוץ, בדיוק מהסיבה הזאת, אבל אולי אני טועה.
זה שמנקים כך לא הופך את זה לנכון.....
האוטו עבר 250K
בשביל כמה עשרות שקלים לפילטר מקורי אני לא הולך לבדוק את נכונות הטענה :)
ממה שאני יודע ניקוי בלחץ אויר לא בריא לפילטר כי הוא משנה את המבנה של החורים כתוצאה מהלחץ
את כל הפילטרים למיניהם יש בחנויות חלפים "רגילות" או שאני צריך להרחיק למוסך מורשה/ג'קי? (חסר לי כרגע רק הפילטר דלק)
גלעד
התכוונתי כמה ק"מ הוא עבר מאז הטיפול האחרון.
אני לא מאמין שבחנות חלפים רגילה תוכל לבקש פילטר ייעודי לדיפנדר. אגב, ג'קי ישמח לשלוח לך חלפים לסניף של אביב שיגור הקרוב אליך (או אפילו עד הבית) אתה יכול לשלם בגוביינא או באשראי.. תרים לו טלפון, זה בטוח יהיה יותר משתלם מלנסוע לתל-אביב.
הרכב עבר כמעט 10K מהטיפול שעבר, חשבתי שזה ברור.
לגבי ג'קי - זה רעיון טוב, תודה
תודה רבה - הקובץ שימושי מאד
שכחת פילטר דלק, אותו צריך להחליף כל 10K
עידן
פילטר דלק כל 10K ??
נשמע כמו מרווח החלפות קצרצר בשביל רכב כזה, כמה עולה פילטר?
אני לא בטוח ש 10 זה באמת מה שאמור להיות לפילטר דלק, ניראה לי כמשהוא שהושרש בארץ
בכל מקרה, אני מחליף כל 10, למרות שזה מעיק
אני רואה ברשימה שמופיעה פירוק וניקויי מזרקים כל 40K, מה זה אומר? איך מנקים?
למיטב זיכרוני פילטר סולר זה כל טיפול גדול - כלומר 40K
(אלא אם אתה מתדלק בדלק מזוהם במיוחד)
אמיר.
ע"פ היינס:
10 שמן+פילטר,כיוון שסתומים
20 פילטר אוויר,פילטר סולר,גירוז,שמן גיר
30 שמן ברקס
40 שמן טרנספר,שמן סרנים,שמן פעמונים
100 או 5 שנים טיימינג
שנתיים נוזל קירור
כמובן שיש עוד מלא בדיקות של חופשים,נזילות,לחץ בטורבו...
הראל
וואלה - אני ניהיה סנילי :)
שמן ברקס כל 30 זה ממש הפתיע אותי ואני בספק אם מישהו עושה את זה כל 30 - למרות שהנזק ששמן ברקס לא טוב עושה לגומיות הוא גדול - הוא הופך לחומר מאכל ומתחילות הנזילות מהקליפרים מהמשאבה ומהמיכל ...
אמיר.
ע"פ היינס:
10 שמן+פילטר,כיוון שסתומים
20 פילטר אוויר,פילטר סולר,גירוז,שמן גיר
30 שמן ברקס
40 שמן טרנספר,שמן סרנים,שמן פעמונים
100 או 5 שנים טיימינג
שנתיים נוזל קירור
כמובן שיש עוד מלא בדיקות של חופשים,נזילות,לחץ בטורבו...
הראל
TDI או גם TD5 ?
ע"פ ספר הרכב של דיפנדר (TDI300):
מה לגבי השמן? ממה שהבנתי צריך 15W40 סינטטי
אצל CAT השמן לא סינטטי
סינטטי? מה פתאום סינטטי?
אסף.
לא יודע, משום מה היה לי בראש שזה מה שצריך...
5.8 ליטר של 15W40 נשמע הגיוני? אם הבנתי נכון מהספר זו הכמות
כן, זו הכמות, כמובן שאל תמלא הכל במכה, יכול ליהיות שנשאר משהו מהשמן הישן, שלא תמלא יותר מדי.
שמן מינרלי.
אני לא מומחה, אבל הבנתי שב TDI צריך גם לעשות טיימינג. לא צריך ב- TD5. ואני בדילמה דומה: האוטו עשה 360 אלף ק"מ. והוא דיי חדש אצלי. "הומלץ" לי להחליף 4 פילטרים 2 שמן + 1 אוויר + 1 סולר + שמנים (שאני מניח שזה במקסימום: מנוע + גיר + טרנספר + דיפרנציאלים + נוזל בלמים + נוזל קלאץ')
פילטר שמן גיר?? אתה בטוח שיש דבר כזה בדיפנדר ידני?
ג'קי מאוטו מיני אמר לי שיש 2 פילטרי שמן ב- TD5.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.