התחברות

צפייה בגרסה מלאה : החלפה מZJ לWJ



kaawazuri
03-09-08, 16:49
שלום לכולם,
אני מיתעתד להחליף את ה ZJ 98 שלי ב WJ 2001 4.7.
בעיות עקרוניות של הדגם?
למה לשים לב?
תודה מראש.

sos4u
03-09-08, 20:15
שלום לכולם,
אני מיתעתד להחליף את ה ZJ 98 שלי ב WJ 2001 4.7.
בעיות עקרוניות של הדגם?
למה לשים לב?
תודה מראש.

סתם סקרנות, למה ?!
מילא לעלות מ 94 ל 2001, או מ 98 ל 2005-6 .... אבל בין 98 ל 2001 ? מה כבר ההבדל ? מצד שני, יכולות ה ZJ לטעמי טובות יותר... עוד מעט נשמע את רמי, לאחר השדרוג ...

grand
03-09-08, 21:39
אכן אני עברתי מ ZJ ל WJ 2001.
אם הרכב משמש כרכב כביש, אין ספק שהWJ לוקח בנוק אאוט מכל הבחינות.
אם הרכב משמש כרכב שטח - עבירות, ה ZJ שלך פלטפורמה עדיפה לשיפורים, יותר קל וזול להגיע איתו לרמות גבוהות, ל ZJ משופר יש גם לוק וסקס אפיל שהלך לאיבוד בWJ לפחות לטעמי.

מצד שני...
ה WJ חיית כביש משובחת, מפואר ונוח ברמה הגבוהה ביותר.
האיכות הכללית של הרכב יותר טובה, מכנית - מנוע, גיר, טרנספר, הרבה יותר טובים ואמינים. מאוד אמינים גם בהשוואה לרכבים אחרים.
אני כל פעם מברך מחדש שאין לי את הדרעק הזה שנקרא פאן - קלאץ. איזה כיף שהרכב לא מתחמם יותר בעומס.
אבל... האמינות המכנית נעצרת כאשר סוגרים את מכסה המנוע.
התריסים של בקרת האקלים של מע' המיזוג, מנגנוני נעילות דלתות, מראות צד, כל מיני פיצ'פקעס שנראה כאילו בכוונה תכננו אותם כך שיתקלקלו כל שנתיים-שלש.
הסרנים ומערכת הוורי-לוק רגישים לטיפולים, אם הוזנחו ולא טופלו בזמן, או בשמנים לא נכונים, עלולים להרעיש, לשרוק, ומע' הוורי-לוק עלולה להפסיק לתפקד - לבדוק!!
כל נושא מע' המיזוג - חימום לבדוק!!
פנסים אחוריים - נוטים לפתח נתקים וקצרים פנימיים בלוח המגעים שלהם.
צלחות בלם קדמיות בחלק מן הדגמים נגמרים מהר מדי.

גראנד WJ ובכלל,הייתי רוכש רק עם היסטורית טיפולים מסודרת לפי הספר.
ישנם רכבים יפים, עם ק"מ ויד נמוכים, אין טעם להתפשר ולמהר.
בהצלחה.
רמי.

kaawazuri
05-09-08, 11:53
ראשית ולפני הכל תודה על התשובה המפורטת,
הרכב ישמש לתחבורה סדירה ויום יומית.
מאחר ואני באפריקה זה בהחלט לא תמיד כביש ויותר 50% מהזמן זה לא כביש אבל זה גם לא מסלולי טיול עבירות.
שנית ושוב מאחר שאני באפריקה לא מדובר על שיפורים אלא על שימוש בתצורה בסיסית ומכסימום החלפת בולמים או שינויים בסיגנון הזה.
הרכב מיובא מיפן והיה רכב כביש בלבד עם פחות מ 70000 ק"מ.
ולגבי הסקסאפיל, אתה בהחלט צודק.
ושוב תודה.


אכן אני עברתי מ ZJ ל WJ 2001.
אם הרכב משמש כרכב כביש, אין ספק שהWJ לוקח בנוק אאוט מכל הבחינות.
אם הרכב משמש כרכב שטח - עבירות, ה ZJ שלך פלטפורמה עדיפה לשיפורים, יותר קל וזול להגיע איתו לרמות גבוהות, ל ZJ משופר יש גם לוק וסקס אפיל שהלך לאיבוד בWJ לפחות לטעמי.

מצד שני...
ה WJ חיית כביש משובחת, מפואר ונוח ברמה הגבוהה ביותר.
האיכות הכללית של הרכב יותר טובה, מכנית - מנוע, גיר, טרנספר, הרבה יותר טובים ואמינים. מאוד אמינים גם בהשוואה לרכבים אחרים.
אני כל פעם מברך מחדש שאין לי את הדרעק הזה שנקרא פאן - קלאץ. איזה כיף שהרכב לא מתחמם יותר בעומס.
אבל... האמינות המכנית נעצרת כאשר סוגרים את מכסה המנוע.
התריסים של בקרת האקלים של מע' המיזוג, מנגנוני נעילות דלתות, מראות צד, כל מיני פיצ'פקעס שנראה כאילו בכוונה תכננו אותם כך שיתקלקלו כל שנתיים-שלש.
הסרנים ומערכת הוורי-לוק רגישים לטיפולים, אם הוזנחו ולא טופלו בזמן, או בשמנים לא נכונים, עלולים להרעיש, לשרוק, ומע' הוורי-לוק עלולה להפסיק לתפקד - לבדוק!!
כל נושא מע' המיזוג - חימום לבדוק!!
פנסים אחוריים - נוטים לפתח נתקים וקצרים פנימיים בלוח המגעים שלהם.
צלחות בלם קדמיות בחלק מן הדגמים נגמרים מהר מדי.

גראנד WJ ובכלל,הייתי רוכש רק עם היסטורית טיפולים מסודרת לפי הספר.
ישנם רכבים יפים, עם ק"מ ויד נמוכים, אין טעם להתפשר ולמהר.
בהצלחה.
רמי.

Jacob80
04-02-09, 11:16
אכן אני עברתי מ ZJ ל WJ 2001.
אם הרכב משמש כרכב כביש, אין ספק שהWJ לוקח בנוק אאוט מכל הבחינות.
אם הרכב משמש כרכב שטח - עבירות, ה ZJ שלך פלטפורמה עדיפה לשיפורים, יותר קל וזול להגיע איתו לרמות גבוהות, ל ZJ משופר יש גם לוק וסקס אפיל שהלך לאיבוד בWJ לפחות לטעמי.

מצד שני...
ה WJ חיית כביש משובחת, מפואר ונוח ברמה הגבוהה ביותר.
האיכות הכללית של הרכב יותר טובה, מכנית - מנוע, גיר, טרנספר, הרבה יותר טובים ואמינים. מאוד אמינים גם בהשוואה לרכבים אחרים.
אני כל פעם מברך מחדש שאין לי את הדרעק הזה שנקרא פאן - קלאץ. איזה כיף שהרכב לא מתחמם יותר בעומס.
אבל... האמינות המכנית נעצרת כאשר סוגרים את מכסה המנוע.
התריסים של בקרת האקלים של מע' המיזוג, מנגנוני נעילות דלתות, מראות צד, כל מיני פיצ'פקעס שנראה כאילו בכוונה תכננו אותם כך שיתקלקלו כל שנתיים-שלש.
הסרנים ומערכת הוורי-לוק רגישים לטיפולים, אם הוזנחו ולא טופלו בזמן, או בשמנים לא נכונים, עלולים להרעיש, לשרוק, ומע' הוורי-לוק עלולה להפסיק לתפקד - לבדוק!!
כל נושא מע' המיזוג - חימום לבדוק!!
פנסים אחוריים - נוטים לפתח נתקים וקצרים פנימיים בלוח המגעים שלהם.
צלחות בלם קדמיות בחלק מן הדגמים נגמרים מהר מדי.

גראנד WJ ובכלל,הייתי רוכש רק עם היסטורית טיפולים מסודרת לפי הספר.
ישנם רכבים יפים, עם ק"מ ויד נמוכים, אין טעם להתפשר ולמהר.
בהצלחה.
רמי.

רמי,
איך בודקים את הוורילוק ? ובכלל במה אתה ממליץ להתרכז למי שהולך לבדוק WJ ?

grand
04-02-09, 16:04
קשה לבדוק את הוורילוק..
לפעמים אתה מרגיש שיש שם משהו בסרנים, ולפעמים לא.. למשל בהצלבה מלאה כאשר 2 גלגלים נגדיים היו באויר הרכב לא התקדם ממצב עמידה. לעומת זאת בנסיעת שטח רגילה בטיפוס מדרגות כאשר הגלגלים מתחילים להתחפר, ברכב רגיל אתה לא מתקדם, כאן מרגישים שמשהו נכנס לפעולה, ההתחפרות מפסיקה ופתאום הרכב מתקדם.
אלו לא נעילות בסגנון ARB, נעל וסע, אלא יותר כמו לימיטד סליפ משופר.

-->