צפייה בגרסה מלאה : קרבורטור BBD CARTER
שלום
אחרי פעמים רבות שבו כנראה פורק והורכב הקרבורטור בסיקס שלי לאורך חייו הארוכים רוב חיבורי הואקום בו והנשמים מבוטלים, אני אשמח לדעת מי מהם צריך להיות מחובר ולאן ואת מי מהם ניתן לבטל....
חשוב לציין שלא קיימות נקודות חיבור לצינורות על גבי בית פילטר האוויר שלי
תודה
חן
האם הניפל המסומן בתמונה הוא זה שאמור להתחבר למפלג?
ערן המסוקס
17-09-08, 23:16
כן.
טרמפ על השרשור: לאן מחוברות 3 יציאות הואקום שבתחתית המאייד.
ערן המסוקס
14-11-08, 20:15
בתחתית הקרבורטור יש יציאה אחת גדולה, המחוברת לשסתום הPCV על מכסה השסתומים.
בנוסף עוד יציאה מחוברת לממברנת הואקום של הצ'וק.
את שאר היציאות יש לבטל, אלא אם אתה עדיין משתמש בקניסטר.
סליחה על הבורות, אבל מה זה קניסטר?
ערן המסוקס
14-11-08, 21:42
מיכל שחור שאמור להיות מחובר בתא המנוע בצד הנהג. אליו מחוברים צינורות נשם מהקרבורטור וממיכל הדלק. תפקידו לאגור אדי דלק כשהמנוע כבוי, ולהכניס אותם למנוע לשריפה כשהמנוע עובד. מן מנגנון למניעת זיהום אויר ע"י אדי דלק לא שרוף.
בהרבה CJ המיכל הזה לא קיים או לא מחובר.
AvigdorAharon
15-11-08, 00:45
נשארה לי משאבת תאוצה של BBD, למי שמעוניין.
קחו בחשבון, זהו פריט אספני, מחיר בהתאם...
סססתתתםםם, למסירה ללא עלות, קפה עלי.
אביגדור
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.