PDA

צפייה בגרסה מלאה : קנקים



טלטול
22-09-08, 20:49
שלום למומחים
ברשותי ניסן טראנו
בתחילת נסיעה בסיבוב ההגה שמאלה שומע רעש
בצד הימני התחתון קנקים או חריקות שלדה
משהוא לא ברור כאילו איזשהוא חיבור מתכתי הולך להתפרק
בנסיעת שיוט הרכב נוסע ללא הרעשים הנל
מבקש עזרת המומחים
תודה

barak4*4
23-09-08, 00:46
שלום למומחים
ברשותי ניסן טראנו
בתחילת נסיעה בסיבוב ההגה שמאלה שומע רעש
בצד הימני התחתון קנקים או חריקות שלדה
משהוא לא ברור כאילו איזשהוא חיבור מתכתי הולך להתפרק
בנסיעת שיוט הרכב נוסע ללא הרעשים הנל
מבקש עזרת המומחים
תודה


נשמע בדיוק כמו הטראנו שלי לשעבר (אני מקווה בשבילך שלא מדובר ב-1997, כחול/סגול, קצר דיזל ידני).
חברת קראסו, על רשת מוסכיה, חייבים את כל הונם לי ולטראנו הספציפי הזה.

הסיפור בקצרה:


רן, זה שאתה לא נתקלת בבעיה, לא אומר שאין בעיה.
מצד שני, זה שזיק נתקל בבעיה גם כן לא מעיד על "תופעה כללית".
אם אכן יתגלו עוד רכבים עם אותה בעיה ( ואת זה נגלה בהמשך השרשור-אם יהיה), אז כבר יש על מה לדבר.
קל להאשים כשל במשולשים בשינוים שנערכו במידת הצמיג וליבואן זו "מתנה", כי גם אם אכן יש כשל, תמיד אפשר להגיד שהלקוח אשם.
ולמה אני כותב את כל זה? כי בגדול ישנה בעיה עם מוסכי רשת של יבואן, המטפלים ברכבי 4*4. הם עדיין מתייחסים לרכב כאל פרייבט, ומה לעשות שחלק מרכבים אלו באמת "עושים שטח" (לא אלו של הקוסמטיקאיות..או אלו שחונים על המדרכה ליד בית הקפה).
ורכב שכזה, שאכן עובד בשטח צריך טיפול של ג'יפ ולא טיפול של פרייבט, הכולל "הגדלת ראש" מצד המכונאי ובדיקה יותר מעמיקה ממה שכתוב לו בבדיקות החובה ובטיפולים השוטפים. למשל: חיפוש אחר סדקים, חופשים,נזילות ורעידות במקומות שאפילו בחלומות הפרועים ביותר לא יופיעו בפרייבט. ומעבר לכך,יש גם צורך במחשבה, לא מייד לרוץ ולהחליף כל חלק (מה שבא על חשבונינו הלקוחות), אלה לראות אם יש פתרון אחר או אמצעי מניעה להשנות המקרה (במידה וכבר הוחלף).
בעברי היה לי טראנו דיזל ידני קצר. הייתה בעיה במתלים ובהיגוי אותה לא הצליחו לפתור במספר מוסכים שונים של היבואן. מה שיצא מכל זה, זה שהחליפו חצי רכב (כל פעם קצת). לאחר כל תיקון, כאשר הבעיה לא נפתרה, החליפו עוד חלק. לא הייתה מחשבה קדימה! זה קיים במוסכי ג'יפים טובים ולא קיים במוסכי רשת היבואן (לפחות לא בניסן). איך כל זה נגמר (חוץ מהחלפות מטורפות שהגיעו עד להחלפת קורות רוחב בשילדה!!), מסתבר שהרכב היה מעורב בעבר בתאונה קשה מאוד, כולו עקום, המרכב מורכב מ-2מכוניות שונות, מילויים בשילדה ועוד "סוכריות" שונות בדרך. לאחר שזה התגלה במכון בדיקה, וחזרתי לניסאן, נאמר לי שהם החליפו חלקים "לפי מה שכתוב בספר", ז"א נוהל עבודה של מכונה, ללא עצירה לרגע לחשוב, אולי מקור הבעיה אחר.
נכון, זו בעיה שלי שקניתי כזה רכב(עשו לי תרגיל- סוחר רכב ומכון בדיקה בחדרה, אבל זו כבר היסטוריה ישנה), אבל הרבה זמן כסף וכאבי ראש היו יכולים להחסך לי אם לא היו "עובדים לפי בד"ח "(בדיקות חובה) וזה לא קורה במוסכי יבואן!
מסקנה: אם אתם בפורום הזה אתם באמת מתייחסים לרכב שלכם כאל רכב שטח, טפלו בו בהתאם. גם הגבלות האחריות מגבילות אתכם, תקפצו מדי פעם לאדם או מוסך שבאמת מבין ב4*4, סתם בשביל השקט הנפשי.

לקוח מכאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=4674&highlight=%E8%F8%E0%F0%E5


תעדכן בבקשה ותודיע אם זה הרכב (אם אני זוכר נכון, 3 הספרות האמצעיות היו 212, אבל אני לא בטוח ב100 %).

חנן-ג'יפולוג
23-09-08, 16:15
במידה ומדובר בסיבוב ההגה עד הסוף שמאלה, בדוק אם כיסוי הפלסטיק על בורג מגביל ההיגוי שלם, בשני הצדדים.

טלטול
24-09-08, 20:02
נשמע בדיוק כמו הטראנו שלי לשעבר (אני מקווה בשבילך שלא מדובר ב-1997, כחול/סגול, קצר דיזל ידני).
חברת קראסו, על רשת מוסכיה, חייבים את כל הונם לי ולטראנו הספציפי הזה.

הסיפור בקצרה:



לקוח מכאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=4674&highlight=%E8%F8%E0%F0%E5


תעדכן בבקשה ותודיע אם זה הרכב (אם אני זוכר נכון, 3 הספרות האמצעיות היו 212, אבל אני לא בטוח ב100 %).
אני יד ראשונה 2003 קופץ לגתוס תודה לך

טלטול
24-09-08, 20:56
במידה ומדובר בסיבוב ההגה עד הסוף שמאלה, בדוק אם כיסוי הפלסטיק על בורג מגביל ההיגוי שלם, בשני הצדדים.
גם בסיבוב שמאלה
וגם בתחילת נסיעה ישרה הרעש קיים
האםיכול ליהיות שישנה אפשרות שכיוון הפרונט יצא מאיזון

בוזי
24-09-08, 21:25
חיבורי משולשים אולי?
מכון פרונט ייתן לך את התשובה.
עם זה תלך למוסך.

טלטול
26-09-08, 14:26
חיבורי משולשים אולי?
מכון פרונט ייתן לך את התשובה.
עם זה תלך למוסך.
הלכתי למכון פרונט ונחש מה
בוקסה דפוקה במשולש ימני
תודה

-->