צפייה בגרסה מלאה : בעיה בפירוק גלג"ש קרנק שפט
זמן רב יש לי נזילה מהמחז"שים של הקרנק שאפט והקאמשפט.
היום פרקתי את איזור הטיימינג בשביל להגיע למחז"ש של הקרנק
אני מנסה לפרק את הגלג"ש ללא הצלחה?!
1. האם ההברגה הפוכה
2. האם הפעלת כוח מסיבי יכולה להסב נזק
3.איך אני מונע מהקרנק להסתובב בזמן שאני מנסה לפתוח את הגלג"ש
אשמח לעזרה אני תקוע!
זמן רב יש לי נזילה מהמחז"שים של הקרנק שאפט והקאמשפט.
היום פרקתי את איזור הטיימינג בשביל להגיע למחז"ש של הקרנק
אני מנסה לפרק את הגלג"ש ללא הצלחה?!
1. האם ההברגה הפוכה
2. האם הפעלת כוח מסיבי יכולה להסב נזק
3.איך אני מונע מהקרנק להסתובב בזמן שאני מנסה לפתוח את הגלג"ש
אשמח לעזרה אני תקוע!
שים בוקסה עם ידית כוח . תנעל את הידית ותן חצי סיבוב סטרטר. הבורג יפתח.
סוזי המשתוללת
04-10-08, 13:16
:אני ייצרתי בזמנו מפתח שננעל באמצעות הברגים הקטנים לגלגל של הקרנק ודרכו אפשר היה לפתוח עם בוקסה 17את הבורג הגדול
אבל אופציה יותר נכונה היא להכניס מברג מסיבי /לום דרך חור הבדיקה של הטיימינג (בין הגיר למנוע בצד של סעפת היניקה - לפעמים מכוסה בגומי )ולנעול את גלגל התנופה ואז להשתמש בידי כח ובוקסה איכותית כדי לפתוח את החרא - פעם נלחמתי בו שעות :mrgreen:
אגב הייתי מציע לך את המפתח כי הוא עדיין אצלי אבל יש סיכוי גדול שתפוצץ את הקדחים של ההברגות בגלגל שיניים התחתון - ואז לא עשית כלום
איציק - 4X6ZH
04-10-08, 14:49
שורה של הצעות כל אחת יותר יותר ויותר " מקצועית " .
ומה לגבי הוראות היצרן ?
איך היצרן חושב שצריך לפתוח את " החרה " הזה ?
בסוף בצורה כל שהיא זה יפתח .
ואיך תסגור את זה ?
הרי זה צריך להיות סגור חזק . למיטב זכרוני יש הוראת יצרן ברורה לכח הסגירה של הבורג .
איציק
אהלן !
אומנם יש בעיה קלה של גישה ישרה לבורג אבל זה לא משהו שפטיש אוויר/מפתח חשמלי עם
צלב ומאריך לא עושה !!!!!
שבוע טוב ליאור !
תודה לכולם על העזרה (במיוחד לחן)
לפי הוראות היצרן ישנו מקום להכניס כלי מיוחד(נראה כמו מברג או מפתח אלן)באיזור
גלגל התנופה בכדי למנוע את הסיבוב של הקרנק רק שאני לא מוצא את המקום?!
בכל אופן אני אבדוק אפשרות של שימוש בפטיש אוויר.
ניסיתי ידית כוח ושילוב הילוך תוך כדי לחיצה על הברקס
העניין לא עזר ולא היה נראה בריא במיוחד לרכב:confused:
איציק האם פתיחת הבורג בכוח רב יכולה להסב נזק?
איציק - 4X6ZH
04-10-08, 23:18
פטיש אויר זה לא הכלי לעבודה כזאת .!
אני חוזר לנקודה היותר חשובה איך אתה סוגר חזרה ?
זה גלגל רצועה שיש לו מרסן ( דמפר ) ?
זה גלגל רצועה שמעביר כח לכל רצועות המנוע .
יש שם שגם ( קייל ) .
יש שם שיניים .
אתה חייב את הוראות היצרן ורק אחר כך את הטריקים של זלמנסון וחבורתו .
זה טוב להיות מקצועי .
אבל למה להיות מקצועי ים תיכוני :rolleyes:
איציק
פטיש אויר זה לא הכלי לעבודה כזאת .!
אני חוזר לנקודה היותר חשובה איך אתה סוגר חזרה ?
זה גלגל רצועה שיש לו מרסן ( דמפר ) ?
זה גלגל רצועה שמעביר כח לכל רצועות המנוע .
יש שם שגם ( קייל ) .
יש שם שיניים .
אתה חייב את הוראות היצרן ורק אחר כך את הטריקים של זלמנסון וחבורתו .
זה טוב להיות מקצועי .
אבל למה להיות מקצועי ים תיכוני :rolleyes:
איציק
שוב פעם אהלן !!!
ושוב פעם פטיש אוויר או מפתח חשמלי עם צלב ומאריך לצורך הפתיחה
נעשה כבר עשרות פעמים בפחות מדקה ואין שום בעיה !!!
גמר חתימה טובה ליאור ZUKI-LAND !
שוב פעם אהלן !!!
ושוב פעם פטיש אוויר או מפתח חשמלי עם צלב ומאריך לצורך הפתיחה
נעשה כבר עשרות פעמים בפחות מדקה ואין שום בעיה !!!
גמר חתימה טובה ליאור ZUKI-LAND !
מנסיון במוסך לא תמיד פטיש האויר עוזר. כפי שצויין קודם להכניס מוט בגלגל התנופה (יש חתיכת פלסטיק בצורת סהר למטה שסוגר את הפתח ואחרי שתוציא אותו תראה בברור את הגלגגל). לגבי כיוון הפתיחה אני כבר לא זוכר. לגבי הסגירה תסגור הכי חזק שאתה יכול והקרנק כבר יעשה את העבודה בהמשך. לפי הספר אם אני זוכר נכון צריך את המומנט הכי גבוה (בערך 40N/m).
מומנט הכי גבוה?? אין סוף למומנט שאפשר לסגור בורג...
40 ניוטון מטר זה אפילו די חלש יחסית לברגי רכב.
עידן
מנסיון במוסך לא תמיד פטיש האויר עוזר. כפי שצויין קודם להכניס מוט בגלגל התנופה (יש חתיכת פלסטיק בצורת סהר למטה שסוגר את הפתח ואחרי שתוציא אותו תראה בברור את הגלגגל). לגבי כיוון הפתיחה אני כבר לא זוכר. לגבי הסגירה תסגור הכי חזק שאתה יכול והקרנק כבר יעשה את העבודה בהמשך. לפי הספר אם אני זוכר נכון צריך את המומנט הכי גבוה (בערך 40N/m).
איפה נמצא החתיכת פלטיק שסוגר את הפתח של הגלגל תנופה?
חיפשתי ולא מצאתי יש מצב לתמונה.
לגבי המומנט סגירה לפי מה שראיתי בספרים אחד כותב 128N\m השני 150N\m
אני לא מבין למה אתה מדבר על לסגור הכי חזק שיש זה יכול להסב נזק הבורג יכול להישבר!
בצד ימין בחיבור שבין הגיר למנוע למעלה
חנן-ג'יפולוג
08-10-08, 17:44
אין "הכי חזק " לגבי הבורג הזה. לא בצחוק וגם לא כצורת ביטוי. מישהו עוד עלול לתפוס את זה ברצינות.
אם הייתי צריך להצביע על בורג ספציפי שאחראי להכי הרבה מנועים הרוסים טוטאלית, זה הבורג.
תעשו לו כבוד וסגרו אותו במדויק ע"פ הוראות היצרן, עם ידית מומנט. אם היצרן אומר לשים בורג חדש בכל סגירה, שימו בורג חדש. סגרו למומנט הנכון. בדקו אם יש הוראה לשים לוקטייט ושימו לב היטב באיזה סוג לוקטייט מדובר.
לגבי ההחזקה של הקרנק, אין מניעה לשים גיר בהילוך גבוה ולהחזיק ברקסים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.