צפייה בגרסה מלאה : בעיה בבלומי ראנצ'ו
בולמי ראנצ'ו 9000 עם מדחס אוויר. אני לא מצליח לנפח מעבר למספר 3 בשעוני הלחץ. אחרי הניפוח, הלחץ בשעונים נשאר קבוע, גם לאורך כמה ימים,כלומר אין דליפת לחץ. בדקתי את כל הצינורות, חיבורים לבולמים, חיבורים בשתי המרכזיות...הכל נראה תקין. אשמח לרעיונות או עזרה.
תודה חמי
לפעמים המדחס ניחלש אם בעבר היה עולה לדרגה 5 , ולפעמים השעון דפוק. ולפעמים סתימה באחד הצינוריות.
טל
בוקר טוב ושבוע נפלא.
אתמול פרקתי את המדחס ממקומו. למדחס יש שתי יציאות אוויר שמנתבות את האוויר הדחוס לבולמים הקדמיים והאחוריים. כל יציאה כזו היא צינור מפליז שבתוכו יש שסתום אל חוזר שמונע מהאוויר הדחוס לחזור לכיוון המדחס. בבדיקה הסתבר שאחד השסתומים תפוס ולכן אין זרימת אוויר לכיוון הבולמים. לאחר פרוק הצינור, ושיחרור השסתום, המערכת חזרה לתפקד באופן מלא.
תודה על העזרה
חמי
בסופו של דבר גילינו שבטווח של שעה בערך, אחד השעונים מאבד אוויר - בעזרת בדיקה פשוטה של החלפת היציאות גילינו שמקור הבעיה נמצא באחת הצינוריות, ליתר דיוק בשסתום האל חוזר של הצינורית - שהוא זה שלא שומר על האוויר בפנים...
השאלה שלי היא איך אם בכלל יש אופציה להציל שסתום שכזה?, ואם לא... אז מי בכלל מייצר דברים שכאלו בהזמנה אישית?
בתודה מראש,
ירין.
בסופו של דבר גילינו שבטווח של שעה בערך, אחד השעונים מאבד אוויר - בעזרת בדיקה פשוטה של החלפת היציאות גילינו שמקור הבעיה נמצא באחת הצינוריות, ליתר דיוק בשסתום האל חוזר של הצינורית - שהוא זה שלא שומר על האוויר בפנים...
השאלה שלי היא איך אם בכלל יש אופציה להציל שסתום שכזה?, ואם לא... אז מי בכלל מייצר דברים שכאלו בהזמנה אישית?
בתודה מראש,
ירין.
אני מקוה שלא צריך להסביר שהמדחס שבא עם הבולמים זה מסוג ז
אם אתה מעוניין באחר ועם מערכת בקרה כפולה (נפרדת) במחיר מצחיק, תודיע לי בפרטי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.