PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר בנזין שנת 95 - כמה בעיות לקראת יישור קו.



שגיא S
13-10-08, 13:11
שלום לכולם, דבר ראשו אני שמח להתחבר לאנשים בפורום איסוזו.

דבר שני, מי שלא קרא את השאכול שלע בפורום מתחילים. קניתי היום טרופר בנזין,
שנת 95, עם ARB מאחורה, הגבהות של אולדמן(ישנות יחסית - 5 שנים), ומיגון כולל פגוש ומדרגות צד.

דבר ראשון - ניגשים ליישור קו.
אז יש לי כמה בעיות:

1. האגזוז והמערכת פליטה בלכלי - רקובים ודורשים החלפה. איך כמה ולמה? האם אפשר לשים משהו משופר?

2. חופש בהגה - מכיוון המוט שמקשר בין 2 הגלגלים(שכחתי את שמו), חבר יקר וחכם אמר שאולי יש חופש בתיבה, שיש בה איזה בורג..מה דעתכם על העניין? מישהו נתקל בתופעה?

3. אני רוצה לעשות טיפול גדול. שמנים, פלגים, וכדומה.
מה להחליף, כמה, איזה פלאגים? שמעתי שהמקוריים מחזיקים יותר זמן אבל הם יקרים משמעותית.

4. יש לי צמיגים 265/70/16 BF AT, שהאחוריים במצב טוב, ואילו הקדמיים נראים מתים.

קראתי פעם על זה שצמיגים קדמיים נאכלים בטרופר, ממה זה נובע? ואיך אפשר לפתור את זה?

5. עוד משהו קטן, יש איזהשהו טיפול קסם שמונע את הרעש בשסתומים, לא מפריע לי...אבל אם יש איזה תוסף או פתרון אחר שהוא לא לפתוח את המנוע - אני אשמח לשמוע.

6. עוד עיצות? כמובן שאני בפנים לעסקה עם המוטות הגה.


תודה מראש...

בתקווה שיהיה טוב !

שגיא S
13-10-08, 20:34
כמעט שכחתי..

עוד משהו קטן.

כל פעם כשאני בהאטה מתחת ל20 קמ"ש נשמע מין קול של חיכוך מהסרן האחורי..

מזכיר שלרכב יש ARB מאחורה - מה זה יכול להיות? חשבנו אולי לכיוון של קורונה פיניון לא מכוונים..

נמרוד
16-10-08, 15:58
רעש חיכוך מאחור - בדוק קודם כל צלבים של גל ההינע.

אגזוז - גש לאגזוזן ובקש הצעת מחיר לתיקון או החלפה בהתאם למצב ולרצון שלך להוציא כסף. עזוב אותך משיפורים בתחום הזה. כתוב מאיפה אתה בארץ ותקבל כאן המלצות על אגזוזנים.

צמיגים קדמיים נאכלים? כיוון פרונט לא תקין. ליד האגזוזן מהפסקה מעל, סביר להניח שיש מכון פרונטים.

אם הצמיגים ישנים הדבר הכי חשוב, תורם לעבירות ולשקט הנפשי שלך בשטח ובכביש - יהיה סט צמיגי שטח חדשים.

eran4x4
16-10-08, 16:29
רעש חיכוך מאחור - בדוק קודם כל צלבים של גל ההינע.


ואחרי הצלבים בדוק מיסבי גלגל

תנסה לתת לרכב להתגלגל בניוטרל בירידה עם חלון פתוח ותנסה לזהות את מקור הרעש

סוזי המשתוללת
17-10-08, 00:20
ואחרי הצלבים בדוק מיסבי גלגל

תנסה לתת לרכב להתגלגל בניוטרל בירידה עם חלון פתוח ותנסה לזהות את מקור הרעש

מייסבי גלגל יירעשו ככל שתעלה המהירות
מצד שני חופש בהם יכול לגרום לחוכוך לא רצוי ברפידות הבלם האחוריות (יש רפידות דיסק לבלם ודראמים להנדברקס )
יכול להיות גם רגולאז לא נכון בהנדברקס
לגבי אכילת צמיגים - אין לי מושג מהיכן האגדה - כמו שנמרוד כתב כיוון פרונט ואם אתה מתכנן הגבהה אז תבצע זאת אחרי היפוך התפוח העליון
חופש בהגה יכול להגיע מהרבה מקומות החל ממוט ההגה שמקשר בין גלגל ההגה לתיבת ההגה ,דרך חופש בתיבה עצמה, המשך דרך מוט הקישור (שני תפוחים),idler (דמוי תיבת הגה על השלדה בצד נוסע),וכלה במוטות שפור (המוטות שהמלצתי לך להחליף למשופרים)שעליהם 4 תפוחים ועוד לא דיברנו על גומיות משולשים ,בולג'וינט עליון תחתון וכו'
כמו שאתה רואה יש הרבה מקום לתקלות ולכן אם אין לך ידע אז תיעזר במישהו שמביןולא בשמועות
אגב הבורג בתיבת ההגה כמעט ולא משפיע על החופש אבל משפיע כן על תחושת ההיגוי וההחזרה של ההגה - אל תיגע !!!!!

eran4x4
17-10-08, 07:45
אכילת צמיגים - יכול להיות שמדובר על MTR (צמיג כבד עם שינים גדולות) על רכב עם בולמים קידמיים חלשים.

tooshey
17-10-08, 08:48
אוטו חדש,צרות חדשות.
יש לי דוד אגזוז משומש במצב מצויין לטרופר בנזין.

בברכה,טושי

שגיא S
23-10-08, 17:06
עדכו ןבקשר לרעש מאחור - הוא נפסק בניוטרל...יש למישהו רעיון? הוא גם לא קורה בצורה קבועה לפי מה ששמתי לב.

ופעם קראתי ששמן סינטטי מלא 5-30 יכול למנוע את התופעה של תקתוק שסתומים...נכון לא נכון? מישהו ניסה?

-->