PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש צינור, רצוי מאוד ללא תפר



lizard
05-11-08, 06:30
בקוטר פנימי של 38 מ"מ.
יש למישהו מושג איזה צינור צריך לבקש? סקדיואל 40 אינץ' וחצי גדול מידי, גם אינץ' ורבע גדול מידי. סקדיואל 80 אינץ' ורבע אפשר לחרוט אבל אז העובי נמוך מידי.

תודה

נמרוד
05-11-08, 07:42
מה הקוטר החיצוני שאתה צריך, מה האורך, מה אמור להתחבר אליו? אי אפשר לבחור חומר רק על מי מידה אחת.

אני מניח שאתה צריך קוטר פנימי כלשהו רק באזור הקצה של הצינור. לכן אתה יכול לקחת צינור דק בקוטר גדול יותר ולרתך לתוכו תותב חרוט (Bung בשפת האמריקאים). אם זה לצורך משהו קצר יותר ושנדרש ממנו חוזק גדול, כמו למשל מוט היגוי, אתה יכול לשקול לקחת מוט מחומר מלא/כמעט מלא ולחרוט את הקצוות, אבל אז באמצע יש לך הרבה משקל מיותר (ואז אלומיניום הוא אפשרות). וש עוד אופציות.

lizard
05-11-08, 09:06
אני צריך את הצינור בתור תושבת לבושינגים.
הבושינג הוא בקוטר חיצוני (לא של המדרגה כמובן) של 38מ"מ. לצערי לא מצאתי צינור מתאים ממה שיש לי. אני צריך כולה מטר מקסימום (וגם זה ישרת אותי במשך שנים).
לחרוט צינור אני יודע, עשיתי את זה בזרועות העליונות (בקרוב תמונות) וזה יצא מעולה. הבעיה היא שאני רוצה להשתמש בבושינגים של קפיצי עלים לצד השלדה ואני לא מוצא צינור מתאים.
יש לי צינור מתאים אבל לא בעובי דופן ובאורך הנכון, אלא אם כן אקצר את הבושינג, מה שאני לא מתלהב לעשות.

נמרוד
05-11-08, 09:39
אתה לא צריך צינור. צינור זה לדברים "ארוכים". בוקסה שבתוכה יושב בושינג זה דבר "קצר" (קצר = משהו שהאורך הוא באותו סדר גודל של הקוטר) ודברים קצרים חורטים מחומר מלא או הולובר או מה שהחרט ימצא לנכון. זה אם יש לך בושינגים מוגדרים שאתה רוצה להשתמש בהם. אפשרות אחרת היא להשתמש בצינור, ולייצר בושינגים בהתאם - זה מה שאני עשיתי במתלה הקדמי של הTT, השתמשתי בצינור 50X5 מ"מ, והזמנתי בושינגים חרוטים מדלרין ומותאמים לצינור.

אתה צריך לחרוט את אחד הצדדים בכל מקרה, אל תנסה לאנוס את המציאות ולמצוא שני מוצרי מדף לא קשורים שיתאימו פיקס אחד לשני, חבל על הזמן. כמו כן להתאמה של בוקסה מחומר גמיש (אני מניח) נדרשת אפיצות לחץ מסוימת בבית, הגומי חייב להיות תקוע חזק בפנים אחרת לא עשית כלום. לא התעסקתי עם זה עד היום אבל אני מניח שיש קווים מנחים לגבי מה האפיצות הזאת צריכה להיות, אולי אסף או אלון יכולים לברר.

lizard
05-11-08, 10:17
לפני שאני רץ לחרט עם מיטב כספי, אני מנסה לברר אולי קיים מוצר מדף שיכול לשמש אותי. בארה"ב זו מידה סטנדרטית אבל אני לא אביא מטר צינור.

לחרוט בושינגים זה לא ריאלי, דלרין הוא בעל דרגת קושי גבוהה מידי, אני צריך מפוליארטן (או איך שכותבים את זה) ומאחר והדרישה שלי היא בושינג ממוצר מדף אז אני אתאים את הבוקסה לבושינג ולא להפך.
חשבתי להשיג צינור וממנו לבנות בוקסות. אם צריך לחרוט צינור אז אחרוט צינור, לא בעיה פשוט רציתי לחסוך לי את הטרחה הזו.

jonesy
05-11-08, 17:32
אתה מחפש צינור 1.5" סקד' 80.
הקוטר הפנימי שלו 38.09

הבאתי צינורות כאלה לצוות רדיאטור מודיעין כשבנו את הסופה החדשה, אולי להם יש שאריות...
אני אבדוק אצלי בג'נקיה אם יש משהו, למרות שקשה לי להאמין.

מוטי.

lizard
05-11-08, 21:33
אחלה תודה. עכשיו שאני יודע מה לחפש אז אלך לקנות כזה צינור.
מחר אני אהיה בפלדום, אולי יש להם שאריות של משהו.

הלינקים הקדמיים יוצאים משהו משהו :-) המיסבים שקניתי פשוט מגניבים. בקרוב תמונות

lizard
06-11-08, 18:16
לאחר שלא מצאתי סקדיואל 80 1.5" זמין ובאורך שרציתי אז הלכתי לפלדום ביהוד.
אחרי חיפוש ונבירה בערמות הצנרת שיש להם שם מצאתי צינור באורך מספיק ובגודל הנכון.
יצא יותר טוב מחריטה :-)

צינור ST52, לא מבחירתי זה פשוט מה שהיה, באורך של מטר בערך עלה 70 שקלים. לא זול אבל מצד שני, חרט היה לוקח לא פחות כסף על חריטה של בוקסות.

סיימתי את 4 הזרועות הקדמיות, במהלך השבוע אני מקווה לחבר אותן לרכב.

lizard
09-11-08, 22:41
תמונות של הזרועות בנויות.
הבוקסות לבושינגים הכחולים נקנו ביחד עם הבושינגים ואילו את הבוקסות לבושינגים האדומים עשיתי בעצמי.
לזרוע בצד השלדה עושה רושם שתהיה בדיוק כמות החופש הנדרשת.

המיסבי קצה הם של טרייל גיר (שחורים) ושל קורי אנטרפרייז(זהובים). אני בעתיד אשתמש רק באלו של טרייל גיר (אני דילר שלהם בארץ). אלו של קורי הם 9/16 ושל טרייל גיר 5/8 (יש במידות של 9/16,5/8 ו18 מ"מ)
אלו מיסבים מסוג ג'וני ג'ויינטס, ניתנים לשיפוץ מלא.
אלו של קורי קניתי עם הברגה ארוכה מאוד שמאפשרת לי משחק מאוד טוב עם הכיוונונים של הסרן.
הבאנגים לריתוך הם של טרייל גיר. כיום יש גם באנגים בקוטר חיצוני של 1.5 אינץ'. אלו 1.25 אינץ'.
הזרועות הן סקדיואל 80 1.25 אינץ'. הזרועות התחתונות יחוזקו עוד ע"י משולש תחתון.

lizard
09-11-08, 22:51
ככה זה נראה לבנתיים על הרכב

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=12439&d=1226262594

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=12440&d=1226262594

-->