צפייה בגרסה מלאה : שעון וואקום..
שבת שלום..
התגלגל לידי שעון וואקום שהחלטתי להתקין בניבה..שיהיה עוד שעון עגול אחד לא יזיק, עכשיו השאלה היא לאיזה ערכים אני צריך לצפות?
מה תקין? מתי המנוע מתאמץ יותר מידי? מתי לא תקין?
כרגע בסרק המחוג עומד על 19- , בלחיצה חזקה על דוושת התאוצה יורד (או עולה;)) ל-15- ואז מתייצב שוב על 19- בלחיצה קבועה ..
קצת נתונים לידע כללי יעזרו מאוד..
תודה ושבת שלום
ליאור
איציק - 4X6ZH
07-11-08, 21:05
תסובב את מפלג הצתה תוך כדי עבודת המנוע ותראה .
בדרך כל מספר בין 17 ל 19 בסרק יחשב לתקין .
מעל 20 = תקלה
22 = תקלה רצינית
השעון מאד רגיש ומדויק צריך קצת נסיון ותהנה ממנו .
איציק
איציק תודה..
כרגע השעון בסרק עומד על 19 בדיוק כשהמנוע חם..
השעון יהיה מותקן קבוע ברכב (סתם אוהב שעונים)..איזה מידע אני יכול לקבל לגבי עבודת המנוע במאמץ , בשיוט וכו'
תודה
גם לי מותקן באוטו כזה , הנה משהו שיעזור קצת
http://www.iwemalpg.com/Vacuum_gauge.htm
לי לא ברור למה אתה כותב שבלחיצה חזקה השעון יורד ל 15 ? ברגע שאתה לוחץ חזק השעון יורד ל 0 , ככה זה לפחות אצלי .ולפי מה שאני יודע ככה גם אמור להיות .
אור
טוב נו..
לא לחצתי כזה חזק...;)
אבל לפי הנתונים בקישור אני במצב טוב מאוד..
מה שאני מנסה להבין זה אם יש איזה נתונים שאפשר לקבל בזמן נסיעה בשטח או בכביש לגבי מצב עבודה של מנוע ..אם מתאמץ יתר על המידה או משהו כזה..:rolleyes:
תוכל ללמוד ממצגת פלש זו (http://img402.imageshack.us/my.php?image=vacuum1vr2.swf&width=800).
או מהקובץ כאן. (http://www.esnips.com/doc/6e20e81b-9a5f-4e4c-a68d-ecc9ddaf0d0e/How-to-Use-and-Interpret-a-Vacuum-Gauge1)
תסובב את מפלג הצתה תוך כדי עבודת המנוע ותראה .
בדרך כל מספר בין 17 ל 19 בסרק יחשב לתקין .
מעל 20 = תקלה
22 = תקלה רצינית
השעון מאד רגיש ומדויק צריך קצת נסיון ותהנה ממנו .
איציק
עד 22 אינטצ' כספית ואקום נחשב למצב תקין לחלוטין בסרק.
תודה לכולם..
לפי כל התשובות, אני במצב טוב :)
עומד על 19 יציב לחלוטין בסרק....:-P
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.