צפייה בגרסה מלאה : 2 שאלות - החלפת בורג במוט רדיוס והחלפת פקק מיכל עיבוי
היי
אחד הברגים במוט הרדיוס הקדמי הימני שלי נוטה להשתחרר לעתים קרובות (מקווה שזה מה שגורם למכות בהגה שאני מרגיש לפעמים). בינתיים הוצאתי את האום והשבוע אני אקנה אום חדש עם ניילוק להחליף את הישן שכנראה כבר לא מחזיק כמו שצריך (כמובן שהרכב לא יזוז עד שיוחלף).
השאלה היא האם יש צורך בד"כ (או שסתם עדיף) להחליף גם את הבורג? אם כן, האם אפשר פשוט לשלוף אותו ולהכניס אחד אחר או שמסובך יהיה להכניס אחד חדש (ראיתי שהוא נמצא תחת לחץ)? האם צריכה להיות שייבה בין האום לבושינג?
דבר שני, כנראה שהשבוע כשבדקתי שמן ומים שכחתי לסגור את מיכל העיבוי, מה שאומר שכבר כמה ימים מסתבר שאני נוסע בלי פקק למיכל. המנוע לא התחמם, רק חסרים מים שמילאתי. השאלה היא האם הפקק יחודי ללנדרובר ואז אני צריך להגיע לג'קי/מוסך או שזה מידה סטנדרטית שאפשר להשיג בכל חנות חלפים?
תודה
גלעד
באותה הזדמנות, מישהו מכיר חנות אספקה טכנית באיזור נתניה שאפשר לקנות בה ברגים ואומים לפי מידה?
לגבי הפקק מיכל עיבוי - תנקז אחרי זה אוויר מהמערכת ...יכול להיות שניכנס ...
הפקק מתאים ל15PSI ולזיכרוני הוא מיוחד דווקא ...
לגבי הבורג והאום - לא צריך להחליף את הבורג - רק את האום.
הבורג באמת בלחץ ...
באותה הזדמנות, מישהו מכיר חנות אספקה טכנית באיזור נתניה שאפשר לקנות בה ברגים ואומים לפי מידה?
זייפר באיזור התעשייה הישן,
כלבו טכני הגר בכפר ידידיה
תודה
15PSI זה לא נורא, השאלה היא אם ההברגה סטנדרטית או שזה יחודי לבריטים שיכורים?
אתה מתכוון להברגה של הבורג של המוט ...
זו הברגה רגילה, מילימטרית עדינה במקור, מי יודע אבל מה יש שם עכשיו. אולי הוכלף בעבר, יש לא מאט מוסכים שמחליפים אותם אם הם חלודים בהחלפת בוקסות.
המידה היא מילימטרית ויש לחץ על הבורג.
מוט אחורי או קידמי ?
האמת שהתכוונתי להברגה של הפקק של המיכל עיבוי.
בכל מקרה מדובר במוט קדמי ימני, בבורג הקדמי שלו אם זה משנה.
כמה מסובך להחליף את הבורג עצמו? אם אני אוציא אותו יהיה קשה להכניס את החדש או שיש איזה פטנט להשאיר את החורים ממורכזים?
לפי איך שנראים הבורג והאום, ככה הם יצאו את המפעל ב-97, אם האחרים לא היו סגורים כל כך חזק הייתי מחליף גם אותם אבל מצד שני - if it ain't broken - don't fix it :)
תעשה לעצמך טובה ותקנה מג'קי או ממוסך שמטפל בלנדרובר בסביבתך פקק מקורי, כמה כבר עולה 50-100 ש"ח?!
לא מומלץ לאתגר את מערכת קירור מנוע TDI300 בחלקים לא מקוריים.
בנוסף, בזמנו נאלצתי לייצר לערכת לחץ מתאם למיכל לאחר שאף מתאם בערכה לא התאים כך שכנראה ההברגה לא סטנדרטית.
לא עניין של חסכון כספי כמו חסכון בזמן... חנויות חלקי חילוף יש לי המון ליד העבודה, ג'קי קצת רחוק לי
יש מוסך לנדרובר באיזור נתניה?
קרוב לנתניה יש את מוסך לנדרובר "אפי את בני" בחדרה: 04-6222839/6222856.
שליחות עולה 40 ש"ח :)
הברגים משתחררים קצת תמיד, ומחזקים אותם בטיפולים.
אין לי פטנט להשאיר את החורים במרכז, קח אום ומידת אורך. תקנה ותחליף אחד אחד
אני בעבר קנית בורד ארוך יותר ועשיתי לו מעין קונוס במשחזת, ואז היה יותר כל לדחוף אותו פנימה
אם הבורג לא חלוד ממש ממש, תשאיר את המקורי ורק אום חדש. שתחליף, את הבוקסות בפעם הבאה תחליף גם ברגים
תבדוק בדרך השטח שפיים
http://www.musach.co.il/details.asp?id=554
מוני אורבך
01-11-09, 07:53
אם זה אחד משני הברגים במוט הרדיוס הקידמי (אלו שמחברים אותו לסרן) אין בעיה להחליף.
מכסימום קצת WD40 + סיבוב + כמה מכות פטיש.
אם אתה מרגיש נקישות בסרן הקידמי בעת עצירה כנראה שהגומיות במוט הרדיוס נדפקו.
אם הרכב מוגבה זה די הגיוני...
ההחלפה לה מסובכת אבל צריך פרס (או ברנר לשרוף) לפעמים בכדי להוציא את הגומיות הישנות ולהחליף לחדשות.
אם הרכב מוגבה מומלץ ביותר להחליף את כול גומיות מוט הרדיוס (כולל אילו היושבות על השילדה) לפולירטן.
אשר לפקק מיכל העיבוי - לא משהו מיוחד אבל היות ומערכת הקירור בדיסקו בעיתית משהו ממליץ לך לקנות מקורי מגקי.
בסך הכול חצי שעה נסיעה...
Discomania
01-11-09, 17:56
יש בראש העמוד פירסומת לאתר חלקי חילוף "אישטח" שמו . השתמשתי בשירותיו מספר פעמים לשביעות רצוני המלאה .
אני גר בצפון החלקים מגיעים עד לסניף הקרוב של אביב שיגור ואני בא ואוסף משם . אמריקה כבר אמרנו ?
שולי
אחרי שנה
ומכירת הדיפנדר
אני חושב שהוא הסתדר :-)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.