erez33
20-11-08, 22:49
קניתי לפני חצי שנה ג'ימיני, אינ מאוד נהנה ממנו, בהחלט קניה מדהימה מבחינת רכב שטח למי שאין אלפי שקלים בחודש להוציא....
בכל מקרה, השאלות שלי הן כאלו, בגלל שגרתי באילת עד לפני מספר שבועות לא נתקלתי בזה עד עכשיו,1. כשאני מניע את הרכב בבוקר, לפעמים הוא לא מצליח להניע בפעם הראשונה או השניה, לא קרה לי יותר מ2 נסיונות, אבל זה לא ממש חלק וזה לא קורה בצהריים, זה קורה רק כשקר בחוץ.
2. בבקרים הקרים (6-7 בבוקר) כשעדיין ממש קר מהלילה, עד שהרכב מתחמם, וזה בערך לוקח קילומטר או קילומטר וחצי, הוא מושך שני הילוכים, כאילו נתקע על 2 ומושך כבר ב70 קמ"ש ל3000 ומעלה סל"ד, בשניה שהוא מתחמם, ובדקתי, זה מדהים זה תמיד באותה הנקודה, באותם ה50 מטר, מאוד מדוייק, הוא מעלה במכה אחת את שני ההילוכים והכל מסתדר.....
האם זה קטע של ג'ימיני או שצריך ללכת עם זה למוסך, או שצריך פשוט לחמם את הג'ימיני כל בודר 5 דקות לפני שאני מתחיל לנסוע, או שלתת לו למשוך ככה את ההילוכים וזה לא ממש משנה?
שוב, בגלל שגרתי באילת ולא ממש קר שם בלילה, בטח לא בקיץ וגם רוב הנסיעות ב2000 ק"מ הראשונים שלו היו בעיר אז לא הרגשתי את הבעיה, כרגע זה כל בוקר....
תודה מראש למי שמוכן לענות....:-)
ארז
בכל מקרה, השאלות שלי הן כאלו, בגלל שגרתי באילת עד לפני מספר שבועות לא נתקלתי בזה עד עכשיו,1. כשאני מניע את הרכב בבוקר, לפעמים הוא לא מצליח להניע בפעם הראשונה או השניה, לא קרה לי יותר מ2 נסיונות, אבל זה לא ממש חלק וזה לא קורה בצהריים, זה קורה רק כשקר בחוץ.
2. בבקרים הקרים (6-7 בבוקר) כשעדיין ממש קר מהלילה, עד שהרכב מתחמם, וזה בערך לוקח קילומטר או קילומטר וחצי, הוא מושך שני הילוכים, כאילו נתקע על 2 ומושך כבר ב70 קמ"ש ל3000 ומעלה סל"ד, בשניה שהוא מתחמם, ובדקתי, זה מדהים זה תמיד באותה הנקודה, באותם ה50 מטר, מאוד מדוייק, הוא מעלה במכה אחת את שני ההילוכים והכל מסתדר.....
האם זה קטע של ג'ימיני או שצריך ללכת עם זה למוסך, או שצריך פשוט לחמם את הג'ימיני כל בודר 5 דקות לפני שאני מתחיל לנסוע, או שלתת לו למשוך ככה את ההילוכים וזה לא ממש משנה?
שוב, בגלל שגרתי באילת ולא ממש קר שם בלילה, בטח לא בקיץ וגם רוב הנסיעות ב2000 ק"מ הראשונים שלו היו בעיר אז לא הרגשתי את הבעיה, כרגע זה כל בוקר....
תודה מראש למי שמוכן לענות....:-)
ארז