צפייה בגרסה מלאה : הגה רועד ב 80 קמ"ש.
שלום,
צמיגים חדשים חדשים, לא עשו 20 ק"מ, מאוזנים אבל ההגה רועד ב 80 קמ"ש (ב 100 לא רועד), הרכב לא משייט.
קפיצים ובולמים חדשים, מיגונים חדשים... הרכב לא ראה שטח בכלל (עדיין).
הרכב לא נעול...עדיין.
האם לדעתכם הסיבה היא כיוון פרונט? מה עוד יכול להיות? הדריישפט "בתול".
תודה,
ליאור
תופעה די מובהקת של איזון גלגלים.
גש למי שהתקין לך את הצמיגים שיאזן והפעם כמו שצריך...
נ.ב.
אם מדובר בצמיגי שטח מלא- אז תתכן הרגשה שונה מעט בנסיעה מצמיגי כביש.
אבל אתה מציין הגה רועד ורק במהירות ספציפית- איזון גלגלים.
יש לי שאלה. ראית בשתי הצדדים OK במסך שאיזנו לך את הצמיגים???
כי ההסבר הבעיה שלך נשמע רק איזון.
יש לי שאלה. ראית בשתי הצדדים OK במסך שאיזנו לך את הצמיגים???
כי ההסבר הבעיה שלך נשמע רק איזון.
ראיתי במו עיני שבוודאות בוצע איזון והיה OK בשני הצדדים.
האם יכול להיות כיוון פרונט?
תודה,
ליאור
א. תתחדש על כל השיפורים- ספר לנו איזה סט של בולמים וקפיצים שמת בסוף?
ב. אנחנו חוינו את אותה הבעיה עם המקסיס החדשים. חזרנו לאיזון שני והבעיה נפתרה. גיא מצמיג ישיר בפ"ת אומר שהוא כבר רואה את זה הרבה אצל הג'ימינים שמתקינים אצלו את המקסיס, שאחרי ההרכבה הראשונה משום מה הם "יוצאים" מאיזון ובאים אליו לאיזון שני (ולפעמים שלישי).
עמדתי לידם כשאיזנו, הוסיפו והורידו משקולות והמחשב אמר בסוף OK והבעיה באמת נפתרה.
הם לא גבו תשלום על האיזונים החוזרים
מעניין שבסמוראי שהיה לנו עם צמיגי הMT החדשים היתה אותה בעיה אחרי ההרכבה הראשונה ונדרש איזון שני.
אולי חכמי האתר (יש פה כמה מהנדסי רכב) יוכלו לשפוך אור על התופעה.
בכל אופן- גש לצמיגיה ואזן שוב (אחרי שכמובן וידאת לחץ אויר תקין בשני הצדדים וכו').
יואב.
א. תתחדש על כל השיפורים- ספר לנו איזה סט של בולמים וקפיצים שמת בסוף?
ב. אנחנו חוינו את אותה הבעיה עם המקסיס החדשים. חזרנו לאיזון שני והבעיה נפתרה. גיא מצמיג ישיר בפ"ת אומר שהוא כבר רואה את זה הרבה אצל הג'ימינים שמתקינים אצלו את המקסיס, שאחרי ההרכבה הראשונה משום מה הם "יוצאים" מאיזון ובאים אליו לאיזון שני (ולפעמים שלישי).
עמדתי לידם כשאיזנו, הוסיפו והורידו משקולות והמחשב אמר בסוף OK והבעיה באמת נפתרה.
הם לא גבו תשלום על האיזונים החוזרים
מעניין שבסמוראי שהיה לנו עם צמיגי הMT החדשים היתה אותה בעיה אחרי ההרכבה הראשונה ונדרש איזון שני.
אולי חכמי האתר (יש פה כמה מהנדסי רכב) יוכלו לשפוך אור על התופעה.
בכל אופן- גש לצמיגיה ואזן שוב (אחרי שכמובן וידאת לחץ אויר תקין בשני הצדדים וכו').
יואב.
אחלה, תודה.
העניין הוא שאתמול התקנתי את הצמיגים אצל גיא מצמיג ישיר והאיזון בוצע לידי ולידו ושנינו ראינו את ה OK.
הצמיגים נסעו מאז כ - 20 ק"מ...
לדעתכם זה רק איזון ?
ליאור
א. תתחדש על כל השיפורים- ספר לנו איזה סט של בולמים וקפיצים שמת בסוף?
ב. אנחנו חוינו את אותה הבעיה עם המקסיס החדשים. חזרנו לאיזון שני והבעיה נפתרה. גיא מצמיג ישיר בפ"ת אומר שהוא כבר רואה את זה הרבה אצל הג'ימינים שמתקינים אצלו את המקסיס, שאחרי ההרכבה הראשונה משום מה הם "יוצאים" מאיזון ובאים אליו לאיזון שני (ולפעמים שלישי).
עמדתי לידם כשאיזנו, הוסיפו והורידו משקולות והמחשב אמר בסוף OK והבעיה באמת נפתרה.
הם לא גבו תשלום על האיזונים החוזרים
מעניין שבסמוראי שהיה לנו עם צמיגי הMT החדשים היתה אותה בעיה אחרי ההרכבה הראשונה ונדרש איזון שני.
אולי חכמי האתר (יש פה כמה מהנדסי רכב) יוכלו לשפוך אור על התופעה.
בכל אופן- גש לצמיגיה ואזן שוב (אחרי שכמובן וידאת לחץ אויר תקין בשני הצדדים וכו').
יואב.
שמתי סט של אולד-מן EMU.
צמיגים מקסיס 8060 .
ליאור
לדעתכם זה רק איזון ?
3 אנשים כתבו לך "לך לאזן..."
ועוד מסתבר שזה גם לא יעלה לך כסף.
לא מספיק?
למה אתה שובר את הראש???
אוליי אחד המשקולות נפל בנסיעה???
אחלה, תודה.
העניין הוא שאתמול התקנתי את הצמיגים אצל גיא מצמיג ישיר והאיזון בוצע לידי ולידו ושנינו ראינו את ה OK.
הצמיגים נסעו מאז כ - 20 ק"מ...
לדעתכם זה רק איזון ?
ליאור
אותו גיא, אותם צמיגים, אותו רכב...
אצלי זה קרה אחרי 10 דק' נסיעה וחלף לאחר האיזון החוזר.
נראה לי ששוה להתחיל באיזון שני ואח"כ לחפש "צרות" אחרות..:rolleyes:
או שבסוף יתברר שמכשיר האיזון של צמיג ישיר לא תקין.. (אם נגיד אחרים שהתקינו במקומות אחירם את אותו הצמיג לא סבלו מהבעיה הזו..)
אגב- בדקתי לחץ אויר אחרי שיצאתי מצמיג ישיר והם מנפחים שרירותית ל 30 קדימה ואחורה (אצלי לפחות) אז שווה גם לעצור בתחנת דלק ולנפח ללחצים המומלצים.
יואב.
רק בשביל שתהיה בטוח ששווה לחזור לאזן-גם אצלי בג'מיני הותקנו מקסיס (לא בצמיג ישיר)
בוצע איזון, יצא OK ולאחר יום התחילו רעידות חזרתי למתקין לאיזון נוסף והרעידות המשיכו,
הרעידות נפסקו רק אחרי האיזון השלישי...
אם אינני טועה אין דבר כזה כיוון פרונט בסרן חי, ישנו מוט היגוי בלבד. אני חוויתי בעיית רעידה אחרת ב-100 קמ"ש אם כי לא בהגה אלא רעידות של המרכב, כמו ויברציה עדינה. עשיתי איזון גלגלים על הרכב (מבלי לפרק אותם), נאמר לי שזה הדבר הנכון ביותר לעשות, המצב השתפר אך לא נעלם.
רק בשביל שתהיה בטוח ששווה לחזור לאזן-גם אצלי בג'מיני הותקנו מקסיס (לא בצמיג ישיר)
בוצע איזון, יצא OK ולאחר יום התחילו רעידות חזרתי למתקין לאיזון נוסף והרעידות המשיכו,
הרעידות נפסקו רק אחרי האיזון השלישי...
שאלת תם: צריך לאזן גם צמיגים אחוריים? (אם הקדמים יוצאים מאיזון אין סיבה שהאחוריים לא..?)
בצמיגיה אמרו שלא- ואיזנו מחדש רק את הקדמים והבעיה נפתרה (איך מרגישים אם צמיג אחורי לא מאוזן?)
אותו גיא, אותם צמיגים, אותו רכב...אצלי זה קרה אחרי 10 דק' נסיעה וחלף לאחר האיזון החוזר.
נראה לי ששוה להתחיל באיזון שני ואח"כ לחפש "צרות" אחרות..:rolleyes:
או שבסוף יתברר שמכשיר האיזון של צמיג ישיר לא תקין.. (אם נגיד אחרים שהתקינו במקומות אחירם את אותו הצמיג לא סבלו מהבעיה הזו..)
אגב- בדקתי לחץ אויר אחרי שיצאתי מצמיג ישיר והם מנפחים שרירותית ל 30 קדימה ואחורה (אצלי לפחות) אז שווה גם לעצור בתחנת דלק ולנפח ללחצים המומלצים.
יואב.
אצלי היה אותו הסיפור בדיוק!
אם אינני טועה אין דבר כזה כיוון פרונט בסרן חי, ישנו מוט היגוי בלבד...
אתה טועה.
ביום חמישי האחרון עשיתי כיוון פרונט כדי למרכז את ההגה.
המחשב הוציא זויות לפני וזוויות אחרי מול זוויות ומרווחי טולרנס של היצרן.
בנוסף עשו איזון גלגלים בגלל רעידות בערך ב- 80 קמ"ש (ברידג'סטון 50/50 משומשים).
כעת הכל פיקס.
גם לי פעם רעד ב 80 ק"מ חיזקתי את המייצב של הסרן הקידמי לשילדה (הוא לא היה מחובר בצד ימין) והבעיה נפתרה, אמנם אני לי יש סמוראי ולא ג'ימיני אבל אולי זה בכל זאת אותה הבעיה..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.