צפייה בגרסה מלאה : איפה מורכב הוויברטור ב110?
חברים יקרים,
אני מחפש את הוויברטור של האוטו ולא מוצא.
העניין הוא שבערך ב45 קמ"ש הרכב מתחיל לרטוט מיוזמתו. וויברציות לא נעימות כאלה.
זה קורה, לדעתי, יותר כשהרכב נמצא במאמץ כלומר בעליה או אם אני מאיץ מ40 קמ"ש.
זה קורה שוב במהירות גבוהה יותר, באיזור ה90 קמ"ש אבל אז הרעידות ממש חזקות ונשמע כאילו יש נגריה מאחורה.
הנחתי שזה מגיע מאיזור הדריישפטים או צלבים העניין הוא שאין לי רעשים של צלב גמור.
האם זה באמת הכיוון?
יש דברים אחרים שצריך לבדוק?
אולי פשוט לחפש את הסוללות של הוויברטור?
תודה,
נועם.
שלח את הדרישפט לאיזון, שלי קיבל מכה קלה והרעידות היות רועשות מאוד, בחמישי בעיקר
יש גם עניים של איזון גלגלים או דיסקים של ברקס עקומים, גוש בוץ עקשן בג'נט וכו
אולי הלכו מיסבים, או נישבר הסרן והציריה חורקת על הברזל, כל אלו ועוד דברים קרו למספר אנשים
שלח את הדרישפט לאיזון, שלי קיבל מכה קלה והרעידות היות רועשות מאוד, בחמישי בעיקר
יש גם עניים של איזון גלגלים או דיסקים של ברקס עקומים, גוש בוץ עקשן בג'נט וכו
אולי הלכו מיסבים, או נישבר הסרן והציריה חורקת על הברזל, כל אלו ועוד דברים קרו למספר אנשים
אני רואה שהתחזית של הדריישפט היא האופטימית ביותר.
בוץ אין, איזון גלגלים עשיתי לא מזמן, כנ"ל גם ברקסים אחרויים.
יש לי איך לבדוק את הדריישפט בלי לפרק אותו, כלומר, באמצעים ביתיים?
האופציה היחידה שלך היא לפרק אותו (סה"כ 8 ברגים נדמה לי) ולראות אם הרעידה חוזרת גם כשאתה נוסע בלעדיו.
אופציה אחרת היא להשכיר את האוטו שלך לרווקות בודדות :)
האופציה היחידה שלך היא לפרק אותו (סה"כ 8 ברגים נדמה לי) ולראות אם הרעידה חוזרת גם כשאתה נוסע בלעדיו.
אופציה אחרת היא להשכיר את האוטו שלך לרווקות בודדות :)
רק כדי להיות בטוח - אם אני מפרק דריישפט אחורי, אני יכול לסוע על הקדמי בראש שקט?
זה לא יוצר בלאי מואץ?
כדאי לי לנעול דפרנציאל בשביל זה?
itay-rover
03-12-08, 22:24
כדאי לי לנעול דפרנציאל בשביל זה?
אתה חייב לנעו דיפ' מרכזי,אחרת לא תיסע לשום מקום....:-) אין מה לחשוש מבלאי אם אתה נוסע ככה כמה עשרות קילומטרים.
כתבת שהחלפת ברקסים לא מזמן,אוליי הבעיה בצלחות כפי שאסי העלה?החליפו לך צלחות ברקס?לאיזה סוג(יצרן)
איתי.
אתה חייב לנעו דיפ' מרכזי,אחרת לא תיסע לשום מקום....:-) אין מה לחשוש מבלאי אם אתה נוסע ככה כמה עשרות קילומטרים.
כתבת שהחלפת ברקסים לא מזמן,אוליי הבעיה בצלחות כפי שאסי העלה?החליפו לך צלחות ברקס?לאיזה סוג(יצרן)
איתי.
היי,
ניתקתי את הדריישפט האחורי.
הבעיה אכן משם - צלב אחורי במצב רע מאוד.
כשאני נוסע עם הנעה קדמית בלבד יש רעשים מני רעשים שאני מניח שרובם מהדראם של הטרנספר.
חוץ מזה שהנסיעה ככה לא להיט בפני עצמה.
עכשיו אני שוקל למי לקחת את הדריישפט לאיזון.
אני מכיר את א.ק. בחולון ושמעתי הרבה על גרין גראס.
יש המלצות אחרות?
אם שמעת הרבה על גרינגראס... למה לא גרינגראס?
בכל אופן אני ממליץ גרינגראס.
סביון
itay-rover
04-12-08, 05:16
היי,
ניתקתי את הדריישפט האחורי.
כשאני נוסע עם הנעה קדמית בלבד יש רעשים מני רעשים שאני מניח שרובם מהדראם של הטרנספר.
?
סליחה סליחה סליחה.
שכחתי לציין שאחרי שאתה מפרק את הדרייב שאפט אתה חייב להחזיר את האומים שלו (בצד הטרנספר)כמובן למקום...
לגבי איזון,ממליץ על סולגל ברמלה.
איתי.
סליחה סליחה סליחה.
שכחתי לציין שאחרי שאתה מפרק את הדרייב שאפט אתה חייב להחזיר את האומים שלו (בצד הטרנספר)כמובן למקום...
לגבי איזון,ממליץ על סולגל ברמלה.
איתי.
החזרתי את האומים אבל לא הדתקתי אותם עד הסוף. יש צורך לעשות את זה?
itay-rover
04-12-08, 10:08
בהחלט,צריך להדק כאילו הפלאנג' של הדרייב שאפט שם,אחרת הצלחת "תרקוד" מה שאתה מתאר שקרה לך....
הערה:
יתכן וקיימים ברגי פיליפס המהדקים את הצלחת לפלאנג' של הטרנספר,אבל לא מומלץ לסמוך עליהם כתחליף לברגים.
איתי.
בדוק גם את הדרישפט הקידמי שלך, הנסיעה עם הנעה קדמית בלבד בדיפנדר אמורה להיות נוחה וחלקה
בדוק גם את הדרישפט הקידמי שלך, הנסיעה עם הנעה קדמית בלבד בדיפנדר אמורה להיות נוחה וחלקה
צחי תודה,
אכן הנסיעה על הדריישפט הקידמי בלבד נוחה וחלקה.
איתי,
אני סולח לך למרות שאמרת את זה קצת באיחור P: והדראם כבר עף בעצמו יחד עם הבורג פיליפס.
תודה,
נועם.
כן, זה קורה לכולם :)
מקווב שלא בכביש מהיר
וגרינגרס עשו לי יופי של עבודה
itay-rover
05-12-08, 15:14
צחי תודה,
איתי,
אני סולח לך למרות שאמרת את זה קצת באיחור P: והדראם כבר עף בעצמו יחד עם הבורג פיליפס.
מזל שיש את אזהרת האחריות בכניסה אתר.....:-)
איתי.
החלפתי צלב אחורי והבעיה נפתרה - ללא איזון של הדריישפט.
תודה לכולכם.
נועם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.