התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קושי בהתנעה _בלייזר



עמוס.מ
07-12-08, 20:01
לאחרונה אני מצליח להתניע רק לאחר שהמנוע מסניף קצת אתר.
הבעיה התחילה לאחר שלא השתמשתי ברכב {שלילה},המצבר נחלש כמובן ונעזרתי לא פעם בכבלים
האם הבעיה קשורה למצתי חימום?
אפשרות אחרת?איך בודקים?
עמוס

Viper
07-12-08, 21:47
בעזרה עם כבלים (איכותיים) המנוע מניע מיד?

עמוס.מ
07-12-08, 22:17
בעזרה עם כבלים (איכותיים) המנוע מניע מיד?

לא מניע גם בעזרת כבלים איכותיים,רק לאחר הסנפה

shmil
07-12-08, 23:42
לא מניע גם בעזרת כבלים איכותיים,רק לאחר הסנפה

אם כך, או שמצתי הלהט שלך שבקו, מה שקורה הרבה בבלייזרים,

או שגרוע מזה - הקומפרסיה שלך נמוכה.

עמוס.מ
08-12-08, 19:39
אם כך, או שמצתי הלהט שלך שבקו, מה שקורה הרבה בבלייזרים,

או שגרוע מזה - הקומפרסיה שלך נמוכה.

הרכב נוסע ומגיב מצוין,לכן נראה שהמדובר במצתי הלהט
איך בודקים את התקינות של כל מצת?אני מניח שאין הכרח שכולם נדפקו
תודה עמוס

ERAN NO 1
08-12-08, 20:04
דבר ראשון תלוי מאוד מה מחובר לכבלים האיכותיים
אתה צריך מצבר טוב כי הבלייזר צורך המון בהתנעה

דבר שני לא יודע איך אצלך מצתי הלהט עובדים במקור עד כמה שאני יודע הם נדלקים אוטומטית (יכול להיות שלא עובדים מספיק זמן) אצלי הם ידניים עם כפתור וממסר כך שאני שולט על אורך החימום לאט לאט לומדים כמה לחמם

דבר שני בשביל לבדוק את תקינותם צריך צבת אמפרמטר בודקים אמפר על כל חוט מזין למצת ועוברים על כולם (אצלי היו שרופים 3)
לא זוכר כמה אמפר כל אחד

עמוס.מ
08-12-08, 20:08
דבר ראשון תלוי מאוד מה מחובר לכבלים האיכותיים
אתה צריך מצבר טוב כי הבלייזר צורך המון בהתנעה

דבר שני לא יודע איך אצלך מצתי הלהט עובדים במקור עד כמה שאני יודע הם נדלקים אוטומטית (יכול להיות שלא עובדים מספיק זמן) אצלי הם ידניים עם כפתור וממסר כך שאני שולט על אורך החימום לאט לאט לומדים כמה לחמם
גם אצלי הם מופעלים ידנית
דבר שני בשביל לבדוק את תקינותם צריך צבת אמפרמטר בודקים אמפר על כל חוט מזין למצת ועוברים על כולם (אצלי היו שרופים 3)
לא זוכר כמה אמפר כל אחד

בקשר לדרך הבדיקה,פרט בבקשה בשפה של...לא מבינם
תודה מראש

ERAN NO 1
08-12-08, 23:06
בקשר לדרך הבדיקה,פרט בבקשה בשפה של...לא מבינם
תודה מראש

כנס לחשמלאי ובקש שיבדוק כמה צורך כל מצת בזמן שהמערכת בפעולה

סיפור מהפטרה להחליף אותם לפעמים הם מתנפחים (שרופים) בפנים ונורא קשה לשלוף אותם

עמוס.מ
10-12-08, 22:50
טוב,תודה לעוזרים
הרכבתי מצבר 100 אמפ.ונראה שהעיה נפתרה
"נראה" כי ההתנעה לא קלה כמו לפני התקלה
אבדוק בכל זאת את כל המצתים לפי המלצותיכם
שוב תודה _ עמוס

ERAN NO 1
11-12-08, 22:42
מצבר אחד או שניים? :rolleyes:
הרכב הזה זקוק לשני מצברים (אחד מכל צד) של לפחות 80 אמפר כל אחד

בכל מצב התנעה של רכב כזה עם מצברים גמורים בחיבור כבלים הוא קשה
רק עם מצברים תקינים שמורכבים על הרכב תוכל לדעת אם יש שינוי מלפני כן

עמוס.מ
12-12-08, 23:21
אני עובד עם מצבר אחד כבר שנים
ו...כשזה עובד אז זה עובד
לא היו לי בעיות עד עכשיו

-->