צפייה בגרסה מלאה : קושי בהתנעה _בלייזר
לאחרונה אני מצליח להתניע רק לאחר שהמנוע מסניף קצת אתר.
הבעיה התחילה לאחר שלא השתמשתי ברכב {שלילה},המצבר נחלש כמובן ונעזרתי לא פעם בכבלים
האם הבעיה קשורה למצתי חימום?
אפשרות אחרת?איך בודקים?
עמוס
בעזרה עם כבלים (איכותיים) המנוע מניע מיד?
בעזרה עם כבלים (איכותיים) המנוע מניע מיד?
לא מניע גם בעזרת כבלים איכותיים,רק לאחר הסנפה
לא מניע גם בעזרת כבלים איכותיים,רק לאחר הסנפה
אם כך, או שמצתי הלהט שלך שבקו, מה שקורה הרבה בבלייזרים,
או שגרוע מזה - הקומפרסיה שלך נמוכה.
אם כך, או שמצתי הלהט שלך שבקו, מה שקורה הרבה בבלייזרים,
או שגרוע מזה - הקומפרסיה שלך נמוכה.
הרכב נוסע ומגיב מצוין,לכן נראה שהמדובר במצתי הלהט
איך בודקים את התקינות של כל מצת?אני מניח שאין הכרח שכולם נדפקו
תודה עמוס
דבר ראשון תלוי מאוד מה מחובר לכבלים האיכותיים
אתה צריך מצבר טוב כי הבלייזר צורך המון בהתנעה
דבר שני לא יודע איך אצלך מצתי הלהט עובדים במקור עד כמה שאני יודע הם נדלקים אוטומטית (יכול להיות שלא עובדים מספיק זמן) אצלי הם ידניים עם כפתור וממסר כך שאני שולט על אורך החימום לאט לאט לומדים כמה לחמם
דבר שני בשביל לבדוק את תקינותם צריך צבת אמפרמטר בודקים אמפר על כל חוט מזין למצת ועוברים על כולם (אצלי היו שרופים 3)
לא זוכר כמה אמפר כל אחד
דבר ראשון תלוי מאוד מה מחובר לכבלים האיכותיים
אתה צריך מצבר טוב כי הבלייזר צורך המון בהתנעה
דבר שני לא יודע איך אצלך מצתי הלהט עובדים במקור עד כמה שאני יודע הם נדלקים אוטומטית (יכול להיות שלא עובדים מספיק זמן) אצלי הם ידניים עם כפתור וממסר כך שאני שולט על אורך החימום לאט לאט לומדים כמה לחמם
גם אצלי הם מופעלים ידנית
דבר שני בשביל לבדוק את תקינותם צריך צבת אמפרמטר בודקים אמפר על כל חוט מזין למצת ועוברים על כולם (אצלי היו שרופים 3)
לא זוכר כמה אמפר כל אחד
בקשר לדרך הבדיקה,פרט בבקשה בשפה של...לא מבינם
תודה מראש
בקשר לדרך הבדיקה,פרט בבקשה בשפה של...לא מבינם
תודה מראש
כנס לחשמלאי ובקש שיבדוק כמה צורך כל מצת בזמן שהמערכת בפעולה
סיפור מהפטרה להחליף אותם לפעמים הם מתנפחים (שרופים) בפנים ונורא קשה לשלוף אותם
טוב,תודה לעוזרים
הרכבתי מצבר 100 אמפ.ונראה שהעיה נפתרה
"נראה" כי ההתנעה לא קלה כמו לפני התקלה
אבדוק בכל זאת את כל המצתים לפי המלצותיכם
שוב תודה _ עמוס
מצבר אחד או שניים? :rolleyes:
הרכב הזה זקוק לשני מצברים (אחד מכל צד) של לפחות 80 אמפר כל אחד
בכל מצב התנעה של רכב כזה עם מצברים גמורים בחיבור כבלים הוא קשה
רק עם מצברים תקינים שמורכבים על הרכב תוכל לדעת אם יש שינוי מלפני כן
אני עובד עם מצבר אחד כבר שנים
ו...כשזה עובד אז זה עובד
לא היו לי בעיות עד עכשיו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.