PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה הדרך הטובה ביותר להרוויח קלירנס נוסף מהריצפה כשהקפיץ נמצא מתחת לסרן ?



danel
08-12-08, 00:23
אפשרות אחת, להעביר את הסקיד פלייט מעל הסרן ולהפוך את ה- u-bolts.
האם בשיטה הזו יהיה נכון להרכיב את ה u bolts ישירות על הקפיץ בלי פלטה בינהם ?

אפשרות שניה, לבנות סקיד פלייט מוגבה.

מה יהיה הכי נכון לעשות

דרור ברלי
08-12-08, 00:32
בזבוז אנרגיה גדול מדי תמורת 1-2 ס"מ.

ערן המסוקס
08-12-08, 00:49
זה לא בזבוז אנרגיה. זה מבורך ביותר. לפחות בשבילי.. את הסקיד פלייטס שלי אני מפגיש יותר מידי פעמים עם סלעים... הם נמוכים כמעט כמו הדיפרנציאל אצלי..

פתרון בסגנון תמונה 2 יעשה אצלי. הפתרון הכי פשוט. לא צריך להחליף U בולטים. רק לייצר פלטות.

איציק - 4X6ZH
08-12-08, 07:51
קלירנס
u-bolts.
הסקיד פלייט
פלטות

יש כאלה שמצליחים להבין מה אתם כותבים .
לקח כמה שניות להבין מב זה קלירנס

שגיעות הקלדה \ עברית לא חסר אבל מאיפה אתם מביאים את כל המילים האלה .
מזל שלא גולשים בפורמים לדוברי גרמנית

איציק

eran4x4
08-12-08, 09:21
זה לא בזבוז אנרגיה. זה מבורך ביותר. לפחות בשבילי.. את הסקיד פלייטס שלי אני מפגיש יותר מידי פעמים עם סלעים... הם נמוכים כמעט כמו הדיפרנציאל אצלי..

פתרון בסגנון תמונה 2 יעשה אצלי. הפתרון הכי פשוט. לא צריך להחליף U בולטים. רק לייצר פלטות.
אולי לא צריך להחליף את ה u-bolts אבל בטוח צריך לקצר... (ואולי שווה לשמור את הישנים לגיבוי....).

בכדי ליצר פלטה כזאת הייתי משתמש בפרופיל U טיפה יותר רחב מהעלים.

ארז
08-12-08, 10:19
אולי פשוט תשימו צמיגים נורמאלים?

danel
08-12-08, 11:52
אצלי יש צמיגים במידה 33, זה לא מספיק, והבעיה אצל ג'יפים על צמיגים 31 עוד יותר גדולה :roll:

הרעיון הזה נועד לתת פתרון לבעלי ג'יפים שנוסעים על מידה קטנה כמו 31 או 33, מבלי להיגרר לשינויים משמעותיים.

ערן המסוקס
08-12-08, 12:16
אולי לא צריך להחליף את ה u-bolts אבל בטוח צריך לקצר... (ואולי שווה לשמור את הישנים לגיבוי....).

בכדי ליצר פלטה כזאת הייתי משתמש בפרופיל U טיפה יותר רחב מהעלים.

נכון.


ולארז..

צמיגים "נורמאליים" גוררים אחריהם שינוי מאסיבי של כל האוטו. יקר מאוד, לא ממש חוקי, ולא תמיד טוב לרכב שנועד גם לטיולים ללא עבירות מטורפת.

מצד שני, ייצור של סקיד פלייטס כאלה עולה גרושים, ומשפר בצורה מורגשת את עבירות הרכב. למעשה זה יעלה לי את המרווח יותר טוב מאשר מעבר לצמיגים 33".

moriseven
08-12-08, 14:03
במקרה של ערן, בנוסף לשינוי מאסיבי באוטו, צריך למצוא בשבילו פתרון איך להכנס בקלות לג'יפ, בלי להתקין מעלית כמו ברכבי נכים:D

ערן המסוקס
08-12-08, 14:33
http://www.jeeptrip.com/item.jimage?albums/o3arjdt5.jpg

RONI
08-12-08, 18:25
קלירנס
u-bolts.
הסקיד פלייט
פלטות

יש כאלה שמצליחים להבין מה אתם כותבים .
לקח כמה שניות להבין מב זה קלירנס

שגיעות הקלדה \ עברית לא חסר אבל מאיפה אתם מביאים את כל המילים האלה .
מזל שלא גולשים בפורמים לדוברי גרמנית

איציק

קלירנס =מושג המושאל משפה טכנית ,מלשון ,מרווח, מאד נפוץ בחיל האוויר למשל..

איש
09-12-08, 18:01
מעניין בסמוראי הבעיה הזאת פחות אקוטית , אולי צריך פשוט סרן יותר פרפורוצליונאלי לרכב ,
אני חושב שלפעמים יש נטיה לחשוב כמה יותר גדול יותר טוב בגיפים , אבל לפעמים זה כבר ניהיה פארסה , מתקינים דנה 60 ואז גם עם 33 יש לך קלירנס אור וואט עבר כמו של סמוראי עם 215 .

סתם שאלה לחברה כאן על איזה סרנים אתם נוסעים ?

six 4 life
09-12-08, 18:27
כמו של סמוראי עם 215 .

השאלה מה קורה כשנמאס לך לנסוע על גלגלים של עגלת סופר.

kobiarava
09-12-08, 19:15
השאלה מה קורה כשנמאס לך לנסוע על גלגלים של עגלת סופר.

או על מנוע של מכונת גילוח...

six 4 life
09-12-08, 19:19
את זה עוד איכשהו מצליחים לפתור עם יחסי העברה בטרנספר של 1 למי יודע כמה...:twisted:

ד ו ר ו ן
09-12-08, 20:58
אין לו בעיה של קלירנס כי על בולדרים שגלגל נורמלי מחייב תכנון היכן להעביר מתחת לסרן או שהוא מטפס עם כל הרכב על הבולדר סטייל סוללה או שהוא נוסע מסביב..

אלון_ק
09-12-08, 21:49
תעברו ל-4 לינק.

מסוקס, גם שינוי בסקיד פלייט לא חוקי. תשאיר את התירוץ הזה למי שצריך אותו - מי שלא יכול לתת סיבה אמיתית. אתה כבר הבאת טענה עם בשר, דבוק בה.

ערן המסוקס
09-12-08, 22:55
אלון. לא אמרתי "לא חוקי" אמרתי "לא ממש חוקי" זה הבדל של עוד כמה מאות שקלים טובים. ;)

איש
10-12-08, 20:59
השאלה מה קורה כשנמאס לך לנסוע על גלגלים של עגלת סופר.

בכך שאתה מצטט אותי אתה רק יותר מחזק את מה שטענתי , אני לא חושב ש סמוראי עם 215 זה אידיאלי לסוג הרכב יותר בכיוון של 235 או עם יחסי העברה 31 .

אבל מישהו מוכן להסביר לי את ההגיון (ואני יודע שהתירוץ הוא כי זה לא נישבר ) של לנסוע עם דנה 60 ? שאפילו בשביל סופה ממוגנת זה מאסיבי מדי ?

ואז להתחיל לחפש מה לגרד מתחת לסרן כדי לא לחרוש את המדינה ,
אני חושב שהפיתרון האמיתי הוא פשוט להשתמש בחלקים פרופורציונאלים לא כמו סרנים של אביר , וכל מיני שאר ירקות .

ערן המסוקס
10-12-08, 21:05
יש לי דנה 44 מאחורה. בהחלט סרן לא גדול מידי. והבעייה שלי היא לא בביצה, אלא בתושבות הקפיצים.

danel
10-12-08, 21:05
אבל מישהו מוכן להסביר לי את ההגיון (ואני יודע שהתירוץ הוא כי זה לא נישבר ) של לנסוע עם דנה 60 ? שאפילו בשביל סופה ממוגנת זה מאסיבי מדי ?

ואז להתחיל לחפש מה לגרד מתחת לסרן כדי לא לחרוש את המדינה ,
אני חושב שהפיתרון האמיתי הוא פשוט להשתמש בחלקים פרופורציונאלים לא כמו סרנים של אביר , וכל מיני שאר ירקות .

לא קשור לסוג הסרן, אתה כנראה מתכוון למשהו אחר כמו גובה הדיפרנציאל, שדובר עליו בשרשור אחר.

זאביק
10-12-08, 23:23
אבל מישהו מוכן להסביר לי את ההגיון (ואני יודע שהתירוץ הוא כי זה לא נישבר ) של לנסוע עם דנה 60 ?

בגלל שככה הסופה מגיעה ? כסטנדרט.
ולהתחיל למצוא D44, לוודא שהוא תקין, להחליף ... פשוט כאב ראש.
פשוט מתרגלים לעובדה שהביצה נמוכה ומתגברים על זה.
אם אני צריך לשקול מעבר ל-33/35 רק בגלל זה - אין ספק שלהחליף סרן יותר פשוט.
בתכלס, לרכב עבירות / טיולים - אפשר לחיות עם זה.

-->