ilaneb
14-12-08, 11:42
מדובר בהונדה אקורד דגם אמריקאי 1998 100.000 ק"מ לאחרונה הבחנתי שהמנוע מצלצל (אין צורך במאמץ) ביצעתי טיפול גדול החלפת רצועת טיימינג +פלגים תואמים ngk שמן פילטר שמן ,פילטר אויר במוסך המורשה הונדה לציין הצילצולים היו גם לפני הטיפול בחזרה לבדיקה במוסך אין קוד תקלה ביצעתי שטיפת סעפת יניקה,תוסף k-44 במיכל הדלק ארבע פעמים,החלפת טריסטרבוטור יחד עם חוטים מרכב אחר ,מערכת קירור תקינה רכב לא מתחמם (בשליש הראשון) המנוע מצלצל גם בשעות ערב לציין התופעה בעיקר במהירות של בין 60 ל-90 קמ"ש בלחיצה עדינה על דוושת הגז רצועת טיימינג במקום ניבדק בפעם שניה במעבר לדלק אוקטן 98 התופעה חולפת אך מידי פעם אני מרגיש בצילצול (אין אפשרות לכיוון טריסטרבוטור מנוע מנוהל מחשב) כמו כן תוצאות 4 גזים
בסרק 766 סל"ד
co-0.00 hc-8 co2-9.41 o2-0.27
שיוט 2219 סל"ד
co-0.62 hc-48 co2-10.54 o2-0.27
בסרק 766 סל"ד
co-0.00 hc-8 co2-9.41 o2-0.27
שיוט 2219 סל"ד
co-0.62 hc-48 co2-10.54 o2-0.27