PDA

צפייה בגרסה מלאה : הונדה אקורד 1998



ilaneb
14-12-08, 11:42
מדובר בהונדה אקורד דגם אמריקאי 1998 100.000 ק"מ לאחרונה הבחנתי שהמנוע מצלצל (אין צורך במאמץ) ביצעתי טיפול גדול החלפת רצועת טיימינג +פלגים תואמים ngk שמן פילטר שמן ,פילטר אויר במוסך המורשה הונדה לציין הצילצולים היו גם לפני הטיפול בחזרה לבדיקה במוסך אין קוד תקלה ביצעתי שטיפת סעפת יניקה,תוסף k-44 במיכל הדלק ארבע פעמים,החלפת טריסטרבוטור יחד עם חוטים מרכב אחר ,מערכת קירור תקינה רכב לא מתחמם (בשליש הראשון) המנוע מצלצל גם בשעות ערב לציין התופעה בעיקר במהירות של בין 60 ל-90 קמ"ש בלחיצה עדינה על דוושת הגז רצועת טיימינג במקום ניבדק בפעם שניה במעבר לדלק אוקטן 98 התופעה חולפת אך מידי פעם אני מרגיש בצילצול (אין אפשרות לכיוון טריסטרבוטור מנוע מנוהל מחשב) כמו כן תוצאות 4 גזים
בסרק 766 סל"ד
co-0.00 hc-8 co2-9.41 o2-0.27
שיוט 2219 סל"ד
co-0.62 hc-48 co2-10.54 o2-0.27

ערן המסוקס
14-12-08, 12:40
כמה זמן הרכב אצלך? האם פעם הוא לא היה מצלצל לך עם בנזין 95?

itay-rover
14-12-08, 16:08
נבדקה תקינות חיישן נקישות?

איתי.

ilaneb
16-12-08, 08:21
אז ככה הרכב נימצא אצלי כחצי שנה כמו שאמרתי לא עשו ראש למנוע החלפתי ווסת לחץ דלק אני אסיים את המיכל ויתדלק אוקטן 95 עידכון בהמשך.

ilaneb
16-12-08, 08:32
בעבר תידלקתי רק אוקטן 95 והוא צילצל , ניבדקו כל החיישנים במוסך הונדה הכל תקין.

איציק - 4X6ZH
16-12-08, 09:24
אתה בטוח שלא ניתן לכוון את המפלג ?
ונגיד שלא ניתן לכוון את המפלג .
אז לכמה מעלות מכוון המפלג בסרק ? ( את זה אפשר לבדוק )

איציק

ilaneb
16-12-08, 09:30
לא ידוע לי כשבדקו מפלג אחר עם החוטים מרכב אחר שמתי לב שיש סימן עם טיפקס על המפלג כשהחזירו אותו בחברה.
לפי הבנתי קיימת תערובת ענייה החלפתי ווסת לחץ דלק אני יסיים את המיכל 98 יתדלק 95 ואעדכן בהמשך תודה על התגובות.

-->