PDA

צפייה בגרסה מלאה : הטרופר "יוחנן" של דינוזאור - יומן יישור קו ושדרוגים



דיננוזאור שטח
15-12-08, 10:55
אז מה היה לנו ? אחד יוחנן טרופר 94 בנזין לימון מארץ הלימונים... (אבל עלה לי 15000 ש"ח)

נסיעה מהרצליה לפרדס חנה תוך כדי מלמול מנטרות בטיבטית עתיקה ולחשי שחור במרוקאית בניב טוארגי שצינורות המים הרקובים יחזיקו עד המוסך, עצירה באם הדרך להתבוננות מתחת למכסה המנוע התעלפות מהירה שנפתרה בזרם של מיים קרים לפרצוף, זרזיף דק של מי קרור ניתז לו מאחד הצינורות טיפול קצר עם הלדרמן וממשיכים עד המוסך...

יישור קו

טיפול גדול החלפת כל הנוזלים פלאגים (פלאשינג למנוע מתוך תקווה שישפר קצת את נקישות מרימי השסתומים הידועות ) רצועת טיימינג מייסבים SKF ומשאבת מים.

מערכת בלמים החלפה בחדש כולל כבל בלם היד

פרוק מערכת ההגה ומתלים קידמיים החלפת כל הגומיות הרקובות חיזוק משאבת הגה החלפת צינור שמן הגה ראשי

מחזירי שמן ציר אחורי אחד נוזל והציף את הדראם של הבלם שניהם יוחלפו

אינטרקולר לגיר

החלפת רדיאטור מנוע (הרדיאטור הקיים ניראה תקין אך עייף ובלוי אבל.. דנזואור רוצה חדש) וכל צינורות המים מגומי כולל הכל.

מערכת הצתה כבלי הצתה חדשים שטיפה של הסלילים.

צינור אוויר בין קרבוטור לפילטר אויר (מישהו תיקן עם איזולרירבנד) לא מקובל עלי!!! יוחלף בחדש

מערכת הפנסים טיפול ותיקון והחלפת מנורות

מגבים חדשים קדימה אחורה וניראה לגבי המגבים שעל הפנסים תיקון מתז שמשות (יש שניים??)

חיזוק הסוללה הרופפת.

מה עוד מממממ..... כל מה שימצא תוך פרוק לא תקין יוחלף בחדש.


שידרוגים

קיט הגבהה של טאף דוג

מיגון גחון גיר ומיכל דלק אספייר


עבודות חוץ

החלפת רדיאטור מערכת החימום...

טיפול במתגי החלונות החשמליים....

מערכת שמע חדשה כולל אנטנה חשמלית ורמקולים...

שיפוץ מושב הנהג כולל ריפודים בתפירה מיוחדת לכל משענות היד ולכסא אחורי על מנת שאפשר יהיה לקפלו


פנטזיות על איך להמשיך לבזבז לילדים את כספי הירושה שלהם...

פגוש קדמי מתכת כולל כננת

נועלי דיפרנציאל קידמי אחורי

הייליפט כולל עיגונים ברכב

ואם שכחתי משהו אנא תגידו לי :confused:

דיננוזאור שטח
15-12-08, 12:58
מה צמיגי השטח הרחבים ביותר שאפשר לשים על הגאנטים המקוריים והאם ניתן לאשר אותם ברשיון

סוזי המשתוללת
15-12-08, 13:23
למה לקנות לימון ???
יש כאלה שמוכרים כלים טובים ב25000
פה אתה מתחיל ועוד לא יודע איפה תסיים
בכל מיקרה קח בחשבון שבין שני ראשי המנוע עובר צינור מיים ממתכת שמתחבר מאחור לצינור מים מאלומיניום והנ"ל יושב במקום מזורגג (צמוד לקיר האש)כך שכמעט בלתי אפשרי לראות נזילות - עד שהן הופכות לקריטיות
יש גם שטח די גדול ודי עמוק בין הראשים מסוגל לאגור כמות נוזלים גדולה שבורחת עד שהמים מתחילים לנזול ואתה רואה נזילה עובר הרבה זמן
בקיצור תבדוק את הנ"ל ואם כבר עשית זאת תפרק מכסי שסתומים תוציא את המרימים (אתה כבר עושה טיימינג אז חבל זה חצי עבודה)תלחץ אותם במלחציים על מנת להוציא את השמן הישן נקה אותם ותחזיר
אין פתרונות קסם בנושא מרימי השסתומים
ככלל לא מסובך לעשות את כל הנ"ל בבית וגם לא נדרשים כלים מיוחדים
פשוט עבודה יסודית ולצלם כל דבר וכל בורג מהיכן יצא (יש לי פטיש בנושא ברגים שלא חוזרים למקומם )

דיננוזאור שטח
15-12-08, 15:56
למה לקנות לימון ???
יש כאלה שמוכרים כלים טובים ב25000
פה אתה מתחיל ועוד לא יודע איפה תסיים
בכל מיקרה קח בחשבון שבין שני ראשי המנוע עובר צינור מיים ממתכת שמתחבר מאחור לצינור מים מאלומיניום והנ"ל יושב במקום מזורגג (צמוד לקיר האש)כך שכמעט בלתי אפשרי לראות נזילות - עד שהן הופכות לקריטיות
יש גם שטח די גדול ודי עמוק בין הראשים מסוגל לאגור כמות נוזלים גדולה שבורחת עד שהמים מתחילים לנזול ואתה רואה נזילה עובר הרבה זמן
בקיצור תבדוק את הנ"ל ואם כבר עשית זאת תפרק מכסי שסתומים תוציא את המרימים (אתה כבר עושה טיימינג אז חבל זה חצי עבודה)תלחץ אותם במלחציים על מנת להוציא את השמן הישן נקה אותם ותחזיר
אין פתרונות קסם בנושא מרימי השסתומים
ככלל לא מסובך לעשות את כל הנ"ל בבית וגם לא נדרשים כלים מיוחדים
פשוט עבודה יסודית ולצלם כל דבר וכל בורג מהיכן יצא (יש לי פטיש בנושא ברגים שלא חוזרים למקומם )

סוזי שלום ותודה על התשובה

הנושא של טרופרים טובים שעולים 25000 מוכר לי ובדקתי שני טרופרים כאלו שבין 25-30 K הם לא שונים מהטרופר שלי במצבם ולכן העדפתי להתחיל עם רכב חמוד לגמרי מחינת המראה והשסי ופנים הרכב ולהשקיע את ה-10K-15K הנוספים בעצמי כדי לדעת מה מטופל וחדש ומה לא.

בעית צינור המים ממתכת מוכרת הצינור נבדק ונמצא תקין..

לגבי מרימי השסתומים עשינו פלאשינג ואולי עוד אחד אם ניראה שיפור ניסע קצת ככה וניראה המלצתו של המוסכניק לא לגעת עד שלא נדע מה מצב המנוע בכללי

דיננוזאור שטח
16-12-08, 12:11
פתחנו לטיימינג נהיה שחור בעיניים

ברגים בגוף מנוע של משאבת מים הוכנסו ברגים לא נכונים שטחנו את ההברגות

משאבת הגה רופפת שוב ברגים מהזבל

צינור מים למקרר פילטר שמן סתום

והכי גרוע פולי ראשי מנוע סדוק אין מפירוק עלה לי 1800 שקל ב-UMI בני הכרבולת

פלאנג צינור מי קרור קרוזיה לא יודע אם יש בכלל בחברה

שלומי
16-12-08, 20:49
אפשר להוסיף בחלומות דרופקיט מאחורה

RONI
16-12-08, 20:57
זה הכף בלקנות דינוזאורים.
רק בסוף אתה מגלה איזה T-REX יוצא מהם,לאחר ששפכת עליהם ים כסף.
אבל התענוג הוא בסוף,לראות מה הם טורפים..ולדעת שאתה האכלת אותם בונזו.

בוזי
16-12-08, 22:16
אני אוהב את הגישה שלך, דינו.
גם אני קניתי רכב זול, אבל ממש זול, מתוך מחשבה להחליף בו הכל.
לדעתי בטרופר בנזין ישן ספציפית, אם החשמל/בודי/פנים הרכב/גיר אוטומטי טובים ותקינים, המכניקה זו בעיה קטנה (יחסית) וזולה (יחסית).

בעצם יש לי הרגשה שהשרשור הזה הולך להיות ארוך... ;)

shmil
17-12-08, 09:32
פתחנו לטיימינג נהיה שחור בעיניים

ברגים בגוף מנוע של משאבת מים הוכנסו ברגים לא נכונים שטחנו את ההברגות

משאבת הגה רופפת שוב ברגים מהזבל

צינור מים למקרר פילטר שמן סתום

והכי גרוע פולי ראשי מנוע סדוק אין מפירוק עלה לי 1800 שקל ב-UMI בני הכרבולת

פלאנג צינור מי קרור קרוזיה לא יודע אם יש בכלל בחברה

אני מניח שהאשמה היא בווירט (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=31542&highlight=%E5%E9%F8%E8), הם והברגים שלהם..:rolleyes:

ועכשיו ברצינות-
אני מניח שעכשיו אתה מבין למה הרכב הזה היה זול משמעותית מאחרים.
כשקונים נבלה, צריך להיות מוכנים למצוא את הגוויה שמאחורי הריח.

בעקרון בוזי צודק, אם כי במקרה שלך, לאור מה שאתה מתאר שעבר המנוע, אני לא משוכנע שבמקום ההוצאות ה"קטנות" שהוצאת, שהן בעצם גדולות, לא היה עדיף לך לקנות מנוע שלם מייבוא.
רק אלוהים, ואולי גם המוסך המטפל (אם היה כזה) הקודם של הרכב, יודעים אילו עוד הפתעות מצפות לך.

תתחדש.

מוני אורבך
17-12-08, 10:05
אין כאן מה לעשות, זה אפקט פסכולוגי טהור!!!
קוראים לזה שיטת הסלמי, והיא מוכרת וידועה היטב.
היא עובדת כול כך טוב בישראל, כי כאן כולנו חיבים להתגאות כמה קנינו בזול ודפקנו את ה"מערכת".
לקנות רכב טוב ב 25K זה פרידמני.
הרבה יותר "קול" להיות בובליל

אתה הולך קונה רכב ב 40% פחות מערך השוק - קנית מציאה שאתה יכול להתגאות לפני כול חבריך.
אתה יודע "לסדר" את כולם. בובליל אמיתי.

אתה גורר אותו למוסך ואז יש הוצאה קטנה על צמגים ועוד אחת על שסתומים ועוד אחת על פולי ועוד...
זה רק 1K פה 1K שם מי מרגיש?!
ויש לך חבר מוסכניק שעושה בהרבה יותר זול, וחלקים משומשים מהשטחים בחצי מחיר...
בובליל אמיתי כבר אמרנו ?!

בסוף אחרי עשרות ריצות למוסך ו 20K שח שהשקעת (אבל בלי לדעת כי מי סופר עוד 100 פה ועוד 100 שם)
אתה מקבל רכב שהוא פחות או יותר מתקרב לזה ב 25K

אבל היי, זה לא משנה אתה בובליל המלך!!! קנית רכב ב 40% מתחת למכירון, מציאה.

האמת שווה!!! אין כמו ההרגשה שדפקת את המערכת. על זה שווה לבזבז 10K שח, והרבה זמן איכות במוסך.

דיננוזאור שטח
17-12-08, 17:50
אין כאן מה לעשות, זה אפקט פסכולוגי טהור!!!
קוראים לזה שיטת הסלמי, והיא מוכרת וידועה היטב.
היא עובדת כול כך טוב בישראל, כי כאן כולנו חיבים להתגאות כמה קנינו בזול ודפקנו את ה"מערכת".
לקנות רכב טוב ב 25K זה פרידמני.
הרבה יותר "קול" להיות בובליל

אתה הולך קונה רכב ב 40% פחות מערך השוק - קנית מציאה שאתה יכול להתגאות לפני כול חבריך.
אתה יודע "לסדר" את כולם. בובליל אמיתי.

אתה גורר אותו למוסך ואז יש הוצאה קטנה על צמגים ועוד אחת על שסתומים ועוד אחת על פולי ועוד...
זה רק 1K פה 1K שם מי מרגיש?!
ויש לך חבר מוסכניק שעושה בהרבה יותר זול, וחלקים משומשים מהשטחים בחצי מחיר...
בובליל אמיתי כבר אמרנו ?!

בסוף אחרי עשרות ריצות למוסך ו 20K שח שהשקעת (אבל בלי לדעת כי מי סופר עוד 100 פה ועוד 100 שם)
אתה מקבל רכב שהוא פחות או יותר מתקרב לזה ב 25K

אבל היי, זה לא משנה אתה בובליל המלך!!! קנית רכב ב 40% מתחת למכירון, מציאה.

האמת שווה!!! אין כמו ההרגשה שדפקת את המערכת. על זה שווה לבזבז 10K שח, והרבה זמן איכות במוסך.


מוני יקירי כמה שאתה טועה

למרות העלבונות המרומזים והציניות שלך אני עונה לך לא בעבורך כי אתה כבר לא תלמד כלום אלא בעבור האחרים

זה לא עיניין של לידפוק את המערכת זה עיניין של פילוסופיה שלי שלאחר דיון מעמיק ובחינת כמה רכבים מאותו שנתון נבחרה, אז ככה...

מדובר ברכב תחביב פרופר המיועד לנסיעה בשטח בלבד... יש לי פריבט חדש ליום יום רכב חברה. ואני נהג יחיד שיכול לנהוג רק ברכב אחד כל פעם

אפשר לחלק את הטרופרים משנת 94-95 לשתי קבוצות

קבוצה א - רכבים כולל הגבהה מיגון גחון מלא או חלקי צמיגי שטח ולפעמים גם כננת
קבוצה ב - רכבים שלא שופרו והם כפי שיצאו מקו הייצור

בבדקתי בעצמי כ ששה רכבים משתי הקבוצות מחיר בין K45 לרכב קבוצה א משופר כולל נעילה אחרוית וכננת עד לזול ביותר K28 לרכב קבוצה ב כולם בין 200K קמ עד 300K ק"מ מחיר המחירון היה 34K

המצב המכני של המנוע בכולם משתנה בין סביר לגרוע... המצב של הבודי גם הוא היה בין סביר לגרוע מאוד את השסי לא בדקתי בעצמי..

בכל הרכבים מקבוצה א המשופרים טחנו שטח בלי הכרה וככל שהרכב היה יותר משופר האלו למשל עם הנעילות הם היו יותר חבוטים בבודי ותא הנוסעים והפלסטיקה ניראו חרא. לא תמיד ברור איכות קיט ההגבהה הייתה ברורה ותמיד תמיד מי שהתקים את התוספות שיפשף אותם עד דק וצמיגי השטח היו שחוקים

החלטתי ללכת על קבוצה ב...

רכבי קבוצה ב השחוקים עזבתי מיד, בסופו של דבר נבחר רכב שתא הנוסעים בו מושלם כולל המיזוג המראות החשמליות נעילה מרכזית ריפודים פלסטיקה צמיגי כביש סבירים

למה כי החלטתי שאת השיפורים אני רוצה לעשות בעצמי יען כי זה הכיף שלי והם יהיו חדשים, אני רוצה להחליט על איזה קיט הגבהה ואני נהנה לבחור תוספות כולל הכנה להייליפט פגושים והכל חדש ממיטב הייצרנים.

הרכב על 15K כלומר לקחתי בחשבון החלפת מנוע ב-20K כולל עבודה תביא אותי בערך לאותו סכום של קניה של רכב מקבוצה ב רק עם מנוע חדש ומשופץ שאני התקנתי... ומנוע יכול ללכת בכל רכב שאקנה גם בכאלו שטופלו היטב גם בכאלו שהיו עולים לי 45K אז זה באמת יהיה ביוקר חחחחחחחחח...

הרכב נבדק במכון בדיקה מיוחד לרכבי 4X4 רק בשביל המצפון לא יותר...

בכל מקרה ולא משנה איזה רכב הייתי קונה משנתון זה הייתי עושה

טיפול גדול כולל טיימינג ומשאבת מים..
בלמים
וטיפול במיתלים והגה
החלפת כל צינורות המים מגומי ורדיאטור גם אם הוא גבולי..
החלפת חוטי ההצתה
התקנת אינטרקולר לגיר
וצמיגי שטח חדשים

צפרדעים עד כה
רדיאטור מערכת חימום 2K
ופולי מנוע ראשי סדוק שאי אפשר לראות לפני שמפרקים מנוע... 1.8K
צינור כונס אויר עם תיקון גרוע כ- 1K
ויתכן מנוע ניראה אחרי שניסע קצת עליו נלקח בחשבון בעת הקניה...

שיפורים כמיגוני גחון אספייר וקיט הגבהה טאף דוג דנדשים זה רק השיגעון שלי... והייתי עושה בכל מקרה

דרך אגב נהגתי ברכב מהרצליה לחדרה שייט לו בנעימים במהירות 120 קמש בכביש החוף לא היה צריך גרר ומוני אח שלי והרכב מטופל בסדנה ידועה לשיפורי 4X4 לא אין לי חבר מוסכניק קובינטור וכשיצא משם יחזור אינשאלה רק לטיפולים סדירים או אם אני ההיה מספיק חמור לשבור אותו בשטח, אבל אז זו תהייה כבר הבעיה שלי...

מוני תן גז

דרור הראל
17-12-08, 19:03
דינו,אני אתך

מהכרותי את שוק רכבי השטח,הדרך שהתאימה גם לי כשבחרתי את הדיפנדר שלי,היתה למצוא רכב שנראה טוב וכל השטויות הקטנות מתפקדות-משןם שלעיתים דווקא לגרום לרכב להראות כמו שצריך יותר מורכב ויקר מלגרום לו לנסוע כמו שצריך-כל הנושא המיכני מנוע וכו ברכבים משנתון כזה ועם כמות ק"מ גבוהה היא הימור גדול,גם רכב מטופל ושמור עלול להפוך ל"ללימון" היה לי נסיון כזה עם פוראנר שקניתי רכב במצב טוב,השקעתי המון בלנסות לגרום לו גם להראות טוב ללא הצלחה,ובסוף גם כל מכלול אפשרי ברכב קרס.
אבל בהחלט הייתי מקבל המלצה של אחד מקודמי,במקום לשחק עם המנוע,ובמיוחד לאחר שפתיתה וראיתה מה סגנון הטיפול שהוא עבר,פשוט תחליף אותו זה יהיה זול יותר ופחות זמן וכאב ראש.

למוני-כל מה שכתבתה נכון ומתאים במקרים רבים שאנו מכירים,אבל דווקה במקרה של דינוזאור,טעיתה זו לא רוח דבריו-ומגיעה לו התנצלות

דרור הראל

מוני אורבך
18-12-08, 08:56
דינו - אם פגעתי בך אישית אני מתנצל!
זו לא היתה הכוונה. אני לא מכיר אותך כלל !!!
אתה חדש בפורום כך שאפילו וורטואלית אני לא מכיר אותך.
לצערי אני כן מכיר הרבה מאוד אנשים שקנו רכב "זול" ואחרי זה שילמו בתשלומים ביוקר.

ואם כבר נעלבים...
אתה גם לא מכיר אותי אישית או וורטואלית. מנין לך לדעת מה ואיך אני לומד?
אבל כבר יצאת והתקפת אותי כ"סתום" ואחד שלא מוכן ללמוד מאף אחד.
אז רק לידעתך, אני לומד מכול אחד. והכי אני נהנה כשמשהו אחר עושה את המחקר בשבלי.
יותר מזה למידה ולימוד הם המקצוע שאני בחרתי בשבלי לחיים.
אז ככה שנראה לי שכאן אתה הוא זה שקפץ לפני שהבין...
אבל אני סולח לך, אפילו שלא בקשת להתנצל. אני כנראה לא נעלב כול כך מהר.

אני מקווה מאוד שאתה תפרט כול פרט ופרט וכול תיקון שבצעת.
ואני מקווה שתעשה זאת בצורה מהימנה ותפרט כול תשלום וכול עבודה.
כך יוכלו הדורות הבאים לדעת להיכן בדיוק הם נכנסים כאשר הם קונים רכב "לימון" כהגדרתך.
סך הכול, אם קנית רכב כזה ל"פרויקט" הוא יכול להיות מהנה ביותר ומלמד, גם אם לא ממש משתלם.
ואחרי הכול, בשביל זה אנחנו פה, להנאה.

AvigdorAharon
18-12-08, 16:29
אני מקווה מאוד שאתה תפרט כול פרט ופרט וכול תיקון שבצעת.
ואני מקווה שתעשה זאת בצורה מהימנה ותפרט כול תשלום וכול עבודה.
כך יוכלו הדורות הבאים לדעת להיכן בדיוק הם נכנסים כאשר הם קונים רכב "לימון" כהגדרתך.
סך הכול, אם קנית רכב כזה ל"פרויקט" הוא יכול להיות מהנה ביותר ומלמד, גם אם לא ממש משתלם.
ואחרי הכול, בשביל זה אנחנו פה, להנאה.

מוני התכוון לנהל טבלת אקסל בה מפורטות כל ההוצאות שהוצאת מהשקל הראשון כולל תאריך ולאיזו מטרה. מוני שכח להכין טבלה כזו, לכן אצלו התחזוקה זולה...

לענינינו,
רק לאחר שהתחלתי לנהל כזו טבלה, אני יודע בדיוק על מה וכמה שילמתי על כל רכב שקיים או היה קיים בעבר, בבעלותי.
לא להאמין כמה שקלים בודדים אנחנו שוכחים, ואלו מצטברים...

אביגדור

נדב.א
19-12-08, 21:27
דינו בהצלחה מכל בלב.היה לי 8 שנים בנזין 94 אחלה אוטו בעולם,נהנתי מכל רגע מכרתי אותו ברגע של טעות.
עד היום חצי שנה אני מצר על כך,קניתי במקום 2004 בנזין מפלצת אבל הישן האהוב כל כך חסר.אוטו אמין שעשה בית ספר לכל הרכבים שרק תעלה בראשך.

סוזי המשתוללת
19-12-08, 22:40
דינו
אם אתה מתכוון לעשות איתו שטח קשה /עבירות שדרג את מוטות ההגה לפני כל דבר אחר
כל השאר מאד חזר ויסבול עבודה קשה אבל מוטות ההגה ברגע שקורסים לוקחים איתם את הציריה וזה לבד עולה יותר מעלות השדרוג
ואת זה אני אומר מנסיון כואב כי חוץ מזה אתה מאד תהנה מהרכב גם כסטנדרט

ועוד משהו
על תיגע בתפוחי פרונט /זרועות משנה סיניים - הם לא שווים אגורה
עדיף להביא חלקים מקוריים מפירוקיה מאשר סיני בפחות כסף (גם זה מנסיון וככל שמחיר החלק מצחיק כך אורך החיים שלו עצוב)

דיננוזאור שטח
28-12-08, 15:31
אז מה היה לנו ? אחד יוחנן טרופר 94 בנזין לימון מארץ הלימונים... (אבל עלה לי 15000 ש"ח)

נסיעה מהרצליה לפרדס חנה תוך כדי מלמול מנטרות בטיבטית עתיקה ולחשי שחור במרוקאית בניב טוארגי שצינורות המים הרקובים יחזיקו עד המוסך, עצירה באם הדרך להתבוננות מתחת למכסה המנוע התעלפות מהירה שנפתרה בזרם של מיים קרים לפרצוף, זרזיף דק של מי קרור ניתז לו מאחד הצינורות טיפול קצר עם הלדרמן וממשיכים עד המוסך...

יישור קו

טיפול גדול החלפת כל הנוזלים פלאגים (פלאשינג למנוע מתוך תקווה שישפר קצת את נקישות מרימי השסתומים הידועות ) רצועת טיימינג מייסבים SKF ומשאבת מים.

מערכת בלמים החלפה בחדש כולל כבל בלם היד

פרוק מערכת ההגה ומתלים קידמיים החלפת כל הגומיות הרקובות חיזוק משאבת הגה החלפת צינור שמן הגה ראשי

מחזירי שמן ציר אחורי אחד נוזל והציף את הדראם של הבלם שניהם יוחלפו

אינטרקולר לגיר

החלפת רדיאטור מנוע (הרדיאטור הקיים ניראה תקין אך עייף ובלוי אבל.. דנזואור רוצה חדש) וכל צינורות המים מגומי כולל הכל.

מערכת הצתה כבלי הצתה חדשים שטיפה של הסלילים.

צינור אוויר בין קרבוטור לפילטר אויר (מישהו תיקן עם איזולרירבנד) לא מקובל עלי!!! יוחלף בחדש

מערכת הפנסים טיפול ותיקון והחלפת מנורות

מגבים חדשים קדימה אחורה וניראה לגבי המגבים שעל הפנסים תיקון מתז שמשות (יש שניים??)

חיזוק הסוללה הרופפת.

מה עוד מממממ..... כל מה שימצא תוך פרוק לא תקין יוחלף בחדש.


שידרוגים

קיט הגבהה של טאף דוג

מיגון גחון גיר ומיכל דלק אספייר


עבודות חוץ

החלפת רדיאטור מערכת החימום...

טיפול במתגי החלונות החשמליים....

מערכת שמע חדשה כולל אנטנה חשמלית ורמקולים...

שיפוץ מושב הנהג כולל ריפודים בתפירה מיוחדת לכל משענות היד ולכסא אחורי על מנת שאפשר יהיה לקפלו


ואם שכחתי משהו אנא תגידו לי :confused:


אחרי דיון סוער שכלל וויכוח סוער ביני לבין עצמי החלטתי שאני ברוגז עם המנוע של יוחנן והחלפנו אותו ממנוע האוריגנילי SOHC למנוע משופר ומתקדם וחזק יותר DOHC מיבוא

הוחלף הפגוש הקידמי האורגינלי בפגוש מתכת אספייר

הותקנה רשת הפרדה בין תא מטען ותא הנוסעים כולל מוט רוחבי

ארבעה צמיגי בוץ שטח חדשים של BF ועוד אחד חדש זול באותו הפרופיל כגלגל ספייר כולל נועלים למניעת גניבה של הצמיגים

שודרגה מערכת ההזעקה נעילת דלתות מרכזית

הכל הכל כולל הכל, כולל עלות רכישת הרכב אגרות וטסטים הכל נלקח בחשבון עד הפרוטה האחרונה (יש ספר קבלות והכל מתויק) נשאר עודף מ- 65000 ש"ח

נהנתי מכל רגע ולמדתי המון ויש עוד הרבה מה ללמוד ועכשיו לטייל הרבה בשטח...

erezgur
28-12-08, 16:09
תתחדש ותהנה ...

תמונה או שתיים היו מתקבלות בברכה .....

ארז

shmil
28-12-08, 21:03
אחרי דיון סוער שכלל וויכוח סוער ביני לבין עצמי החלטתי שאני ברוגז עם המנוע של יוחנן והחלפנו אותו ממנוע האוריגנילי SOHC למנוע משופר ומתקדם וחזק יותר DOHC מיבוא
.

תתחדש.
עשית את הצעד הנכון, וחסכת לעתיד הרבה כסף.
שמח שקיבלת את עצתי.

סוזי המשתוללת
28-12-08, 23:02
כמה עודף נשאר?
פשוט כדי לדעת אם יש גם תקציב לנעילה

דיננוזאור שטח
29-12-08, 12:38
כמה עודף נשאר?
פשוט כדי לדעת אם יש גם תקציב לנעילה


חשבתי על נעילות ואחרי זה חשבתי שוב והחלטתי כרגע לחכות עד שאצבור ניסיון...

לא נולדתי גיפאי וכרגע הניסיון שלי מאוד צר ומתרכז בעיקר במה שצברתי כקצין צעיר בהנדסה קרבית מורעל הגה. במיוחד יש לי נסיון בסחיבת ושבירת גפ"סים M151 כמו למשל פעם אחת בשבת באום דארג והייתי עסוק בלגמור עם גפ"ס הפוך על הראש כמו סומבררו בגלל נהיגה במהירות מופרזת בשטח וגיפ שמרמה אותך עד לשניה שהוא תוקע אותך עם הראש בתוך ערמת אבק כמו איזה בת יענה התחת באויר כמו איזה חניה לאופניים והרגליים מתנפנפות באויר איפשהו בדרך לרוגום א נאקה בתוך ענן של פודרה לבנה.... זה עלה אמנם בשבועים מחבוש אבל היה שווה כל רגע..

אחר כך בתור מ"פ הנדסה צברתי ניסיון בלשבור את הגיפ של הפלוגה יען כי הנהג שלי לא נהג בשטח בגיפ שלי בכלל. וככה פיתחתי כישורי האינטלקטואליים והמולטי טאסקינג גם לנווט גם לדבר בקשר וגם לנהוג וגם וגם

אחרי זה הייתי עסוק בשבתות בלשבור את הסיקס של רשות העתיקות יען כי הייתי הנהג של הארכאולוג של מחוז שרון שומרון בסקר הארכאולוגי הגדול של ארץ ישראל מי שעוד זוכר שהיה מבצע כזה של תיעוד על אתר ארכאולוגי ומיפוי של כל האתרים וחיפוש אתרים חדשים.

אז ככה שבלשבורSUV פרטי שלי עוד אין לי ניסיון ועד שלא אצבור מספיק ניסיון בלשבור אותו לא אתקין נועלי דיפרנציאל שיאפשרו לי לשבור אותו יותר חזק.

דיננוזאור שטח
29-12-08, 12:48
חשבתי על נעילות ואחרי זה חשבתי שוב והחלטתי כרגע לחכות עד שאצבור ניסיון...

לא נולדתי גיפאי וכרגע הניסיון שלי מאוד צר ומתרכז בעיקר במה שצברתי כקצין צעיר בהנדסה קרבית מורעל הגה. במיוחד יש לי נסיון בסחיבת ושבירת גפ"סים M151 כמו למשל פעם אחת בשבת באום דארג .


שכחתי לצרף תמונה ולמי שלא זוכר מה זה גפ"ס וחושב שאמר זה הכי קול או פשוט לא נולד אז

סוזי המשתוללת
10-01-09, 12:00
דינוזאור יקר
אז זהו שעדיין לא הפנמת דבר בסיסי בעבירות והוא התשובה לשאלה :
של מי הרכב ???
כשהוא של מישהו אחר זה מסתכם בשבועיים מחבוש (אני יותר כלי ממך 28 יום בפנים על נהיגה על קומנדקר - נשפטתי על ידי יאיר נווה לימים אלוף פיקוד מרכז...ועוד שקלו לתת לגבי אשכנזי לשפוט אותי כדי שאקבל 35 :cool:)
כשהוא שלך זה מסתכם בכאב ראש תמידי מאת הבנקאית שבבית ועד לאיסור טוטלי על עיסוק בכל מה שקשור לג'יפ
ואגב אם אתה רוצה לטייל עם המשפחה אז תחשוב יותר טיול ופחות עבירות כי כשלאשתך יכאב הראש שעה כתוצאה מעמידה בשמש עקב טיפוס מדרגה לך יכאב הראש כל השבוע על איזה טיול מזופת לקחת אותם......:!::D

דיננוזאור שטח
17-02-09, 13:11
דינוזאור יקר
אז זהו שעדיין לא הפנמת דבר בסיסי בעבירות והוא התשובה לשאלה :
של מי הרכב ???
כשהוא של מישהו אחר זה מסתכם בשבועיים מחבוש (אני יותר כלי ממך 28 יום בפנים על נהיגה על קומנדקר - נשפטתי על ידי יאיר נווה לימים אלוף פיקוד מרכז...ועוד שקלו לתת לגבי אשכנזי לשפוט אותי כדי שאקבל 35 :cool:)
כשהוא שלך זה מסתכם בכאב ראש תמידי מאת הבנקאית שבבית ועד לאיסור טוטלי על עיסוק בכל מה שקשור לג'יפ
ואגב אם אתה רוצה לטייל עם המשפחה אז תחשוב יותר טיול ופחות עבירות כי כשלאשתך יכאב הראש שעה כתוצאה מעמידה בשמש עקב טיפוס מדרגה לך יכאב הראש כל השבוע על איזה טיול מזופת לקחת אותם......:!::D


אחינו סוזי המשתוללת כמה טעויות בכל כך מעט כתוב

נתחיל מזה שאשתי היא מזמן גרושתי ובת זוגי לחיים מוקשחת על ידי מספר לא מבוטל של מערכות גרושין וחכמה מכדי לנסות להתעסק בהוצאות שלי על תיקוני גיפ שנשבר בשטח ובכלל אז אף אחד לא יאסור עלי להתנהג מטומטם ולשבור תגיפ שלי איפה שאני רוצה אני איש חופשי לכל מעשה אהבלות שארצה לעשות....

ואני לוקח לשטח רק בנות זוג היודעות את מקומן בחיים ואם למישהי יש טענות על עמידה בשטח בגלל עבירות היא יכולה לחזור הביתה ברגל...

בכל מקרה עכשיו אחרי שהסתיים פרויקט יוחנן בשתי נעילות ARB והתאמה להייליפט אולי אתפנה למוטות ההגה המחוזקים שלך :)

-->