התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גומיה תקועה בקליפר



BackDoorMan
16-12-08, 08:50
אז ככה , הקדמה קצרה ...יש לי סיטרואן ZX16V ללא מנוע , בצוק העיתים קניתי לא מזמן ZX 1400
(ובעתיד וורוד יותר אני זומם על X90)
אני בתהליך יישור קו שהפך כבר לקשת , קניתי בהזדמנות סרן אחורי של קסארה עם דיסקים שיושתל בקרוב ב ZX עתירת התופים . הסרן משנת 2004 ועבר 50000 ק"מ , כך שהרבה לשפץ אין, בכל זאת , הגומיות -גרמושקות של בוכנות הקליפר נקרעו , אחרי מאמצים מרובים הצלחתי לאתר גרמושקות תחליפיות במקום הסט המקורי המיותר (והיקר באופן רצחני).
הבעיה שבמהלך פירוק אחת הגרמושקות הקרועות, הקרע התרחב כך שתוך כדי השליפה נותר החלק הרחב בין הבוכנה לצילינדר .
ללא הצלחה ניסיתי מגוון שיטות לא הרסניות אבל הנאחס עדיין תקוע שם .
רעיונות ? ANYBODY ?

ד.א , אולי חשוב לציין ...מעצלנות הקליפרים וכל חלקי הברקסים עדיין מחוברים לסרן שמונח בכניסה לסלון .

איציק - 4X6ZH
16-12-08, 09:20
יש קליפרים שבהם הגרמושקה נעולה עם הבוכנה .
וזה אומר שלהחלפת הגרמושקה יש צורך להוציא את הבוכנה .
הוצעת הבוכנה מחייבת החלפת הגומיה הפנימית ( מומלץ )
בקיצור חגיגה

איציק

BackDoorMan
16-12-08, 09:27
אני אוהב חגיגות , הסט שקניתי אתמול כולל אוסף מרשים של גומיות משונות כך שהוא מכסה על כל הצרכים, משכתי את הבוכנה החוצה כמעט עד סוף המהלך שלה , אבל זה לא עזר במיוחד.
איך שולפים את הבוכנה לגמרי ?

BackDoorMan
17-12-08, 18:33
המשך , אכן הגומיה יצאה אחרי מאבק אלים עם פלייר פשוט , היה כבר קל כשהקליפר שוחרר.
וגם הפיסטון.
מה עם הברגים הגדולים ? בהיינס כתוב שיש לחדש אותם יענו להחליף ,
הם נראים לי מספיק טובים, ויש לי THREAD LOCKER כחול בחוזק בינוני של פרמטקס .
האם קריטי להחליף אותם או שלא ?

-->