BackDoorMan
16-12-08, 08:50
אז ככה , הקדמה קצרה ...יש לי סיטרואן ZX16V ללא מנוע , בצוק העיתים קניתי לא מזמן ZX 1400
(ובעתיד וורוד יותר אני זומם על X90)
אני בתהליך יישור קו שהפך כבר לקשת , קניתי בהזדמנות סרן אחורי של קסארה עם דיסקים שיושתל בקרוב ב ZX עתירת התופים . הסרן משנת 2004 ועבר 50000 ק"מ , כך שהרבה לשפץ אין, בכל זאת , הגומיות -גרמושקות של בוכנות הקליפר נקרעו , אחרי מאמצים מרובים הצלחתי לאתר גרמושקות תחליפיות במקום הסט המקורי המיותר (והיקר באופן רצחני).
הבעיה שבמהלך פירוק אחת הגרמושקות הקרועות, הקרע התרחב כך שתוך כדי השליפה נותר החלק הרחב בין הבוכנה לצילינדר .
ללא הצלחה ניסיתי מגוון שיטות לא הרסניות אבל הנאחס עדיין תקוע שם .
רעיונות ? ANYBODY ?
ד.א , אולי חשוב לציין ...מעצלנות הקליפרים וכל חלקי הברקסים עדיין מחוברים לסרן שמונח בכניסה לסלון .
(ובעתיד וורוד יותר אני זומם על X90)
אני בתהליך יישור קו שהפך כבר לקשת , קניתי בהזדמנות סרן אחורי של קסארה עם דיסקים שיושתל בקרוב ב ZX עתירת התופים . הסרן משנת 2004 ועבר 50000 ק"מ , כך שהרבה לשפץ אין, בכל זאת , הגומיות -גרמושקות של בוכנות הקליפר נקרעו , אחרי מאמצים מרובים הצלחתי לאתר גרמושקות תחליפיות במקום הסט המקורי המיותר (והיקר באופן רצחני).
הבעיה שבמהלך פירוק אחת הגרמושקות הקרועות, הקרע התרחב כך שתוך כדי השליפה נותר החלק הרחב בין הבוכנה לצילינדר .
ללא הצלחה ניסיתי מגוון שיטות לא הרסניות אבל הנאחס עדיין תקוע שם .
רעיונות ? ANYBODY ?
ד.א , אולי חשוב לציין ...מעצלנות הקליפרים וכל חלקי הברקסים עדיין מחוברים לסרן שמונח בכניסה לסלון .