פלג_
23-12-08, 00:04
שלום.
באחד ההיילקסים שלנו בעבודה יש איזה נזילת שמן מוזרה.
ההיילקס שנת 96, עם 560 אלף ק"מ.
יש נזילת שמן כאילו בין הבלוק של המנוע לאזור של הטימיינג .
אני מצרף תמונה, לא של האוטו הזה ממש, אבל אותו דבר, הנזילה היא מהאזור המסומן באדום,
מאחורי התושבת של המזגן, והאלטרנטור.
הטיימינג של היילקס, בחלקו התחתון, כל מה שמאחורי החגורה של הטיימינג הוא מאלומניום, (אותו חלק שמימנו ניכנס צינור הרדיאטור התחתון מצד ימין, אותה פיה מאלומניום),
אך הנליזה היא בין אותו חלק (האלומניום) לבלוק עצמו, ואת הנזילה רואים שמאל, אחרי שמפרקים את המדחס של המזגן( כולל התושבת שלו, מה שלא מפורק בתמונה).
השאלה היא מה הולך בין שני החלקים האילו, יש איזה אטם, הבעייה הזאת מוכרת?
מימה זה נוצר, ומהי דרך הפעולה (מה לעשות)?
בתודה פלג_
באחד ההיילקסים שלנו בעבודה יש איזה נזילת שמן מוזרה.
ההיילקס שנת 96, עם 560 אלף ק"מ.
יש נזילת שמן כאילו בין הבלוק של המנוע לאזור של הטימיינג .
אני מצרף תמונה, לא של האוטו הזה ממש, אבל אותו דבר, הנזילה היא מהאזור המסומן באדום,
מאחורי התושבת של המזגן, והאלטרנטור.
הטיימינג של היילקס, בחלקו התחתון, כל מה שמאחורי החגורה של הטיימינג הוא מאלומניום, (אותו חלק שמימנו ניכנס צינור הרדיאטור התחתון מצד ימין, אותה פיה מאלומניום),
אך הנליזה היא בין אותו חלק (האלומניום) לבלוק עצמו, ואת הנזילה רואים שמאל, אחרי שמפרקים את המדחס של המזגן( כולל התושבת שלו, מה שלא מפורק בתמונה).
השאלה היא מה הולך בין שני החלקים האילו, יש איזה אטם, הבעייה הזאת מוכרת?
מימה זה נוצר, ומהי דרך הפעולה (מה לעשות)?
בתודה פלג_