צפייה בגרסה מלאה : עזרה בפרוק משאבת הגה כח
בלייזר שנת 90. יש נזילת שמן ממשאבת שמן הידראולי להגה. אני לא מצליח להבין איך לפרק את המשאבה. אשמח ליעוץ והדרכה.
תודה חמי
פרק את המשאבה יחד עם התושבת,אם אתה מעוניין לפרק את המשאבה מהתושבת אתה צריך "חולץ פולי".
לאחר פירוק המשאבה עם התושבת תוכל לנתק את המשאבה מהתושבת ע"י פתיחת 3 ברגים בצידה האחורי של התושבת.
אם אתה מאיזור הצפון אשמח לעזור לך, אם תצטרך כלי עבודה כלשהוא שאינו ברשותך פנה אלי.
ליאור
מיכל השמן והמשאבה הם חלק אחד. הנזילה כנראה ממחזיר השמן של הציר. הבעיה היא שהברגים המחברים את המשאבה לגוף, נמצאים מאחורי הפול. כלומר יש להסיר את הפולי ורק אחר כך אפשר להגיע לברגים. מברור במוסכים ומשפצי משאבות, מסתבר שיש חולץ פולי מיוחד שעלותו היא כ-500 שקלים. וכמובן יש חולץ נוסף שבאמצעותו מחזירים את הפולי למקומו. עלותו היא כ - 180 שקלים נוספים. לא בכל מוסך יש את החולצים הללו.מאחר ועלות שיפוץ המשאבה הוא כ- 900 שקלים + מע"מ, רכשתי ב-400 שקל משאבה מפרוק. הבעיה כרגע היא להשיג חולץ פולי המתאים למערכת הזו.
כרגע הרכב עדיין עם המשאבה הנוזלת..
תודה לכל המגיבים.
האם רכשת מפירוק את המשאבה קומפלט (עם המיכל)? ואם כן מה המניעה להחליף, מדוע צריך חולץ פולי?
מיכל השמן והמשאבה הם חלק אחד.
בהנחה שאנחנו מדברים על משאבת ה"אגס" האמריקאית הסטנדרטית - אתה טועה.
לא צריך לחלוץ פולי בשביל לפרק אותה, והיא גם אינה חלק אחד.
המשאבה נפרדת מן המיכל ע"י הברגים מאחור - שני 11/16, וע"י פתיחת אום צינור היציאה (1'').
אחר כך המשאבה יוצאת (בלחץ קל* מתוך בית המשאבה, שהוא גם המיכל.
את שחרור המשאבה מהתושבת עושים בעזרת מפתחות פתוחים, ובזווית הנכונה.
תודה לכל המגיבים.
אכן מדובר במשאבה בצורת "אגס"..אבל לא ממש הצלחתי להבין איך ניתן לפרק אותה מהתושבת מבלי להסיר את הפולי.
המשאבה שקניתי מפרוק, נמצאת עדין על התושבת....כנראה שגם בפירוקיה לא ממש ידעו איך לפרק את המשאבה מהתושבת ולכן חתכו את התושבת עם דיסק. כך שיש ברשותי משאבה חלופית שעדין נמצאת על התושבת שלה.
אני מאזור נתניה, ולכן אשמח להגיע למי שגר קרוב על מנת לקבל יעוץ ועזרה.
לגבי תמונות....אשתדל מאוד...
תודה חמי
052-3290915
ושוב שמיל מהמחשב של דובי:
למען הדורות הבאים - תרשיםפיצוץ של משאבת האגס:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=13270&stc=1&d=1231403954
תעזר בקובץ הזה (http://fb.esnips.com/doc/794ca7f8-1ca3-4e46-9dfe-80f7fa7ad510/Saginaw-Box-Rebuild---How-To..), תהליך הפירוק והשיפוץ מוסבר בפירוט בעזרת תמונות באיכות גבוהה.
AvigdorAharon
11-01-09, 07:11
תעזר בקובץ הזה (http://fb.esnips.com/doc/794ca7f8-1ca3-4e46-9dfe-80f7fa7ad510/Saginaw-Box-Rebuild---How-To..), תהליך הפירוק והשיפוץ מוסבר בפירוט בעזרת תמונות באיכות גבוהה.
הבחור לא מצליח לפרק את המשאבה מהתושבת, הקובץ שצרפת (מעולה), מסביר איך לשפץ את המשאבה.
אביגדור
הבחור לא מצליח לפרק את המשאבה מהתושבת, הקובץ שצרפת (מעולה), מסביר איך לשפץ את המשאבה.
אביגדורנפגשתי איתו, הראיתי והסברתי לו איך ומה לפרק. אכן בבלייזר זו חתיכת ח*א לפרק. יותר גרוע מכל סוג איר שראיתי.
אם הוא צופה, כשיהיה לו מה לעדכן, הוא בטח יעדכן.
אכן נפגשתי עם שמיל וקיבלתי הסבר ממנו איך ניתן לפרק את המשאבה מבלי להשתמש בחולץ פולי.
אני מתכנן כנראה בשבת הקרובה להתחיל במלאכת הפירוק....אני מקווה שאצליח ליישם את היעוץ המקצועי שקיבלתי משמיל.
אני בהחלט יעדכן ואשתדל לצרף אולי תמונות של תהליך הפירוק וההרכבה.
חמי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.