צפייה בגרסה מלאה : מה אתם מעדיפים קודם נעילה או כננת ?
אני פותח פה סקר קצר או ארוך,
אני מתכונן להשקיע ברכב כ 10.000 אלף ש"ח בשלב זה. השאלה שלי אליכם היא מה הייתם מעדיפים בתור שיפור ראשון לרכבכם נעילה אחורית ARB או כננת חשמלית איכותית.
יש הרבה אופציות ולכן חשוב לי לשמוע את דעתכם בנושא.
1.נעילה אחורית ARB+קומפרסור. (זה העדיפות הראשונה שלי).
2.כננת חשמלית. (נשאר עודף כמובן).
3.כננת חשמלית + נעילה אחורית אוטומטית.(הסרן GM14 בולט).
בין כננת לנעילה - קודם נעילה. לדעתי זה השיפור הראשון לשטח, לפני כל שאר הדברים, בטח שהרבה לפני הכננת.
בין הנעילות - אוטומטית. אחרי שני רכבים שונים מאד, שבשניהם התקנתי אוטומטית ובשניהם אני נוסע מנהלתית ברמה יומיומית כמעט, אני יכול לומר שהחסרונות שוליים עד לא רלוונטיים והיתרונות עצומים: זול, אמין, יעיל ועובד כשצריך בלי צורך להתלבט אם להפעיל או לא. מבחינתי אין מקום לספק.
עד היום אני לא מרגיש שום צורך בכננת.
לדעתי האישית:
הרכב נוסע ביומיום? אם כן אז נעילה נשלטת והייליפט. לא צריך כננת.
הרכב לטיולים בלבד? נעילה אוטומטית והייליפט. לא צריך כננת.
אם הרכב הולך לעשות עבירות אקסטרים סטייל תחרויות, אתה צריך כננת.
בעז
שמעתי מלא מעט אנשים שלרכב שלי לא ממש מתאים נעילה אוטומטית בגלל הסרן, בגלל המשקל של הרכב, בגלל הכח שלו.
וגם צריך להזמין נעילה לסרן הזה מחו'ל שכן פה זה לא מוצר מדף.
וגם לפי דעתי אייזי לוקר לא ממש מספיק חזק לרכב הזה.
ודטרויט לוקר קשה להשיג בשבילו ואולי גם אי אפשר.
קודם נעילה. ללא ספק.
ברכב כמו שלך - ברירת המחדל היא נעילה אחורית אוטומטית.
את הנעילה בכל מקרה תזמין בחו"ל. עניין פשוט של זמינות - כמו שאתה מתאר, וגם של מחיר.
אתה זקוק באמת לכננת רק אם אתה נוהג לטייל לבד. סוג של תעודת ביטוח.
חשוב גם לזכור שאת הכננת צריך לרתום למשהו, וחוק מרפי אומר שאתה תיתקע רק באותם מקומות בהם אין עצים, סלעים גדולים או שאר נקודות לעיגון. אבל לך אין בעיית מקום איכסון ברכב לכל מיני עוגנים ומחרשות ו"סיכות" למיניהן.
הרכב נוסע ביומיום וגם הרבה מאוד טיולים שמתוכם הרבה לבד בשטח כך שכננת באה מאוד בחשבון.
נכון שעם הייליפט אפשר לצאת מרוב המצבים,אבל לכננת יש את היתרונות שלה ובמיוחד עם רכב כבד ומסורבל כמו שלי שזה לא ממש נעים להתקע איתו לבד בשטח.
דרור מה כונתך ברירת המחדל היא נעילה אוטומטית?
לפי מה שהבנתי מדברך הייתה מעדיף לרכב הזה ARB נשלטת.
דבר ראשון נעילה אחורית, ועדיף ARB
עכשיו, במחיר של נעילת ARB וקומפרסור נראה לי שתוכל לקנות נעילה אוטומטית (מחו"ל) וכננת.
ופה מתחילה הדילמה :D
בדיוק זו הדילמה הגדולה שלי. :confused:
נעילה ללא ספק.
או במילים אחרות, נעילה תמנע כניסה למצבים שמהם תצא עם כננת.
מנסיון שלי בקיץ אני לא רואה הרבה מצבים שאני לא יוצא מהם או לא עובר ויש לי צורך בכננת למרות שאין נעילה.
לעומת זאת בחורף הגעתי להרבה מצבים שהיה לי צורך בכננת על פני נעילה.
התכוונתי שאני מעדיף נעילה אוטומטית.
נעילה אחורית אוטומטית היא טבעית והגיונית לסרן כזה, לרכב כזה בכלל.
ברכב כבד וארוך שהוא גם יציב יחסית על הכביש אני לא רואה בעייה מיוחדת עם נעילה אוטומטית, למרות שזה רכב עם המון כוח.
אין גם צורך לחזור לויכוח איזו נעילה עדיפה. זה ויכוח ישן שימיו כימי האתר הזה. יש טיעונים וטיעונים שכנגד, לכאן ולכאן. רובם ככולם צודקים. אישית אני לא מאוהב בנעילות הנשלטות כי הן יקרות יותר, מורכבות יותר ואמינות פחות, וזו רק דעתי כמובן - אולי כי אני נוסע בסופה וכל עניין התיקתוקים והבעיטות הקלות מכיוון הנעילה פחות מפריע לי. ברכב מעודן יותר הייתי בהחלט מעדיף נעילה נשלטת. גם אצלך, כשתגיע לשלב הנעילה הקדמית, יש בהחלט מקום לשקול נעילה נשלטת. עניין של נוחות, בכפוף לתקציב כמובן.
אגב כננת, רכב כמו שלך זקוק לחתיכת כננת גדולה וחזקה, לא סתם כננת 9000 ליברות המצויה.
סוזי המשתוללת
25-12-08, 22:51
אין דילמה
נעילה אחורית אוטומטית וכננת
לי יש arb על טרופר רכב במשקל דומה והספק דומה ולדעתי ההשקעה הכספית בנעילה אחורית נשלטת מיותרת לחלוטין ואם אני הייתי צריך להשקיע(ככה קניתי)לא הייתי שם arb , בטח שלא ברכב ארוך אוטומטי שם ההבדל בין הנעילות זניח
כננת 9000 או 9500 גם תספיק ברוב המצבים בייחוד עם מכפיל כח בתנאי שיש עוגן שמסוגל להחזיק 2וחצי טון כפול מקדם התקיעה ;)(זאת הסיבה שאני מעדיף סמוראי על כל דבר אחר ...:D)
טרופר שוקל כמו ונדורה 4X4 מאובזרת?.....
בלי נעילה זה לא באמת 4X4. בלי כננת? ממש לא נורא.
אסף.
סופת המדבר
26-12-08, 17:46
שבוע שעבר הרכבתי לעצמי נעילה אוטו'
ותאמת אני לא מבין איך עד היום יסתדרתי בלי
בלי כננת אני מסתדר ואני מאמין שאני ימשיך להיסתדר
כננת זה למצבים מסויימים ולעיתים רחוקות
ותמיד אפשר להיסתדר עם רצועות..
ואם למישהו אחר יש כננת אז הוא יכול לחלץ אותך
במקרה של נעילה אף אחד לא יכול לעזור לך
אבל זה הכי כיף להיתקע באיזה הצלבה ולהגיד '' לא נורא יש לי כננת''
חחחחחחחח בחברות...
סוזי המשתוללת
26-12-08, 19:06
דרור
המשקל הרשמי של ונדורה הוא בסביבות השני טון ריק
טרופר קצת פחות משני טון (1940 אם להיות קטנוני)
איבזור יש בשניהם כך שזה דומה
גם אם הוא ישקול עוד 300 ק"ג זה לא העניין
גם ההספקים התיאורתיים דומים 190 לטרופר מול 205 לונדורה
כמו שאתה רואה אני עוד זוכר משהו מרכבי העבר....:p
six 4 life
26-12-08, 19:27
נעילה אוטומטית אחורה + קדימה ונשארת עם 5000 ש"ח עודף ורכב שלא יעצור לך כמעט בשום מקום. רע?
נעילה אוטומטית אחורה + כננת + התקנה שלה ואישורים ונשארת עם 3000 ש"ח עודף. רע?
אמרת שאמרו לך שנעילה אוטומטית לא מתאימה לסרן שלך בגלל המשקל, בגלל הכח, וכו'
ומה קורה שהARB נעול? מה השתנה?
לא רואה למה לעזאזל להוציא 10,000 פאקינג אלף ש"ח בשביל תיקתוק פה תיקתוק שם.
לרכב שלך טדי, שהוא אגב רכב מדהים, כננת 8500-9500 רגילה עלולה שלא להספיק. מראש הייתי חושב על 12500, לדעתי T-MAX תעשה את העבודה טוב. אמנם סינית אבל יש לה אבא ואמא בישראל.
בקשר לנעילה האחורית, אני אברר לך. נעילה קדמית אין שום בעיה להשיג.
אולי בתור התחלה, כי נעילות לסרן האחורי שלך קצת נדירות אם בכלל יש, תשים נעילה קדמית וכננת. ישאר לך עודף מ10K לדעתי.
אוקיי שיכנעתם אותי לקח מהר נכון.
חיפשתי בכל מיני אתרים ואני לא מוצא נעילה אוטומטית בשביל הסרן שלי.
אפשר לקבל בבקשה את עזרתכם בחיפוש בשבילי לקישור של אתר כלשהו. הסרן GM 14 בולט לפי מה שהבנתי שיש בוונדורה קוויגלי 95.
אשמח גם לקנות ממישהו שמייבא ומוכר בעצמו בארץ.
עדיפות לדטרויט לוקר אם אין אז אייזי לוקר או משהו אחר שיתאים לסרן.
תודה מראש לכל המחפשים.
נעילה אוטומטית אחורה + קדימה ונשארת עם 5000 ש"ח עודף ורכב שלא יעצור לך כמעט בשום מקום. רע?
נעילה אוטומטית אחורה + כננת + התקנה שלה ואישורים ונשארת עם 3000 ש"ח עודף. רע?
אמרת שאמרו לך שנעילה אוטומטית לא מתאימה לסרן שלך בגלל המשקל, בגלל הכח, וכו'
ומה קורה שהARB נעול? מה השתנה?
לא רואה למה לעזאזל להוציא 10,000 פאקינג אלף ש"ח בשביל תיקתוק פה תיקתוק שם.
1. נעילה אוטומטית אחורה + קדימה = לא מצליח למצוא אוטומטית לאחורה וקדימה אין מצב שאני שם אוטומטית.
2.נעילה אוטמטית מאחורה + כננת + התקנה = זה לא בדיוק 7000 אלף כי צריך גם לבנות
גם טמבון מיועד לזה.וצריך כננת חזקה כך שהיא גם לא ממש זולה. (אבל זה האופציה הטובה ביותר
שאלך עליה).
3.ARB נעול מה השתנה = ARB גם בחוזק לאורך זמן וגם בצורה שהיא בנויה ובגודל פיזי שלה
זה לא אייזי לוקר שהיא נעילה קטנה בפני עצמה.
4.למה לעזאזל להוציא 10,000 אלף ש"ח = מה לעשות מצ'עמם לי :D.
מצאתי לך נעילה אחורית.
הסרן הוא GM 9.5" 14BOLT
33 שיניים בציריה, חצי צף.
http://eastcoastgearsupply.com/i-129790-gm-9-5-14-bolt-semi-float-detroit-locker.html
http://www.rearendparts.com/product.php?productid=693
http://nationaldrivetrain.com/shopsite_sc/store/html/dlock_gm.html
http://www.drivetrain.com/gm9.5.html
בנתיים רק דטרוייט אבל אני לא חושב שכדאי לך לשים משהו אחר, לא עם החוזק הזה של הרכב. קדמית גם לוקרייט תספיק.
לפני שאתה קונה תגיד לי שאבדוק שוב שבאמת מדובר על 33 שיניים, יש לי ציריות מפורקות של הסרן הזה בשביל לבדוק.
תודה רבה מיכה.
דטרויט זה בדיוק מה שרציתי אם זה אוטומטית, אני מחכה לבדיקה שלך לגבי מס' השיניים ואז אוכל להזמין. שוב תודה רבה.
אתה בטוח שיש לך סרן 14 בולט "קטן" מאחורה? לא גדול?
אם זה הגדול, נסה להשיג סרן משומש שירד מCUCV (טנדר) צבאי. גם יהיה לך חלק חילוף, וגם נעילת דטרויט שיש בתוכו. יש לי נעילה כזו במחסן, לא, לא למכירה, שירדה מסרן כזה. למרות שרוב המלאי של סרנים היה אצל אונגר ולא קיים יותר, אני חושב שאם אכן מדובר בסרן כזה, שווה להתאמץ ולחפש.
אסף.
אתה בטוח שיש לך סרן 14 בולט "קטן" מאחורה? לא גדול?
אם זה הגדול, נסה להשיג סרן משומש שירד מCUCV (טנדר) צבאי. גם יהיה לך חלק חילוף, וגם נעילת דטרויט שיש בתוכו. יש לי נעילה כזו במחסן, לא, לא למכירה, שירדה מסרן כזה. למרות שרוב המלאי של סרנים היה אצל אונגר ולא קיים יותר, אני חושב שאם אכן מדובר בסרן כזה, שווה להתאמץ ולחפש.
אסף.
מדובר על GM9.5 חצי צף. לא ה10.5 שמכונה 4BOLT גדול והוא סרן צף.
ברכב כמו שלך אני הייתי הולך קודם כל על כננת כי כשאתה תיתקע יהיה מאוד קשה לחלץ אותך , אני מדמיין חילוץ של
רכב כבד כמו שלך מהבוץ בירקון ולא מצליח למצוא איך אפשר לחלץ אותך .
לפני שנתיים חילצנו היילקס שנכנס לנחל בעזרת 2 כננות ו 4 ג'יפים שמתוכם היה יונימוג אחד עם כננת מכנית
וגם היה מאוד קשה להוציא אותו והוא שוקל פחות מואנדורה , לעומת זאת ב 10 אלף לדעתי נעילה אוטומטית וכננת הידרואלית טובה אולי אפילו נשלפת שתוכל להעזר בה גם לקדימה וגם לאחורה .
אבל אני זה אני ואני אוהב בוץ ואם אתה לא אוהב בוץ ואוהב רק עבירות סלעים אז נעילה היא האופציה הראשונה .
החשיבות של כננת היא עניין אישי. אם אתה ממש אוהב בוץ, אז כנראה שתצטרך כננת, והיא תעזור לך בטיולי שקיעה-בכוונה יותר מכל דבר אחר.
אני אישית הייתי מתקין קודם נעילה אחורית, ומצטרף לרוב החבר'ה כאן - דטרויט זה הבחירה הראשונה. בלי הסברים מלומדים - הנסיון לימד אותי, כמו את דרור, שנעילה אוטומטית פשוט עדיפה, גם לפני שקלול החסכון בעלות הרכישה.
לא שכחנו את עניין החוקיות? לפי מה שהבנתי משירשור ישן, נעילה אוטומאטית לא חוקית - רק נעילה נשלטת שהדיפרנציאל משוחרר וננעל רק בהפעלה ולא להיפך כמו באוטומטיות. תקנו אותי אם אני טועה, אבל אם לא, אני לא רואה סיבה להתלבטות.
חוץ מזה - לא יודע על אילו בעיות אמינות מדברים ב- ARB. יש לי קדמית ואחורית ועד היום טפו-טפו-טפו...
לגבי נעילה או כננת, אין פה שאלה, נעילה עדיפה לבטח. השאלה אפילו מוזרה:-)
אבל אם מתלבטים בסוג הנעילה, אזיי יש כמה שיקולים והרבה אשכולות בנושא:
בטיחות - ניראה לי ש ה ARB עדיפה, למרות שאתה עללו לישכוח אותו מופעל על כביש.
רישויי - נידמה לי ש האוטו' ניחשבת שינויי מהותי -> בעיות ביטוח במיקרה של הפעלת פוליסה
נוחות - הדטרוית ניראת עדיפה, אתה נעול תמיד.
אופי נהיגה על כביש - ARB עדיפה.
אמינות - ???
שחיקה - ל ARB אין שחיקה...
עלות - ARB יקרה כימעט פי שתיים: צריך מדחס, חיווטי חשמל...
לי המרכיב של ה"עלות" חשוב בעיקר, אבל לכל אחד יש את הצרכים והעדפות שלו...
רבין
אנשים פה מקשקשים על חוקיות או אי חוקיות של נעילה אוטומאטית, מישהו פה דיבר מניסיון? לא! הכל הנפצות, שמועות ודעות אישיות לא ברורות, אז אני מציע להשאיר את הקיטבג בבית לא להכניס אלמנט שלא קיים למשוואה של טדי. אין שום דבר לא חוקי בנעילה אוטומאטית, ואין אף אחד בארץ שיכול לבוא ולספר ממקור ראשון ששוטר\בוחן\שמאי ביטוח או ראש הממשלה בדק לו את הביצים ופסל לו רישיון או תביעת ביטוח בגלל נעילה, אוטומאטית או נשלטת (ולחשוב באמת שמישהו מהנ"ל יידע לזהות ולהבדיל בין השתיים).
שאלות של חוקיות מקומן בפורומים משפטיים ולא בדיון על עדיפות בשיפורים לג'יפים!!!
אז עד שטדי לא ישאל בפירוש, האם לדעתכם הנעילה חוקית או לא-נא לא לז**ן ת'מוח...
וזה בלי לדבר על זה שאיזה אידיוט מלמעלה עלול לקבל מכם רעיונות
קובי
six 4 life
29-12-08, 20:05
וזה בלי לדבר על זה שאיזה אידיוט מלמעלה עלול לקבל מכם רעיונות
קובי
אתה משוכנע שאלוהים צריך נעילת דיפ'?... :twisted:
חברה תודה רבה לכולם,החלטתי כבר ללכת על נעילה אחורית דטרויט וכאן סיימתי בעזרתכם עם ההתלבטות שלי.
עכשיו יש לי שאלה נוספת הכיוון שלי ללכת על נעילה קדמית אוטומטית מסוג לוקרייט השאלה היא האם אתם חושבים שיש הצדקה לשלם כפול + ולהביא דטרויט גם לקדימה או לוקרייט מספיק טוב?
והאם מניסיונכם יש הבדל מבחינת רעש התיקתוקים בנסיעה בין שני הנעילות?
נ.ב הסרן הקידמי דנה 44.
חבל שהתמקדת בתפל ולא בעיקר. לא תקפתי אותך באופן אישי, תחשוב קצת לפני שאתה מקליד. ואל תשכח ש-99% ממי שנעול מבין הגולשים כאן-נעול באוטומאטית. כמו כן, לא ענית על השאלה-מי אמר שהנעילה לא חוקית?
ערב מוצלח-קובי
six 4 life
29-12-08, 21:13
חברה תודה רבה לכולם,החלטתי כבר ללכת על נעילה אחורית דטרויט וכאן סיימתי בעזרתכם עם ההתלבטות שלי.
עכשיו יש לי שאלה נוספת הכיוון שלי ללכת על נעילה קדמית אוטומטית מסוג לוקרייט השאלה היא האם אתם חושבים שיש הצדקה לשלם כפול + ולהביא דטרויט גם לקדימה או לוקרייט מספיק טוב?
והאם מניסיונכם יש הבדל מבחינת רעש התיקתוקים בנסיעה בין שני הנעילות?
נ.ב הסרן הקידמי דנה 44.
שהסרן נעול הוא נעול
שאתה סוגר לוקרים מקדימה סביר להניח שזה יהיה רק שתצטרך את הנעילה, ובמצב כזה תקתוקים- או לא, זה לא משהו שיטריד אותך.
אם תחליט לוקרייט- אולי אני יכול לעזור לך בזה ולחסוך ממך קצת צרות, שלח ה"פ אם תרצה.
הריב ביניכם לא לעניין, וגם ירד לטעמי לפסי ניסוח לא הולמים. לפחות לא את האתר הזה.
מכל מקום, לעניין החוקיות, עופר צודק. כמו כל שינוי מבני, גם נעילה אסורה, בין אם היא נשלטת ובין אם היא אוטומטית.
משום מה לא זכור לי שבג'יפולוג אנו עוסקים בענייני חוקיות. את מדינת ה"אסור לשנות כלום" כולנו מכירים ועם זה חיים, וכל אחד מחליט אילו חוקים הוא מקיים ועל אילו הוא עובר.
live and let live.
כנראה שלא הייתי מספיק ברור מספיק בהודעה השאלה לגבי התיקתוקים היא לידע הכללי גם לגבי הנעילה האחורית למרות שמאחורה בכל מקרה התקין דטרויט.
לדעתי לוקרייט מקדימה תספיק לך.
תקנו אותי אם אני טועה, אבל אם לא, אני לא רואה סיבה להתלבטות.
.
אתה טועה. תוקנת.
אסף.
(אגב- מחקתי מספר תגובות שהיו ממש לא במקום ואינן מקובלות בג'יפולוג. אתם לא ילדים וחבל לרדת לפסים אישיים. חבל עוד יותר על גסות רוח)
עם שער הדולר הנמוך ומחיר הדטרויט שמתקרב ל-ARB בנוסף לעדיפות לנעילה קדמית נשלטת עדיף ללכת על ARB וקומפרסור מל.כ.
עם שער הדולר הנמוך ומחיר הדטרויט שמתקרב ל-ARB בנוסף לעדיפות לנעילה קדמית נשלטת עדיף ללכת על ARB וקומפרסור מל.כ.
מסכים בהחלט, נעילה קידמית פוגמת בהיגוי ומכאן פוגעת בכיף של נסיעה ב 4X4, מכאן יצא מצב שתעדיף לשלב 4X4 רק במצבי עבירות, דבר שיגרום לעומס רב יותר על מכלולים אחרים (סרן אחורי לדוגמא) ובלאי מואץ בצמיגים האחוריים.
לפי דעתי, אם התקציב מאפשר, נעילה קידמית ברכב שהוא לא רק רכב עבירות אילה גם רכב טיולים, רק נישלטת.
ערן המסוקס
30-12-08, 10:41
נעילת לוקרייט קדמית לא שומעים ולא מרגישים כלל, גם אם הלוקרים סגורים, וגם אם נוסעים עם זה על הכביש.
לכן, אפשר לנסוע חפשי עם לוקרים סגורים, גם בשטח וגם בכביש.
אבל ברגע שאתה משלב 4X4 אתה תרגיש היגוי פחות נעים, רדיוס הסיבוב גדל משמעותית, ובכלליות אתה כנראה תעדיף שלא להשתמש יותר באופציה של נסיעה ב4X4 HIGH על שבילים. מה שאומר שנסיעות מהירות ב4X4 HIGH כנראה כבר לא תעשה.
שמיל כשאתה אומר נעילה היא אסורה בחוק אני מניח שאתה מתכוון שאסור לנעול רכב שבמקור לא בא עם נעילה כי אחרת אני לא רואה איך זה מתיישב עם העובדה שיש רכבים שמגיעים עם נעילה נשלטת מהיצרן
שבוע שעבר הרכבתי לעצמי נעילה אוטו'
ותאמת אני לא מבין איך עד היום יסתדרתי בלי
בלי כננת אני מסתדר ואני מאמין שאני ימשיך להיסתדר
כננת זה למצבים מסויימים ולעיתים רחוקות
ותמיד אפשר להיסתדר עם רצועות..
ואם למישהו אחר יש כננת אז הוא יכול לחלץ אותך
במקרה של נעילה אף אחד לא יכול לעזור לך
אבל זה הכי כיף להיתקע באיזה הצלבה ולהגיד '' לא נורא יש לי כננת''
חחחחחחחח בחברות...
מה עברת בשבוע האחרון שגרם לך לא להבין איך קודם הסתדרת בלי...?
שמיל כשאתה אומר נעילה היא אסורה בחוק אני מניח שאתה מתכוון שאסור לנעול רכב שבמקור לא בא עם נעילה כי אחרת אני לא רואה איך זה מתיישב עם העובדה שיש רכבים שמגיעים עם נעילה נשלטת מהיצרן
בודאי, שימי.
רכב שהגיע עם נעילה מהמפעל, הנעילה איננה שינוי מבנה, ולכן דוקא הסרה שלה אסורה.:D
זו המדינה.
שבוע שעבר הרכבתי לעצמי נעילה אוטו'
ותאמת אני לא מבין איך עד היום יסתדרתי בלי
בלי כננת אני מסתדר ואני מאמין שאני ימשיך להיסתדר
כננת זה למצבים מסויימים ולעיתים רחוקות
ותמיד אפשר להיסתדר עם רצועות..
ואם למישהו אחר יש כננת אז הוא יכול לחלץ אותך
במקרה של נעילה אף אחד לא יכול לעזור לך
אבל זה הכי כיף להיתקע באיזה הצלבה ולהגיד '' לא נורא יש לי כננת''
חחחחחחחח בחברות...
מה עבר עליך במשך שבוע שגרם לך לא להבין איך קודם הסתדרת בלי...?
סוזי המשתוללת
30-12-08, 18:25
כננת סינית 12500 ליברות תעלה פחות ממותגת 9500 (הרבה פחות )
אי זי לוקר /לוקרייט מספיק חזקה גם על סרנים הרבה יותר גדולים משלך כך שהכל אגדות
כנ"ל לגבי נעילה קדמית
אז מה שאתה אומר זה שבעצם עדיף לקנות לוקרייט גם לסרן האחורי במקום דטרויט מבחינת מחיר זה חצי כך שבמחיר של הדטרויט אפשר להביא לוקרייט ק+א.
השאלה איך היא מתפקדת מאחורה לעומת הדטרויט בנסיעה על הכביש אם יש הבדל בינהם בכלל.?
יש למישהו תשובה עם ניסיון.?
בנושא החוקיות אתרום את תרומתי הצנועה:
כאשר יבאתי עצמאית לפני כמה חודשים דטרויט, השגתי אישור חתום של משרד התחבורה המאשר ספציפית יבוא החלק והתקנתו ברכבי הספציפי, במוסך מורשה.
לפחות מבחינת היבוא עצמו, לא צריכה להיות בעיה.
האם כל זה לא עוזר במקרה של תאונה והגדרות של שינוי מבנה לא חוקי וכו' - לא יודע. עם זאת, אני מסופק אם גורם כלשהו יבדוק את זה בדיעבד.
למען הסר ספק, גם עובר טסט בלי בעיה, מין הסתם.
ועוד נקודה לונדוריסט. לרכב אחד שלי היה לוקרייט ולנוכחי דטרויט. בכביש ובשטח לא היה הבדל וכל זאת מסיבה פשוטה - לא היתה כמעט שום השפעה על הנסיעה גם ככה. בלוקרייט, עם זאת, שמעו תיקתוקים בפרסה ובדטרויט לא. יתכן, אמנם שההבדל נובע מזה שלוקרייט היתה בג'ימני הפצפון והדטרויט בדיפנדר.
בלוקרייט, עם זאת, שמעו תיקתוקים בפרסה ובדטרויט לא. יתכן, אמנם שההבדל נובע מזה שלוקרייט היתה בג'ימני הפצפון והדטרויט בדיפנדר.
אין קשר לרכב. ככה עובדת לוקרייט (מתקתקת) וככה דטרויט (בשקט)
אז מה שאתה אומר זה שבעצם עדיף לקנות לוקרייט גם לסרן האחורי במקום דטרויט מבחינת מחיר זה חצי כך שבמחיר של הדטרויט אפשר להביא לוקרייט ק+א.
כשחיפשתי לך נעילה לא מצאתי לוקרייט אלא רק דטרוייט.
מאחר ואתה בכל מקרה צריך להחליף קורונה ופיניון (כנראה) אז למרות שזה כמעט כפול מחיר, ובהנחה שאתה יכול להשקיע את הכסף, לך על דטרוייט. כמו שנאמר (ולא מנסיון שלי לצערי) היא כנראה שקטה יותר.
לדעתי אם נסדר את זה נכון אז יהיה לך מספיק גם לדטרוייט אחורית, לוקרייט קדמית וכננת. אולי כננת משומשת או סינית חדשה.
אחרי הנעילה האחורית (אוטומטית כמובן) הקדמית פחות חשובה לדעתי. כתבתי בעבר, ואני מרשה לעצמי לכתוב שוב - נעילה קדמית אוטומטית היא דבר שלא כל אחד יכול לחיות איתו. אני, למשל, לא (כתבתי על זה מספיק בעבר אז אני לא מרחיב).
אולי אחורית, אחר כך כננת, וכשתהיה גדול ועשיר, אז גם קדמית נשלטת.. (OX ? )
אסף.
הוזמנה כבר נעילה לוקרייט אחורית + קיט שיפוץ מייסבים ומחזירי שמן,השלב הבא לבנות טמבון יעודי לכננת לבד ואחר כך כננת.
נעילה קידמית אשאיר לסוף ואז החליט מה מי מו ואיזה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.