צפייה בגרסה מלאה : גאנטים 16 אינצ' עם אותו פיזור של גלדיאטור 8 חורים
מישהו יודע בוודאות על איזה רכב עם ג'אנטים בעלי פיזור זהה של חורים (שמונה)
וואנדורה הבנתי יש עוד?
סאוונה,אוקונולין,סיירה,סוברברן,נאוודה.
TEDDY שיחקת אותה (אגב, נצפית ליד נמל ת"א לפני כמה ימים)
מישהו רוצה להפטר מאיזה חמישייה?
TEDDY שיחקת אותה (אגב, נצפית ליד נמל ת"א לפני כמה ימים)
מישהו רוצה להפטר מאיזה חמישייה?
להחלפה ב16.5
סאוונה,אוקונולין,סיירה,סוברברן,נאוודה.
או בקיצור-כל ג'אנט 8 ברגים שירד מפולסייז אמריקאי יתאים מבחינת מעגל החלוקה
שאלה האם לכל דנה 60 יש את אותו הפיזור כמו של דנה 60 אחר נגיד?
היכן רוכשים צמיג כמו של הנ"נ והאביר הנוכחי
255.85.16
נ.נ והאביר הנוכחי נעלו צמיגים של גוודייר.
היום גוודייר לא מביאים את המידה הזו בגלל שאין ביקוש לזה.
נשאר לך אופציה יחידה שגם לפי דעתי משתלמת מאוד זה הדנלופ MT2.
מחיר הדנלופ 650 ש"ח לעומת 1100 ש"ח גוודייר שבכל אופן אין במלאי.
יש לך תמונה?
מהמידה של הדנלופ והאם יש לך ניסיון איתו?
שאלה האם לכל דנה 60 יש את אותו הפיזור כמו של דנה 60 אחר נגיד?
לא. אבל יש כמה מעגלי חלוקה סטנדרטיים כך שאין יותר מדי עםמה להתבלבל.
יש לך תמונה?
מהמידה של הדנלופ והאם יש לך ניסיון איתו?
העניין הוא שיש לי חבר שיכול לרשום לי איזה צמיג שארצה
האם כל צמיגי ה33 עולים מעל 1000 ש"ח ליחידה?
עזובו את מה שכתבתי בציטוט איך הצמיג מתנהג הן בכביש והן בשטח??
נ.נ והאביר הנוכחי נעלו צמיגים של גוודייר.
אני יודע בוודאות שהם עדיין על גודייר במידה זו
אתה חוזר על אותו הדבר זה בדיוק מה שכתבתי
טדי כתבת נעלו (בעבר) אולי בגלל זה הבלבול
נכון כתבתי נעלו בגלל שכולם עם צמיגים מהתקנות ישנות של פעם למרות שמצבם טוב.
אבל בכל זאת תראה שהתייחסתי לאביר"הנוכחי" כיום כבר הרבה זמן שגוודייר אינו מביא את המידה הזו וחבל מאוד כי זו גם המידה שלי על הוונדורה וגם ברישיון הרכב אבל המחיר גורם לי להתבאס הרבה פחות ולכן כתבתי שהדנלופ MT2 זו האופציה הטובה ביותר וגם היחידה שנישאר.
ה255 שאתה רואה הם צמיגים ישנים שכבר לא בייצור. אפילו בצה"ל התחילו לעבור למידות אחרות. 265.75R16 בעיקר (כן, ממשיכים לרדת בקוטר, וימשיכו עד שהביצים יגרדו את הרצפה).
מעגל החלוקה זה לא הנתון היחיד. לרוב מדובר במעגל חלוקה של 6.5 אינצ' (למרות שיש אחרים), אבל גם המידה של החור הפנימי צריכה להיות מתאימה, וגם האופסט צריך להתאים. חישוק של האמר, למשל, לא מתאים בהרבה מקרים, בגלל האופסט שלו שגורם לחישוק לשפשף את הקליפר.
אסף.
האם יש להזהר מג'אנטים של רכב מסויים ? ולא לקחת את הג'אנטים שלו?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.